טלוויזיה

פודקאסט חדש ומפתיע לילדים: אלה הכוכבים שישתתפו בו

כאן הסכתים הודיעו על פודקאסט חדש לילדים כחלק מפרויקט הקריאה "ספריית פיג'מה", שיעסוק בסיפורים האהובים ביותר על הקהל הצעיר 
שירה יום טוב | 
תאגיד השידור כאן 11 (צילום shutterstock)
פרויקט עידוד הקריאה לילדים, "ספריית פיג'מה", בדרך לפודקאסט חדש מבית כאן הסכתים. הפודקאסט בהובלת ירדן בר כוכבא ודידי שחר, שיארחו לצידם שחקנים אהובים בפרקים השונים.
בר כוכבא ושחר מובילים יחד את ערוץ היוטיוב של ספריית פיג'מה, שמצטרף בחודשים האחרונים לחווית הקריאה של הילדים, כשהם מקריאים בקולם את הסיפור שקיבלו ילדי התוכנית, בליווי נגינה.
ההסכת החדש לוקח את התוכנית עוד שלב, ובכל פרק חוזרים ירדן בר כוכבא ודידי שחר אל כמה מסיפורי הילדים שהשתתפו בתוכנית ספריית פיג'מה, ומעניקים לסיפורים פרשנות חדשה, שירים שהולחנו במיוחד וגם כמה קולות מוכרים של השחקנים האהובים על ילדי ישראל.
 
לצד בר כוכבא ושחר מככבים בפרקי ההסכת יוסי מרשק, יובל סגל, נטע רוט, תומר שרון, עידן אלתרמן ואפרת אביב. ההסכת, בן עשרה פרקים, נוצר בשיתוף פעולה עם קרן גרינספון ישראל, מנהלת ומפעילת ספריית פיג'מה, בשיתוף משרד החינוך שאחראית על הזכויות לשימוש בספרים.
סיפורי הילדים האהובים שצפויים להגיע לפודקאסט הם חנן הגנן, פיט פט וטו, המפוזר מכפר אז"ר, בוקר טוב גדליהו, מעשה בחתוליים, מרים והים ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה