טלוויזיה

מגיש חדשות כאן 11 מאושפז בבית החולים: "מצפה לשוב בקרוב"

ורדי שחגג את יום הולדתו ה-50, הוא גם עורך חדשות החוץ של התאגיד, מאושפז כבר לא פחות משבוע ועל פי הדיווח צפוי להשתחרר בעוד יומיים לביתו לטובת התאוששות והחלמה לקראת הקאמבק למסך
מערכת ice |  1
מואב ורדי בקטאר (צילום כאן 11)
אולי לא שמתם לב ולא הבחנתם, אבל מגיש מהדורת החדשות של ערב שישי בכאן 11, מואב ורדי, נעדר משידור מאז יום שישי בעקבות הליך רפואי שעבר, כך פורסם היום (שני) ב-mako לראשונה.
ורדי שחגג את יום הולדתו ה-50, הוא גם עורך חדשות החוץ של התאגיד, מאושפז כבר לא פחות משבוע ועל פי הדיווח צפוי להשתחרר בעוד יומיים לביתו לטובת התאוששות והחלמה לקראת הקאמבק למסך.

על פי הדיווח, במהלך השבוע הבא צפוי ורדי לשוב אל המסך להגשת המהדורה בשישי והתוכניות השונות בערוץ, על פי גיל משעלי. מואב ורדי מסר: "תודה על הדאגה. אני מרגיש מצוין ומצפה לשוב ממש בקרוב. תודה רבה לצוות הרפואי הנפלא של שיבא".
כזכור, בחודשים נובמבר-דצמבר 2017 הגיש את "חדשות הלילה" בערוץ כאן 11, כשהוא מחליף את רומי נוימרק. ב-28 בדצמבר 2017 החל להגיש מדי יום את "העולם היום", מגזין החוץ של הערוץ, שהחליפה את התוכנית "שבע אקטואלי". ב-29 במרץ 2023 החל להגיש את חדשות שישי, המהדורה המרכזית של תאגיד השידור הישראלי בימי שישי במקומה של גאולה אבן-סער שפרשה מתפקידה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ורדי
    מנשה הגנן 02/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 4
    חחח הננס הקרח מזכיר את קלימרו האפרוח תישאר בבית חולים שם מתאים לך
    סגור