תיירות

גם אתם יכולים לישון בקוטג' מהסרט 'הוקוס פוקוס' דרך Airbnb

חברת Airbnb ודיסני פלוס יוצאים ביוזמה חדשה ומפחידה במיוחד - באמצע אוקטובר ושיא עונת ליל כל הקדושים בארה"ב תוכלו ליהנות מלינה בביתן של האחיות סנדרסון מסרט הקאלט 'הוקוס פוקס' שסרטו השני יגיע בקרוב לדיסני פלוס
מערכת ice | 
בית הוקוס פוקוס (צילום טוויטר)
כעת שחודש אוקטובר נכנס בדלת, גם אוהבי הסרט המיתולוגי 'הוקוס פוקוס' בכיכובן של שרה ג'סיקה פארקר ובט מידלר יכולים להיכנס בדלת הבי המפחיד ביותר בדיסני ולחוות את חווית ההלווין האולטימטיבית עם רק 31 דולר ללילה.
חודש אוקטובר עבור האמריקאים זה חודש שכולו סובב סביב ליל כל הקדושים. הדבר בעיקר אומר הרבה אוכל חורפי וסרטים מפחידים, ביניהן סרט הקאלט 'הוקוס פוקוס' שכעת הוציא סרט שני לאחר קרוב לשלושה עשורים. 
 
חלק ניכר מן הסרט הזה הן האחיות סנדרסון, שלוש מכשפות מרושעות שחוזרות לחיים וכעת את הבית שלהן מהסרט יכול להשכיר זוג בתאריך ה-20 לאוקטובר. כמובן מדובר בבית שעוצב בהשראת הסרט ובשיתוף של דיסני וחברת ההשכרות Airbnb. הבית ממוקם כמובן באזור השופע ביותר במסתורין וכשפים בארה"ב - סיילם, מסצ'וסטס. כמו כן, חלק ניכר מן ההכנסות עתיד להגיע לצדקה. 
על פי תיאורי המודעה מדובר בבית בעל שני חדרי שינה וחצי חדר שירותים, היות ומדובר בבית ישן. כמו כן, בהתאם לרוח הסרט הבית מאפשר חוויה מפחידה אותנטית, עם קדרות, רצפה חורקת, רוחות רפאים ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה