תקשורת ומדיה

גיא פלג מתפוצץ על יהודה שלזינגר: "מניפולטור ושרלטן עלוב"

שלהוב יצרים בתכניתם של גיא פלג וניסים משעל: כתב ישראל היום עלה לשידור ודיבר על היחלשותו של תיק 4,000 ושאל את פלג מדוע הוא לא אמר על בכירי הפרקליטות שהם נכשלו. פלג: "שלזינגר, אל תעשה עליי את המניפולציה השרלטנית שלך, העלובה שלך"
מערכת ice |  1
גיא פלג, יהודה שלזינגר (צילום גיא גלעד, אייס)

שלהוב יצרים בתכניתם של גיא פלג וניסים משעל. יהודה שלזינגר, כתב ישראל היום, עלה הבוקר (חמישי) לשידור ודיבר על היחלשותו של תיק 4,000 ושאל את פלג מדוע הוא לא אמר על בכירי הפרקליטות שהם נכשלו, דבר שהוביל לפיצוץ וחילופי מהלומות בין השניים. 

לקראת סוף האייטם ציטט ניסים משעל את השופט לשעבר משה גלעד שאמר שתיק 4000 הוא תיק בעייתי, שההתפתחות האחרונה הופכת את התיק למאוד בעייתית. שלזינגר: "נו, מה אומר על זה גיא פלג?", פלג: "לא יודע, אם יצא לך לפתוח את מהדורת החדשות הנצפית בישראל אז היית רואה שאני אמרתי, אמרתי שעכשיו אנחנו מחכים להחלטת השופטים האם להיענות לבקשת הפרקליטות לתקן את כתב האישום". משעל: "וכנראה שהתשובה תהיה לא", גיא: "ואז נדע אם המכנה לתיק 4000 היא מכה קלה או מכה או אנושה".
 


שלזינגר התקומם נגד דברי פלג ושאל באופן רטורי: "זה מה שאמרת עכשיו, גיא פלג? אתה, שלשונו מכה בכולם, לא אמרת מילה על כישלון של 25 מטובי הפרקליטות?". פלג אמר שאכן זה נאמר במהדורת חדשות 12 והוסיף בכעס: "אל תעשה עליי את המניפולציה השרלטנית שלך, העלובה שלך, אמרתי במהדורה כמה וכמה פעמים שהפרקליטות התרשלה התרשלות משמעותית, אז אל תעשה עליי את הסיבוב העלוב שלך".
 


שלזינגר המופתע אמר שפלג נשמע לו לחוץ וזה לא אופייני לו ופלג חזר על דבריו וביקש לסיים את האייטם לאלתר: "לא אתן לך להסית נגדי" והוסיף: "מאה פעם אמרנו במהדורה ומותר לי לומר שזה שרלטני". שלזינגר אמר שמעולם "לא שמעתי את גיא פלג נלחץ ככה, לנשום עמוק ולהירגע. גיא, הכול בסדר, תמשיך לעשות עבודתך נאמנה בתיק הכי חשוב פה, ולדעתי (הסיקור) לא הוגן. תנשום עמוק ותירגע". 

בהמשך, העלה שלזינגר ציוץ בו כתב על האירוע: 
עזבו את "עלובה" "שרלטנית" "מסריח" ושאר המילים הרדודות. הדבר הכי בעייתי שעל רבע ביקורת מדביקים 'הסתה'. ובכן ברייקינג ניוז: מותר לבקר עיתונאים ולא, זה לא נחשב הסתה.
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוקץ
    מבין דבר 05/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מראיין שעוקץ מרואיין בשידור דבר בציניות (גיא פלג כשראיין את ישראל כץ), שלא יתפלא שיעשו לו את אותו הדבר. אגב בניגוד לליברמן שנתן לגיא פלג לדבר, גיא פלג, כששמע את הביקורת והעקיצות, לא נתן לשלזינגר לדבר. כך לא מתנהל מראיין ברדיו!
    סגור