טלוויזיה

קשת בהישג אדיר: פרס יוקרתי על פרויקט ההסברה הבין-לאומי

פרס האיגוד הישראלי לשיווק ניתן לקבוצת קשת על מהלך ההסברה הבינלאומי שהובילה הקבוצה עם תחילת המלחמה, במטרה לשקף את המציאות הישראלית בעקבות השביעי באוקטובר
שירה יום טוב |  3
פרס לקבוצת קשת (צילום shutterstock, יח"צ קשת)
איגוד השיווק הישראלי הודיע היום על זכייתה של קשת בפרס ה-Booster. בפרס זכתה הקבוצה בזכות מהלך ההסברה הנרחב שקידמה מתחילת המלחמה והניב מאות מיליוני צפיות בתכני הסברה מקוריים ובתכני חדשות ודוקו אקטואליים שמציגים את המציאות הישראלית פוסט ה-7 באוקטובר.
הפרס מוענק על ידי האיגוד עבור מהלכים מבוססי דיגיטל, טכנולוגיה, דאטה או תוכן, המיועדים לדיגיטל ומציגים יכולות ייחודיות בתחום. התחרות הפעם הייתה בסימן מלחמה, וועדת הפרס ציינה ש"המהלכים הנבחרים הרשימו בהירתמות של המגזר העסקי לטובת החברה הישראלית בתקופת מלחמה". לצד קשת, מהלכים נוספים שזכו בפרס הם קאונטר החטופים של מינט פובליסיס ו"פועלים ועושים טוב" של בנק הפועלים.
 
תוך ימים ספורים מפרוץ המלחמה, קם מיזם ההסברה של mako מבית קשת, מערך פנים ארגוני שמייצר סרטוני הסברה תוך שימוש נרחב בנכסים הדיגיטליים של mako בפרט ושל הקבוצה בכלל, בדגש על עמוד האינסטגרם של mako. בקשת יצרו תשתית הפצה והגדלת חשיפה נרחבת לסרטונים, הכוללת שיתופי פעולה עם ארגון Stand With Us ועם פלטפורמת המשפיענים Humanz, וכן הפצה דרך למעלה מ-100 משפיענים ישראלים ופרו ישראלים עם קהל בינלאומי כמו גל גדות, בר רפאלי, מנדנה דיאני, מונטנה טאקר ועוד. מאות סרטוני הרילס באנגלית באינסטגרם של mako הגיעו ללמעלה מ-300 מיליון צפיות, 30-50% מתוכן בחו"ל, במדינות כמו ארה"ב, קנדה, ברזיל וארגנטינה.
במקביל, עם פרוץ המלחמה, הקימה קשת 12 תשתית תרגום והפצה לכתבות של חדשות 12 ותוכנית התחקירים "עובדה", שעולות באנגלית לפלטפורמת הסטרימינג Stand4Israel של הסטארטאפ הישראלי Kaltura. הכתבות המתורגמות מופצות על ידי קשת לעשרות כלי תקשורת בינלאומיים וסוכנויות ידיעות, משפיענים ישראלים וזרים, עמודי סושיאל שפונים לקהל בינלאומי, גופי הסברה, קהילות יהודיות ועוד. למעלה מ-100 כתבות שתורגמו והופצו, הגיעו ללמעלה מ-100 מיליון צפיות בזירת הסושיאל הבינלאומית, לצד מאות מיליוני צפיות נוספות דרך פולואפים בכלי תקשורת זרים.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ככה זה שהמערכת נותנת פרסים לעצמה (ל"ת)
    אלון 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כל הכבוד למאקו!
    שי 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלופים
    סגור
  • 1.
    פשוט
    ימני גאה 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי מביא להם גם פרס נובל אם הם היו מסבירים לנו את מה שקורה בישראל בלי הסתה על חצי מהעם
    סגור