תיירות

הטיסות לניו יורק נעצרות: הודעה דרמטית בענף התעופה

חברת התעופה האמריקנית הענקית הודיעה כי בסתיו הקרוב תפסיק את השירות בשלוש ערים, כתוצאה מהמחסור החמור בטייסים ובאנשי צוות. אמריקן איירליינס תפסיק לטוס לערים איסליפ ואיתקה (מדינת ניו יורק), כמו גם לטולדו (אוהיו)
מערכת ice | 
הטיסות לניו יורק נעצרות (צילום freepik)
נמשך המחסור החמור בטייסים ובאנשי צוות בתעשיית התעופה בארצות הברית: חברת התעופה הענקית אמריקן איירליינס, שבסיסה בטקסס, אמרה לפוקס ביזנס כי בקרוב ייפסק השירות שלה בערים איסליפ ואיתקה (ניו יורק), ובטולדו (אוהיו). השירות לא יינתן שם יותר החל מה-7 בספטמבר.
אמריקן איירליינס מסרו בהצהרה: "אנו אסירי תודה על הטיפול והשירות שחברי הצוות שלנו סיפקו ללקוחותינו באיסליפ, איתקה וטולדו, ועובדים איתם בשיתוף פעולה הדוק במהלך תקופה זו".
ההחלטה לקצץ בשירות מגיעה כאשר כל חברות התעופה הגדולות באמריקה מתמודדות עם מחסור בטייסים, דווקא בתקופה שבה הביקוש לנסיעות פורח. מוקדם יותר החודש דווח כי לתעשיית התעופה חסרים 12,000 טייסים וכי רוב שדות התעופה ברחבי המדינה, כ-303, כבר מציעים פחות טיסות.
 
המחסור בטייסים הוא מהתוצאות הישירות של תקופת הקורונה. היעדים החדשים שבוטלו רק הצטרפו לערים רבות אחרות שהטיסות אליהן התדלדלו מאוד. "היו 188 קהילות שאיבדו לפחות 25% מהשירות האווירי שלהן, בין אם במהלך המגיפה או במהלך המחצית הראשונה של 2022, כאשר המחסור בטייסים החמיר", דיווחה בעבר איגוד חברות התעופה האזוריות (RAA).
בתחילת 2022, יונייטד איירליינס הודיעה על תחילת תוכנית האימונים שלה. יונייטד חזתה שהאקדמיה תכשיר כ-5,000 טייסים חדשים עד 2030 - תוך הגשמת מחצית מהתוכנית שלה לגייס 10,000 טייסים חדשים בזמן הזה כדי להילחם במחסור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה