טלוויזיה

כתב חדשות 12 זומן לשימוע? "מתחילת המלחמה נעלם מהמסך"

דוד ורטהיים טען בטוויטר: "כתב חדשות 12 לחברה הערבית פוראת נסאר זומן לשימוע לפני פיטורים. לא ברורה הסיבה המרכזית, אבל כבר עם תחילת המלחמה הוא נעלם מהמסך, ברקע: טענות שונות ומשונות - מציוצים פחות נוחים לאוזניים ישראליות ועד אירוע מוזר עם עם המשטרה. גורמים בחברה: אין קשר לאירוע מלפני חמישה חודשים"
מערכת ice |  1
פוראת נסאר (צילום יחצ חדשות 12)
אחרי שלא הופיע כמעט כלל על המסך בתקופה האחרונה, האם כתב חדשות 12 פוראת נסאר, בדרך הביתה? על פי דיווח של כתב וואלה ברנז'ה, דוד ורטהיים, נסאר זומן לשימוע לפני פיטורים לכאורה.
ורטהיים כתב: "לא ברורה הסיבה המרכזית, אבל כבר עם תחילת המלחמה הוא נעלם מהמסך (ומדובר בתחום סיקור משמעותי). ברקע: טענות שונות ומשונות - מציוצים פחות נוחים לאוזניים ישראליות ועד אירוע מוזר עם עם המשטרה. גורמים בחברה: אין קשר לאירוע מלפני חמישה חודשים".
רק לפני קצת יותר משנה הוא הותקף לכאורה על ידי מפגיני ימין בהפגנה בחדרה לאחר הפיגוע הרצחני ביום שני, בו נטבחו עוברי אורח יהודים על ידי שני ערבים ישראלים תושבי אום אל פאחם, התראיין לגולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM ושיתף בתחושותיו. נסאר הסביר תחילה: "לא מבין מדוע לפרוק זעם על עיתונאי. זה כנראה בגלל שאני בא מ'חדשות 12' ומכך שהלאום שלי ערבי, אנחנו עוברים כל פעם קו אדום. אסור לשפוט אדם מאיפה הגיע, ובמיוחד עיתונאים"
על השאלה: "האם לעתים אתה שוקל שלא להגיע לאירוע בגלל הסכנה?", ענה נסאר: "אני עיתונאי ואני אזרח ישראל, אז אני יכול להיות איפה שאני רוצה. על משטרת ישראל לאבטח את העיתונאים במקרים כאלו".
 
אמש אגב העלה ציוץ לטוויטר שלו בו כתב: ""לא דאעש ולא חמאס-ואני נשאר כאן ,לא הולך לעזה ולא לשום מקום" כאן פוראת נסאר,חדשות 12,N12", הציוץ שלו זכה ללא מעט תגובות מחזקות ותומכות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הכתב הכי חתיך בחדשות שלהם
    דון 03/2024/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא מבין מה כולם אוהבים את תמיר או דני תראו את פוראת בלי חולצה ותבנו מה זה חתיך מושלם שרירן
    סגור