טלוויזיה

חנן בן ארי, ריטה ומירי מסיקה: תוכנית חדשה בדרך למסך

אחרי שבע שנים מוצלחות כאחד ההסכתים האהובים בישראל, "שיר אחד" בדרך למסך בתוכנית ייחודית. בפרקים השונים יתארחו יוצרים וזמרים מובילים עם הסיפורים הכי מעניינים מאחורי השירים
שירה יום טוב | 
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
הפודקאסט המצליח "שיר אחד" מבית כאן הסכתים הופך לגרסה טלוויזיונית שתשודר בכאן 11, בתוכנית בת עשרה פרקים שיתחקו אחר עשרה שירים ישראלים ותהליך היצירה שלהם.
בכל פרק ייחשף שיר אחד ואתו הסיפורים שהביאו אותו לעולם. היוצרים המבצעים ומי שביניהם יחשפו את הדרך שעברו מההשראה ועד הלב שלנו. שיריהם מספרים את סיפורם של שירים ישראלים אהובים, ועל הדרך גם את סיפור החיים שלנו כאן.
הגירסה הטלוויזיונית של "שיר אחד" מייצרת מימד נוסף וצובעת את הקולות והסיפור בארכיונים, קטעי אנימציה שיוצרו במיוחד עבור הפרקים ובביצוע מיוחד של השיר בסיומו של כל פרק.
בפרקים ישתתפו מירי מסיקה, ריטה, רביד פלוטניק, בועז שרעבי, קורין אלאל, חנן בן ארי, אחינועם ניני, רמי קליינשטיין, צרויה להב, גלי עטרי, יעקב גלעד, חמוטל בן זאב, צלילי העוד, מוניקה סקס, תיסלם ועוד רבים נוספים.
בין היתר התוכנית תחשוף תשובות לשאלות שמאחורי שירים מה נתן ליהלי סובול את ההשראה לכתוב את "כל החבר'ה"?, "מי הקאובוי שנתן השראה לשיר "אף אחת" של מירי מסיקה?"; איך הפכו המילים הקודרות שכתב חנוך לוין ב"חיה לי מיום ליום" לשיר העצמה נשי בביצועה של ריטה?; איך נשמע הביצוע המקורי והגנוז לשיר "זן נדיר" לפני שהפך להמנון בפיה של קורין אלאל?; ומי ביקש מבועז שרעבי שישיר שיר עם המילה "לתת"?
 
כבר שבע שנים ש- "שיר אחד" הוא אחד ההסכתים הכי פופולאריים בישראל. אחרי שצבר למעלה מ-10 מיליון האזנות לפרקים, זכה שלוש פעמים ברציפות בתואר פודקאסט התרבות של השנה, וזכה לשבחים על העיבוד הבימתי שעלה במסגרת פסטיבל ישראל - "שיר אחד" מגיע לטלוויזיה. זאת הפעם הראשונה שפודקאסט ישראלי חוצה את גבולות המדיום ועובר אל המסך.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה