טלוויזיה

הלהיט הבא של yes נחשף? זו הסדרה שתעלה על המסך

הסיפור המרתק של מעבורת החלל קולומביה צפוי להגיע למסך בסדרת דוקו חדשה עם 3 פרקים. כל פרק יעסוק במיקום שונה על ציר הזמן של הסיפור
מערכת ice | 
נועה קירל yes (צילום ערן לוי)
ב-1 בפברואר 2003 מיליוני צופים ברחבי העולם, ובמיוחד בישראל, צפו בהתרגשות בשידור חי בחזרתה של  מעבורת החלל "קולומביה" לכדה"א לאחר משימה בת 16 ימים בחלל. אף אחד לא חזה שהאירוע המרגש יהפוך תוך זמן קצר לאסון נוראי, כשמעל טקסס התפרקה מעבורת החלל. שבעת אנשי הצוות נספו באסון, ביניהם אילן רמון ז"ל, האסטרונאוט הישראלי הראשון שנשלח לחלל.
 
בעקבות האסון שהתרחש במשימה 113 של מעבורות החלל האמריקאיות, קורקעו כל הטיסות במשך כשנתיים וחצי, ולא חודשו עד יולי 2005.
כעת, מדעני נאס"א, בני המשפחה של הנספים (ביניהם טל רמון, בנו של אילן) וחוקרי תעופה משרטטים אל מול המצלמה את סיפורו של המסע המדהים אל החלל שהסתיים בצורה כה טראגית.
פרקי הבכורה של סדרת הדוקו ישודרו בראשון, שני ושלישי, 19-21.5, בשעה 22:00, ב-yes דוקו, ב-yesVOD ובSTING+. ביום השידור של פרק הבכורה, כל הפרקים צפויים להיות זמינים ב-yes vod.
הפרק הראשון יעסוק באימונים המפרכים של האסטרונאוטים בתקופה שלפני ההמראה, הפרק שני יעסוק בחשש שעלה במהנדסים של נאס"א לאחר שראו אובייקט מוזר שפוגע במעבורת החלל לאחר ההמראה ופרק הסיום יעסוק בדרמה של הנחיתה והאסון שגרם למותם של כל האסטרונאוטים.

צוות המעבורת
קרדיט: יח"צ
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה