תקשורת ומדיה

הצל מתחרט: "יכולתי להציל את הנערה הזו מהתאבדות"

יואב אליאסי שיתף: "מסתבר שגם תקווה פנתה אליי לעזרה אבל לא ראיתי את ההודעה כי היא נעלמה בין אלפי ההודעות שאני מקבל. אולי גם אותה יכולתי להציל. קשה לי באמת.. זה יושב לי על המצפון איזה עולם אכזר. איזה באסה"
מערכת ice | 
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ שריה דיאמנט)

הצל, יואב אליאסי, נרתם לא פעם למהלכים שמטרתם לשמח או לעזור לנזקקים לסיוע, אבל אמש (ראשון) הוא היכה על חטא כאשר לדבריו יכול היה למנוע את התאבדותה של ת' בת ה-20 שסבלה במהלך חייה מהתעללויות קשות ולא זכתה למענה מהמשטרה.

הצל כתב: "אתמול התאבדה תקווה, נערה בת 20 שהרגישה בודדה בעולם שלא רצתה למות. רצתה עזרה אבל כולם הפנו לה עורף. כשהתקשרה למשטרה השוטר צעק עליה "תתאבדי מטומטמת!" וזה מה בדיוק שהיא עשתה.. לפני מספר שנים קיבלתי הודעה לפייסבוק מבחורה בודדה שעברה חיי גיהנום אמיתיים עשיתי הכל כדי לעזור לה באמת ניסיתי".
 

"יום אחד אני מקבל הודעה בפייסבוק יואב הצילו! היא כתבה לי, חבר שלי שבר לי את שתי הידיים, לקחתי 30 כדורי שינה ואני מרגישה בסוף חיי. תציל אותי! אני לא רוצה למות, שאלתי אותה איפה היא, אמרה לי אני אתן לך כתובת רק אם לא תקרא למשטרה, אמרתי לה אני בא אני מבטיח. נסעתי במהירות מתל אביב לכתובת שהיתה ברמת השרון, התקשרתי לאמבולנס ולמשטרה בדרך (לא לקחתי הימור על החיים שלה) כשהגעתי ראיתי שאין שום ניידת, התחלתי לעלות במדרגות. כשהמשטרה הודיעה שהם התבלבלו ונסעו להוד השרון במקום לרמת השרון".
"הגעתי לדלת שהיתה נעולה עם שרשרת מבפנים, צעקתי את השם שלה, לא הייתה תשובה, בעטתי בדלת השרשרת נשברה, ברגע מצאתי אותה עם עיניים מגולגלות. בדרך קראתי מה לעשות עם מי שלקח כדורים, כתבו לא לגרום להקאה רק להחזיק ערה עד להגעת כוחות ההצלה, אז זה מה שעשיתי. ניערתי אותה, נתתי לה סטירות, צעקתי עליה וכל שנייה היא התעוררה ואיבדה שוב את ההכרה ואז הגיע האמבולנס הם פינו אותה והמשטרה ביקשה שאגיע לעדות. הבחורה הזאת ניצלה. היא הופיעה בהמון תוכניות טלוויזיה בגלל שהיא סובלת מהפרעת אישיות נדירה ביותר והיום היא בריאה והיא מרצה על החיים שלה וגם אמא. תדמיינו שהייתי אומר לה תתאבדי מטומטמת ומנתק".
 

"את הסיפור הזה אני רושם למען אותו שוטר. אני מתאר לעצמי שמאוד קשה לו עם מה שהוא עשה. אני לא שופט אף אחד אבל הוא טעה וזה עוול קשה לסחוב. אני מציע לכל אחד שפונים אליו לעזרה לקחת את הפונה ברצינות. גם ככה קשה להם והם פנו לעזרה מתוך מצוקה אל תזלזלו וגם אם אתם לא יכולים, אתם לא יודעים מי בקו השני תפנו למישהו שיכול לעזור, תדברו בכבוד . תראו להם שיש תקווה תלמדו מתקווה. מסתבר שגם תקווה פנתה אליי לעזרה אבל לא ראיתי את ההודעה כי היא נעלמה בין אלפי ההודעות שאני מקבל. אולי גם אותה יכולתי להציל. קשה לי באמת.. זה יושב לי על המצפון איזה עולם אכזר. איזה באסה.. מקווה ששקט לה וטוב לה איפה שהיא לא נמצאת עכשיו. יהי זכרה ברוך".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה