תיירות

אירוע חריג בנתב"ג: השבים מאומן טיפסו על כנף המטוס

אירוע חריג על מטוס שחזר היום מאוקראינה. נוסעים פתחו את חלון החירום וטיפסו על הכנף הימנית של המטוס, והורדו בידי הצוותים במקום. עוד לא ידועה הסיבה למהלך המסוכן
מערכת ice |  1
חברת תעופה (צילום freepik)
אין רגע דל בענף התעופה. הבוקר מדווח ב-N12 כי מטוס של חברת התעופה סמארטווינגס שנחת מקישינב, אוקראינה, נתקל בבעיה חריגה במיוחד מצידם של השבים מאומן. 
לפי הדיווח, לאחר הנחיתה כמה מהנוסעים פתחו את חלון החירום והחלו לטפס על הכנף הימני של המטוס. לאחר התערבותם של גורמי אבטחה הצליחו להוריד את הנוסעים מהכנף. בעת זו לא ידוע מה גרם לנוסעים לבצע מהלך כה מסוכן, ואם האירוע יחקר בידי חברת התעופה או רשות שדות התעופה. 
נזכיר כי כמה מאלו שטסים לאומן מביאים לא מעט מבוכה למדינה בימים האחרונים. לפני ימים מספר דווח כי כבר ישנם כמה וכמה עצורים באוקראינה בעקבות התפרעויות. למשל, ארבעה ישראלים נעצרו בגבולות בחשד להחזקת סמים, ואחד מן העצורים אף היה מלווה בבנו בן ה-8 שנאלץ ללכת איתו למעצר. 
במקרה אחר עלה תיעוד לרשתות החברתיות של אוטובוס וקרון רכבת שנותרו מטונפים לגמרי אחרי שחסידי ברסלב וישראלים הותירו אותם כך. ניתן לומר כי הגרוע מכול זו העובדה שישראלי היה מעורב בתאונת דרכים ליד ויניציה ובמקרה זה נדרסה למוות צעירה מקומית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה עם.....
    מה חדש חיות 09/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שתן על מושבים במטוס סטלות סמים ואלכוהול באים הפוכים מתווכחים אלימים כל שנה מחמיר חממה לנוער אבוד ותלוש מהמציאות הם אלה הפנים שלנו ישראלים יהודים אוי לנו
    סגור