טלוויזיה

בוטל טקס פרסי הטלוויזיה: כך תתבצע חלוקת הפרסים לזוכים

האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה ותאגיד השידור מודיעים על ביטול טקס חלוקת הפרסים לזוכי הקטגוריות השונות בעקבות המצב הבטחוני והפרסים יחולקו במתכונת מיוחדת
שירה יום טוב | 
טקס פרסי הטלוויזיה (צילום אילן בשור ורד אדיר יונתן סינדל פלאש 90)
האקדמיה לטלוויזיה וקולנוע וכאן תאגיד השידור הישראלי, מסרו הבוקר כי נוכח המצב יבוטל המשדר החגיגי של טקס פרסי הטלוויזיה, שתוכנן לשידור ב-20 במאי. במקום הטקס, תערוך האקדמיה טקס חלוקת פרסים למצטייני שנת 2023 במתכונת מיוחדת וצנועה, שהולמת את רוח התקופה. 
הטקס המסורתי ייערך ללא קהל וללא שטיח אדום לציון העשייה הטלוויזיונית שראויה להערכה והוקרה. מועד ומיקום הטקס, תודיע האקדמיה בימים הקרובים.
השנה נרשמה השתתפות שיא לתחרות והוגשו 103 סדרות ותכניות. שיאני המועמדויות של השנה הם "חאנשי" עם 14 מועמדויות. ראש בראש עם 12 מועמדויות "אלף" ו-"קופה ראשית", "איסט סייד" עם  10 מועמדויות ו"גוף שלישי" עם 9 מועמדויות.
״חאנשי״ של HOT שיצרה עליזה חנוביץ וביימו אהרון גבע ומיקי טריאסט, מובילה במספר המועמדויות בטקס פרסי האקדמיה עם 14 מועמדויות בשלל קטגוריות שנוגעות לסדרות הקומיות, ובייחוד בולטים השחקנים שתופסים מועמדות בקטגוריות המשחק השונות.
 
מטעם האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה נמסר: "בחודשים האחרונים פעלנו בשיתוף פעולה עם תאגיד השידור הישראלי למען קיומו של טקס פרסי אקדמיה לטלוויזיה תוך התאמתו למצב הבטחוני ולסדר היום הציבורי. במקור, הוא תוכנן לחודש מרץ ובהמשך נדחה לחודש מאי בתקווה שנחזור לשגרה ונוכל לשדרו כמדי שנה. אלא, שלאור אירועי הימים האחרונים ולאחר התייעצות והקשבה לציבור היוצרים והיוצרות  - חברי האקדמיה, החלטנו שאין זו העת לשדרו כלל.
"אנו מייחלים לימים טובים יותר וליבנו עם משפחות החטופים ומשפחות החללים,הפצועים והמפונים בדרום ובצפון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה