טלוויזיה

כתב חדשות 12 נתקע במעלית, הספיק לראיון עם רסקין?

אוהד חמו שיתף כי נתקע בתוך המעלית של בית המלון בו שהה באוקראינה שם הוא משמש השליח של חדשות 12 לסיקור המלחמה הצפויה עם רוסיה, איך הגיב מגיש 'חדשות הבוקר' לתקרית?
מערכת ice | 
ניב רסקין חדשות הבוקר (צילום צילום מסך)
יש לא מעט סיבות שראיונות יכולים שלא לצאת לפעול בגללן. לאוהד חמו זה כמעט קרה הבוקר (רביעי) כאשר נתקע במעלית בבית המלון באוקראינה, שם הוא משמש כשליח של חדשות 12 לסיקור העימות עם רוסיה.
חמו שיתף את עוקביו בטוויטר: "ובינתיים בקייב. המקום היחיד שצריך לחלץ אותי ממנו זו מעלית תקועה. פה אפילו ביידן לא יכול לעזור", הוא גם הוסיף את התמונה שלו יושב על רצפת המעלית ומחכה לחילוץ.
לאחר מכן עלה לשידור עלה לשידור אצל ניב רסקין בתכנית 'חדשות הבוקר' של קשת 12 ושם סיפר על התקרית שיכולה הייתה להביא לכך שלא יספיק לעלות לראיון הקצר אצל רסקין: "קבענו עם אוהד חמו ב-8:30 שיחה, הוא בקייב אתם יודעים, אבל לפני 10 דקות הוא שלח את התמונה הבאה שהוא נתקע במעלית המלון בקייב, אבל חברים זה אוהד חמו, מה חשבתם? הוא יצא מהמעלית ונגיד לו שלום".
 
חמו אמר: "אהלן רסקין מה שלומך?", המגיש השיב: "איזה כוכב, איך הצלחת להשתחרר? מה קרה? ספר", חמו ענה: "אני יכול להמציא סיפור הירואי על קומנדו, אבל הגיע לפה מכונאי והדבר היחיד שעודד אותי הוא שיחת הבוקר איתך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה