טלוויזיה

עזיבה בקשת: זו המנהלת שפורשת אחרי עשור בקבוצה

קבוצת קשת נפרדת ממנהלת שיתופי הפעולה המסחריים של הערוץ אחרי עשור בו מלאה תפקידים שונים בחטיבה, "קצרה היריעה מלהכיל את ההישגים שהביאה"
שירה יום טוב | 
מיטל הובר לוי (צילום טל גבעוני)
לאחר 10 שנים בקשת, מיטל הובר לוי, מנהלת שת"פ מסחריים בחטיבה המסחרית של קשת, ביקשה לסיים את תפקידה בחטיבה לאחר עשר שנים שמילאה בה תפקידים שונים.
הובר לוי החלה את דרכה בקשת בניהול לקוחות בחטיבה המסחרית, משם התקדמה לניהול הצוות המופקד על שיתופי הפעולה המסחריים. לפני שהצטרפה לקשת, עבדה הובר לוי בערוץ 10, במחלקת המחקר והפלנינג בוואלה! ובשורת תפקידי שיווק ופרסום נוספים. לפני כשנתיים, אוחדו תחת ניהולה מחלקות שיתופי הפעולה המסחריים ומחלקת היוזמות המסחריות. 
ויקטור וקרט, מנכ"ל החטיבה המסחרית בקבוצת קשת: "קצרה היריעה מלהכיל את הקרדיט, הזמן, המשאבים, הזיעה התשוקה וההישגים שמיטל הביאה  במהלך השנים לקשת. אני בטוח שהיא תגיע רחוק ומאחל לה המון הצלחה בהמשך הדרך".
 
הובר לוי עצמה התייחסה  לעזיבת התפקיד ומסרה, "במשך תקופה ארוכה ומשמעותית קשת היתה עבורי בית, זכיתי להיות שותפה לעשיית טלויזיונית ומסחרית מרתקת ומאתגרת עם אנשים מעוררי השראה. אני רוצה להודות באופן אישי לאבי ניר, לויקטור ולכל הנהלת קשת על כך שאפשרו לי להגיע למקומות רחוקים. אני יוצאת לדרך חדשה מאתגרת ומרגשת וללא ספק הכלים שרכשתי כאן יתרמו ויעצימו אותי בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה