תיירות

רמי לוי וישראייר בבשורה חשובה: זה מה שיקרה בנתב"ג

לוח הטיסות המתוכנן של ישראייר לחודש דצמבר נחשף עם הטיסות הן ליעדים הבאים: רומא, איטליה, ברצלונה, ספרד, באקו, אזרבייג'אן, אתונה, יוון, לרנקה, קפריסין, בטומי, גאורגיה, טביליסי, גאורגיה, קישינב, מולדובה, בודפשט, הונגריה, דובאי, איחוד האמירויות
מערכת ice |  4
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
רמי לוי לא עוצר למרות 'מלחמת חרבות ברזל' וממשיך לספק טיסות ליעדים רבים בעולם עם חברת התעופה הישראלית שבבעלותו, ישראייר. החברה עדכנה אמש (שני) את לוח הטיסות המתוכנן שלה לחודש דצמבר. 
הטיסות הן ליעדים הבאים: רומא, איטליה, ברצלונה, ספרד, באקו, אזרבייג'אן, אתונה, יוון, לרנקה, קפריסין, בטומי, גאורגיה, טביליסי, גאורגיה, קישינב, מולדובה, בודפשט, הונגריה, דובאי, איחוד האמירויות.

יש לציין כי לפי דו"ח רשות שדות התעופה לחודש אוקטובר ישראייר התברגה במקום השני בנתב"ג כאשר הטיסה 86,236 נוסעים, 7.35% מכלל הנוסעים, ירידה של 7.36% לעומת אוקטובר אשתקד.
מתחילת המלחמה (7/10) ועד היום נכנסו ארצה כ-414,000 ישראלים. במקביל, ברשות שדות התעופה ממליצים לנוסעים לעקוב אחר לוח הטיסות העדכני באתר האינטרנט של רשות שדות התעופה ואצל חברות התעופה. אמש וביום ראשון עברו בנמל התעופה 16,100 תיירים מדי יום, עלייה לעומת התקופה האחרונה שכבר הגיע לשפל שדומה לימי תקופת הקורונה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רמי לוי ישראייר לא עוצר על חשבון שירות גרוע לציבור
    אשר אוחיון 11/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רמי לוי היה והינו אופורטוניסט קטן ובלתי נלאה , חברת תעופה אינה סופרמרקט בו גם למראית עין נותנים הנחה לכאורה ישראייר חברה קטנה וגרועה ברמת שירות ומענה רק הבוקר טיסה מבאטומי מעוכבת ללא סיבה הגיונית והח"מ עם 200 נוסעים מצפים למענה או לפי מה שנאמר העברה באוטובוסים שעתיים לשדה אחר בגיאורגיה ישראייר ישראל כצפוי אינה עונה!! ולמה לענות? אין אלטרנטיבה רני לוי אש"ף התחמנות והסוואת הירקות מטורקיה נולד רעב התעשר אבל נשאר רעב זו שאלה של זמן אבל בקרוב נשמע אודותיו הרבה ולא בפאן החיובי
    סגור
  • 3.
    חברת הפרסום של רמי לוי?????
    הרב קוקו 11/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ספרו גם על יחסו לחקלאים ולחקלאות
    סגור
  • 2.
    גם דובאי וגם איחוד האמירויות? וואו (ל"ת)
    ממ 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    מה כל יום דוחפים את רמי לוי?
    מייקל 11/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חלאס עם הפרצוף של רמי לוי
    סגור