טלוויזיה

כאן 11 בבשורה נפלאה לצופים: זו הסדרה החדשה שעולה בקרוב לאוויר

ערוץ הספורט ותאגיד השידור הישראלי בשיתוף פעולה. לאחר שהודיעו כי ישדרו את שידורי היורו בחינם, הודיעו כי תשוחרר סדרה תיעודית שתעקוב אחרי נבחרת ישראל, ובמיוחד על ההופעה הראשונה והיחידה של המדינה במשחקי גביע העולם
מערכת ice | 
בניין התאגיד בירושלים (צילום שי אפשטיין)
בשנת 1970 השתתפה נבחרת ישראל בפעם הראשונה במונדיאל. מאז ועד היום מנסים לשחזר את ההצלחה של הנבחרת האגדית, אך ללא הצלחה. סדרה חדשה שתשודר בכאן 11 והופקה על ידי ערוץ הספורט עוקבת אחרי הגיבורים של הנבחרת האגדית. אחרי שהודיעו כי ישדרו את יורו 2024, מדובר בבשורה נוספת לאוהדי הכדורגל הישראלי. 
"תמיד תהיה לנו מקסיקו" שצפויה לעלות ב-16 במאי, היא סדרת דוקו-ספורט בת חמישה פרקים. במהלך הסדרה הפרשן ואיש הספורט עופר שלח יחד עם ההיסטוריון והסופר ד"ר עומר עינב יספרו את הסיפור שלא סופר על הקמפיין המוצלח של נבחרת ישראל בשנות השבעים המוקדמות. 
 
מלבד ההתמקדות במשחק ההיסטורי, הסדרה עוקבת אחרי נבחרות ישראל מאז קום המדינה ועד היום. על הדרך בה ביססה עצמה הנבחרת והמעבר בין משחקי כדורגל חובבניים למקצועיים. הסדרה תשלב קטעים מארכיון רשות השידור וקטעים נדירים בצבע מארכיון הווידאו של פיפ"א. 
בסדרה ירואיינו כמעט כל כוכבי הנבחרת ששיחקה במקסיקו בשנת 1970 ותספר את סיפורם. תומר תורג'מן, מנכ"ל ערוץ הספורט, מסר בהודעה לתקשורת: "הסיפור המיתולוגי של מקסיקו 70' מעולם לא הובא לחובבי הספורט בישראל כפי שיוצג בסדרה זו לראשונה, מדובר במסמך מרתק". ההודעה על סדרת הדוקו-ספורט מצטרפת להודעה האחרונה על סדרת הדרמה הצפויה לעלות בכאן 11 וגם על הספיישל המיוחד של סדרת הקומדיה קופה ראשית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה