תיירות

מפתיע: חברת התעופה האהובה על הישראלים נבחרה לגרועה בעולם

כמובן שבארץ חברת וויז אייר ההונגרית הפכה לשם חיבה לטיסה בזול, אבל בסקר עם אלפי תיירים היא קיבלה כוכב אחד בלבד מתוך חמישה על חוויית הבורדינג, האווירה במטוס וכן נוחות הישיבה
מערכת ice |  8
מטוס וויז איר (צילום משה שי פלאש90)
הבשורה הזו תאכזב כנראה רבים מהתיירים הישראלים. על פי סקר שבוצע בבריטניה על ידי חברת הצרכנות "Which?", דווקא אחת החביבות על הישראלים, חברת התעופה וויז אייר, נבחרה לגרועה ביותר לטיסות קצרות.
כמובן שבארץ חברת הלואו-קוסט ההונגרית הפכה לשם חיבה לטיסה בזול, אבל בסקר היא קיבלה כוכב אחד בלבד מתוך חמישה על חוויית הבורדינג, האווירה במטוס וכן נוחות הישיבה.

בסקר השתתפו 8,046 תיירים בוגרים באוקטובר 2022 ובטיסות הממוצע עומד על 48% אהדה, מה שגרם לכך שהיא נמצאת במקום האחרון בדירוג, שלפניה נמצאות ריינאייר (52%), יורו-ווינגס (53%) ובריטיש איירוויז (56%). חשוב לציין כי "וויז אייר" מפעילה טיסות משמונה נמלי תעופה בממלכה המאוחדת, בהן באדינבורו וברמינגהם.
אם זה לא מספיק, יש לציין כי בדצמבר האחרון רשות התעופה האזרחית של בריטניה הביעה דאגה  מההתנהגות "הבלתי מתקבלת" של "וויז אייר", לאחר שהתגלה כי יש סיכוי גבוה יותר שנוסעי החברה יתלוננו על נושאים שונים, מאשר נוסעי חברות אחרות. כמו כן, נמצא כי החברה נוהגת לעכב תשלומים שהיא חייבת לנוסעים שלה.
אגב, במקום הראשון בסקר נמצאת חברת Jet2.com עם 80% אהדה, ואחריה טורקיש איירליינס עם 78%.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שירות לקחחות וויז
    בילי דויטש 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עם מי לדבר בוויז, הזמנתי טיסות ואחרי יומיים ביקשתי לבטל בגלל טעות בשם שביקשתי לשנות כיוון שלא תאם את השם בדרכון, למרות שביטלתי רק יומיים אחרי ההזמנה ולמרות שזה היה לחודש יוני, החזירו לי רק 50% מהמחיר המלא של שתי הטיסות שלי, ניסיתי ליצור איתם קשר ופשוט אין למי לפנות, גם הנציגים בנתב"ג וגם הדיילות במטוס לא ידעו לענות לי, פשוט חוסר אונים
    סגור
  • 7.
    הכי הכי גרועים לא שווה הזול (ל"ת)
    אביבה 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 6.
    תמיד באיחור. חצי מהמטוס לא קיבל את המזוודות. לא העמיסו
    נוראל 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    טרמינל 1 מהגרועים בעולם.
    סגור
  • 5.
    הישראלים מוכנים ששתינו להם בקפה העיקר שהשיגו בזול
    דוגי סטייל 02/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טסתי פעם ראשונה ואחרונה עם רייאן. הכרטיס "הזול" לא כולל כלום, ממשק ההזמנות טורדני וטרחני ומנסה לעקוץ אותך. הצ'ק אין והבורדינג מתאים לשילוח בהמות לבית המטבחיים והתנהגות הצוות בטיסה כמו בשוק. ראיתי היתקלויות רבות בין הצוות לנוסעים עצבניים ומיואשים ויותר בחיים לא אטוס איתם או בחברת לואוקוסט אחרת. מעדיף לשלם לחברה מסודרת ולדעת בדיוק מה אני מקבל.
    סגור
  • 4.
    מבטלים טיסות חופשי
    דייב 02/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בלי הסברים ובלי לשים על הלקוח חברה נוראית
    סגור
  • 3.
    שאלו באירופה שם יש אנשים נורמליים, מה יש כאן? ערסים (ל"ת)
    מאיר 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 2.
    אין על אל על
    מאור 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הקול הישראלי ממש לא רציני ב״אהבות שלו״ והנה למולכם התוצאה שמשקפת את המציאות האמיתית ...
    סגור
  • 1.
    לא מבין ואמשיך לטוס איתם: מחיר נוח,דיוק גבוה, מגוון
    מטייל 02/2023/23
    הגב לתגובה זו
    3 5
    כן, אני טס איתם - ואמשיך. למה? מחירים נוחים וזולים יחסית, במיוחד אם חברים במועדון שלהם. דיוק מבצעי גבוה - חשוב לטיסת קונקשיין. נוחות ישיבה? בסדר, סביר, בטח עדיפה מחבה מקומית אצלנו.... כווולה אנו רוצים לטוב במחיר זול ובזמן - ראו את המטוס במחו אוטובוס מעופף : עלה, טוס, רד. לא רוצה שרו-לא-שרות, ולא ארוחה חנטרישית, ולא תוספת עלות עבורו לא מבין אנשים:
    סגור