טלוויזיה

חדשות 13 עושה שינויים: אייל ברקוביץ' יקבל פחות זמן מסך?

תוכנית הקיצוצים של חדשות 13 יוצאת לדרך, כאשר מהדורת שישי בהגשת נטעלי שם טוב "זמן שישי", תחתך בחצי מהזמן שלה. גורמים בערוץ הודיעו למאקו: "איבדנו אמון בצלקובניק ואם צריך גם לא נתייצב לשידור". השאלה היא האם המשבצת של אייל ברקוביץ' במהדורת החדשות תקוצץ גם היא | זה לוח השידורים המלא
מערכת ice |  7
אייל ברקוביץ' (צילום מערכת אייס, פלאש 90)
השינויים המשמעותיים בחדשות 13 ממשיכים. אחרי ששרון גל עשה סיבוב פרסה ולא יצטרף ואחרי עזיבה של עיתונאים ומגישים בתקופה האחרונה (כדוגמת אמנון לוי), הרייטינג המדשדש שנכנע כמעט מדי ערב לערוץ 14 בסגנות לחדשות 12, הטענות הקשות של העובדים נגד ההנהלה, השינויים של המנכ"ל הנכנס ממשיכים.
יש לציין שבערוץ עברו שינויים מרכזיים: ממינוי מנכ"ל לרשת 13 דרך הבאת אייל ברקוביץ' ועליית הראליטי פקין אקספרס, ונראה שברשת 13 ובחדשות 13 פועלים בצמוד למפת הרייטינג ומתכננים שינויים מרכזיים להחזרת הערוץ לרמות הגבוהות אליו היה רגיל.
כך או כך, על פי דיווח של גיל משעלי במאקו, תוכנית הקיצוצים של חדשות 13 יוצאת לדרך, כאשר מהדורת שישי בהגשת נטעלי שם טוב "זמן שישי", תחתך בחצי מהזמן שלה. גורמים בערוץ הודיעו: "איבדנו אמון בצלקובניק ואם צריך גם לא נתייצב לשידור". השאלה היא האם המשבצת של אייל ברקוביץ' במהדורת החדשות תקוצץ גם היא, כאשר הפרשן עולה לערוץ כמעט 50 אלף שקל לכל הופעה שבועית שכזו.
כחלק מהשינויים: לוח השידורים של שעות הערב משתנה: 17:00-18:00 ״שיחת היום״ עם לוסי אהריש, 18:00-19:00 ״חדשות היום״ עם אלמוג בוקר ו- 19:00-20:00 ״אזור בחירה״ עם רביב דרוקר.  מנכ״ל חדשות 13 אור צלקובניק: "אני שמח לבשר על עדכון לוח השידורים של חברת החדשות. בהובלת העיתונאים המוכשרים שמרכיבים את צוותי התוכניות, נמשיך לספק לצופינו את החדשות המעניינות והאמינות ביותר".
 
כזכור, מנכ"ל חדשות 13 אור צלקובניק נפגש עם כמה מכתבי חברת החדשות שהטיחו בו, על אף שהוא זמן קצר מאוד בתפקיד, האשמות קשות על המשבר שנוצר בערוץ שנכנס למפולת.
על פי הדיווח מצד מספר גורמים שהשתתפו בפגישה, הם ידעו לספר על אווירה מתוחה מאוד וכתבים טענו כלפי צלקובניק בין היתר דברים כמו: "החברה מתנהלת הזוי", "אין פה ניהול — יש אנרכיה", "אנחנו משדרים מהיד לפה", "המקום מתפרק".
את הפגישה קיימו הצדדים באופן פרונטלי עקב דרישה של הכתבים לעשות זאת אחרי פגישת "זום" פנימית שערכו ביניהם בשבוע שעבר בנושא ודרשו בה לעשות צעדים. צלקובניק חודשים בודדים בתפקיד, אבל מאז הרייטינג של החדשות הגיע לשפל במספר מקרים, כולל ירידה למקום האחרון בכמה ערבים, עזיבה של דמויות מפתח וחוסר הצלחה בגיוס טאלנטים חדשים.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    ברקו
    מיקה 04/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב מאוד לאבא לחזור
    סגור
  • 5.
    שלא יוציאו לו צו מעצר. בינלאומי (ל"ת)
    בילבי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ברקו פרזיט תישאר שם
    אזרלים אוהבי המדינה 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה תסתדר עם שונאי ישראל
    סגור
  • הצוכנית של אופירה וברקו היתה המענינת ביותר
    איטה 05/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה חוסר הפירגון לברקו לא מגיע לו היחס הרע חבל אנחנו מאחלים לך אייל מכל הלב שתצליח תדע שרק בגלל התוכנית שלך אופירה וברקו כולנו חיכינו ליום שישי ????
    סגור
  • 3.
    לוסי
    דיין 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוסי לא מתאימה אין בה עניין כשהיא מדברת פוליטיקה היא אדם אחר לא כייף היום אנשים אנחנו רוצים לראות דמות הרבה יותר רגישה מכילה לבבית ולא אחת שמשדרת את הפנימיות שלך היא לא מעניינת בגללה אנחנו נטשנו את הערוץ לא רואים זה כבר לא מעניין גם ככה כל היום זה רק הפגנות ולקינוח את לוסי תהרגו אותנו וזהו לא כייף לנו
    סגור
  • 2.
    פוגע
    מבין 04/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בשידור ... ! עזבצי את הערוץ
    סגור
  • 1.
    איל ברקוביץ'
    יעקב 04/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ניראה לי שטעיתם כאשר התקשרתם איתו תשחררו אותו הוא איננו מוסיף דבר למערכת החדשות שילך לפרשן כדורגל בזה הוא טוב מעבר לזה לא שווה כל ולכל לך הביתה ברקוביץ'
    סגור