משפט

כתב חדשות 12 משיב אש בתביעה: זה הסכום שידרוש

אוהד חמו הגיש תביעה נגד גולשי פייסבוק שכינו אותו בשמות גנאי בעקבות פעילותו העיתונאית. התביעה הוגשה עם חזרתו ארצה מסיקור המלחמה באוקראינה, וזה הסכום שידרוש מהגולשים 
מערכת ice |  7
אוהד חמו בלב איסטנבול, היום (צילום חדשות 2)
כתב חדשות כתב חדשות 12 לענייני ערבים, אוהד חמו, חזר לישראל אחרי שבועיים בהם סיקר את המלחמה באוקראינה, תחילה מקייב הבירה ובהמשך בגבול. אלא שכאן בארץ מחכה לו מאבק מסוג אחר - בין כותלי בית המשפט.
הכתב תבע אדם שגינה אותו בפרסומים בפייסבוק בתביעה על סך של 100 אלף שקלים, את התביעה הגיש חמו באמצעות עורכי דינו אסף שרעף ורחלי למברג והיא צפויה הערה שנתן 'הצל' יואב אליאסי לכתב חדשות 12 אוהד חמו עלתה לעוקבים שלו בתביעות במאות אלפי שקלים. בפוסט חריף שפרסם הראפר והפעיל החברתי, הוא הביע זעזוע מהמהלך של העיתונאי.
הצל כתב: "וואי חמו, פוקיייי,פתית שלג עדיין שכמוך, נשמה רכה וטהורה, לא ידעתי שאתה כל כך רגיש ופגיע. לא נעים.. אם הייתי יודע הייתי מתחשב ויותר עדין סליחה ומחילה. חשבתי שבתור עיתונאי לוחמני, כלב השמירה של הדמוקרטיה, אביר חופש הביטוי, תהיה יותר פתוח לביקורת, כמה קשה שלא תהיה. הרי זאת נשמת אפה של הדמוקרטיה של העיתונות החופשית ,שאתה נלחם עבורה, לא?".
 
"אתההה אשכרה הוצאת מכתבים התרעה על מאות אלפי שקלים לעוקבים שלי בגלל ביקורת, מה אתה רציני, עיתונאי שלא יודע לקבל ביקורת, עיתונאי שעוסק בסתימת פיות, תשמע חמו אתה פתית שלג עדין ומיוחד, מה קרה הצל הגדול והרע הפחיד אותך (נא לקרוא בקול תינוקי) מה קרה לחוש ההומור שלכם? פתאום נעלבים מסאטירה? איפה האנושיות שלכם? לתבוע פנסינריות ונכים במאות אלפי שקלים על תגובה חלבית בפייסבוק?".
"אתה לא מפחד לצאת קצת צבוע כשאתה תובע דיבה אנשים שהעבירו ביקורת מינורית וחסרת משמעות עליך בזמן שאתה הואשמת על ידי נציב הרשות השניה בשיתוף פעולה בכתבת יח"צ של שוברים שתיקה בעשיית שיימינג ללוחמי צה"ל? ואף הואשמת בהטעיית הציבור? (משהו שעלול גם לגרור לתביעות ללשון הרע) אתה לא מפחד לצאת צבוע כאשר בשנים האחרונות אתה עוסק בהכפשה והסתה בלתי פוסקת נגד מפעל ההתיישבות והכללת מעל לחצי מיליון מתנחלים כאלימים? (משהו שגם עלול לגרור לתביעת לשון הרע)".
 
"אתה לא מפחד שיש איזה ראפר ימני קיצוני שהכפשת את שמו בהרצאות (לא אחת) במכינות שיחשוף את מה שאמרת? אתה לא חושב שמישהו עלול לאסוף את כל הכתבות שלך ולהציג אותם כמוטות פוליטית ומגמתיות וחלקן אף בעלות תביעת אצבע חשודה ומכוונת? אתה לא מפחד לצאת צבוע? סותם פיות פחדן שעושה נזק לכל הכתבים והעיתונאים וחושף את כל העיתונאים לתביעות התשה של לשון הרע? אתה באמת חושב שתוכל להתחבא מאחורי תעודת עיתונאי? אתה לא מפחד שאף אחד בימין לא יסכים לדבר ולשתף איתך פעולה וזה יפגע לך בקריירה ככתב?".
"בוא אוהד, תן ברקס על הסיפור הזה זאת חרב פיפיות ששום דבר טוב לא יצא ממנה. תלמד לקבל ביקורת כמו שאתה נותן. איזה מין עיתונאי אתה? תובע אנשים על תגובות כמו ילדת טיק טוק? בקיצר נדבר שתחזור מאוקראינה. רק תשמור על עצמך שם פוקי, הם לא יודעים שאתה כזה פתית שלג רגיש ועדין. עורך דין יניב לנקרי תכין את החליפה".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    הצל-ניאו נאצי יהודי
    קובי 08/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביקורת לגיטימית, שיתמודד
    סגור
  • 6.
    מתפרסמים ומתפרנסים. חיים טובים
    קוטב 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סנדל, בלטה ומפתח צינורות
    סגור
  • 5.
    תגובות
    קוקי 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך למחוק את האפשרות של להגיב כי זה עלול לעלות היום ביוקר.סתימת פיות בחסות החוק
    סגור
  • 4.
    אני סולד מחמו כמו מערפאת
    אורי 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתבטא ונותן זוויות ונראטיבים של אויבנו, וכל זאת מיתוך עמנו. קח לך צד אוהד תהיה שם ואני אבין, אבל אתה מפה מציון מדינת היהודים
    סגור
  • 3.
    חמו חתיך מושך (ל"ת)
    גולן 03/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 2.
    חמו אנרכיסט אנטי ציוני (ל"ת)
    מוטי 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 1.
    חמו קידם ויחצן את "שוברים שתיקה". זו עובדה! (ל"ת)
    עובדה 03/2022/13
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור