טלוויזיה

חיים לוינסון חוטף בשידור חי: "אתה פרובוקטור בשקל תשעים"

שלזינגר התייחס לדבריו של יאיר גולן כי לנתניהו לא אכפת מחיי החטופים: "מה זה הדבר הזה, אם דודי אמסלם היה מדבר ככה מישהו היה מתעניין במה סיכוייו? זה חרפה". לוינסון ענה כי הוא חושב שגולן דייק בדבריו, שלזינגר ענה לו: "אתה פרובוקטור בשקל תשעים"
מערכת ice |  3
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/חיים לוינסון)
ממש רגע אחרי העימות הקודם שלהם שהביא לעולם את המונח 'אייל ברקוביץ' מעלי אקספרס', העיתונאים חיים לוינסון ויהודה שלזינגר מצאו על מה לריב גם הבוקר (ראשון) בשידור חי בתוכנית הבוקר של ערוץ 12 עם ניב רסקין.
הפעם העקיצות בין השניים החלו בתגובה לדבריו של אלוף במיל' יאיר גולן, שטען כי לראש הממשלה נתניהו לא אכפת מחיי החטופים: "לא אכפת לו מחיי החטופים, הם לא מעניינים אותו כהוא זה, את קצה הציפורן זה לא מזיז לו בכלל".

שלזינגר מבחינתו התייחס ואמר על כך: "מה זה הדבר הזה, אם דודי אמסלם היה מדבר ככה מישהו היה מתעניין במה סיכוייו? זה חרפה". לוינסון ענה כי הוא חושב שגולן דייק בדבריו, שלזינגר ענה לו: "אתה פרובוקטור בשקל תשעים".
לוינסון השיב בעקיצה: "אתה רוצה שנזמין אותך לאופירה ולוינסון? אני אשמח". שלזינגר לא נשאר חסר מענה ותקף בחזקרה: "הקול שלך הוא קול הזוי ושולי במפה הפוליטית". לוינסון כאמור ייכנס בקרוב לנעליו של אייל ברקוביץ ויגיש לצד אופירה אסייג בימי שישי.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עלוב
    חגית 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה אתה עלוב החיבור החדש חלול וחלולה יושבים יחד מצפה לכישלון
    סגור
  • הרצליה
    לולנ 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פח אשפה מהלך אדם ממורמר.
    סגור
  • 1.
    חיים לוינסון הפח האשפה והצחנה של התקשורת הישראלית ! (ל"ת)
    אסף 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור