תיירות

מרימים את הראש: קמפיין התיירות של הפיליפינים יוצא לדרך

מתאוששים מהקורונה. לאחר שבשנת 2022 התיירים החלו לחזור לפיליפינים, במדינת האיים החליטו לנצל את המומנטום ולהשיק קמפיין תיירות חדש - Love The Philippines
מערכת ice | 
הפיליפינים (צילום Uri Magnus)
משרד התיירות של הפיליפינים יוצא בימים אלה בקמפיין מיתוג חדש להגברת תנועת התיירות לארץ האיים הקסומה. שם הסלוגן שנבחר לקמפיין: Love The Philippines. המיתוג החדש נחשף אתמול (רביעי) במהלך חגיגות היובל במנילה להקמת משרד התיירות של הפיליפינים, בהשתתפות נשיא הפיליפינים, פרדיננד מרקוס, ושרת התיירות של המדינה, כריסטינה גרסיה פרסקו.
שרת התיירות של הפיליפינים פרסקו אמרה כי חגיגות הזהב לציון 50 שנה להקמת משרד התיירות של הפיליפינים, מהוות הזדמנות מצוינת להציג את הפיליפינים, מהוות הזדמנות מצוינת להציג את הפיליפינים ואת קבלת הפנים החמה מהלב, שלה זוכה כל תייר בפיליפינים. השרה פרסקו הוסיפה כי הפיליפינים היא מדינה עם מגוון ביולוגי עצום, עם תרבות והיסטוריה עשירה, קולינריה מיוחדת ופסיפס אנושי מרתק. לדבריה, המיתוג החדש משקף את חזונו של הנשיא מרקוס להפיכת הפיליפינים.

לפי נתוני משרד התיירות של הפיליפינים מתחילת השנה ועד ימים אלו ביקרו בפיליפינים 2,641,993 תיירים, כאשר בכל שנת 2022 ביקרו בפיליפינים 2.65 מיליון תיירים. שנת השיא בתיירות מישראל לפיליפינים הייתה 2019, בטרם פרוץ מגפת הקורונה, עם 22,581 תיירים. היעד לגבי השוק הישראלי בשנת 2023 הוא להתקרב לאותם מספרים ואף לעבור אותם בשנת 2024.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה