טלוויזיה

שינויים באח הגדול לקראת ההשקה: זה החידוש שנחשף הערב

האח הגדול תושק בעוד שבועיים באירוע הכניסה החגיגי בשידור חי מבית האח הגדול בנווה אילן.רגע לפני שזה קורה, רשת 13 חושפים גרסה מחודשת למנגינת הפתיחה
שירה יום טוב |  2
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
רשת 13 חושפת הערב את הפרומו לתאריך אירוע הכניסה לבית האח הגדול, זאת לאחר שמוקדם יותר במהלך היום, נחשף התאריך באופן בלעדי לאוהדי התכנית בעמוד האינסטגרם של האח הגדול. הפרומו מתמקד באחד מהסממנים המזוהים ביותר עם התכנית, מנגינת הפתיחה של האח הגדול, שקיבלה לקראת העונה החדשה ביצוע חדש. 
הפרומו מתחיל במנצח תזמורת ונגנית צ'לו שמנגנת את תחילת המנגינה ובהמשך מצטרפים אליהם נגנים נוספים שיחד מרכיבים את המוזיקה המוכרת של האח הגדול. בסיום הפרומו נחשף תאריך אירוע הכניסה של העונה החדשה, תחת הסלוגן שאומץ, "במי נתאהב הפעם?". עבור כל אחד מהנגנים נבנה סט מיוחד ועבור חלק מהרקעים נעשה שימוש בטכנולוגיית AI.
מוקדם יותר היום חשפו רשמית את תאריך השקת העונה החדשה אחרי לא מעט טיזרים שפוזרו בשבועות האחרונים. את התאריך הרשמי חשפו תחילה בעמוד האינסטגרם הרשמי של האח הגדול, לעיני מעריצי התוכנית. 
 

השקת האח הגדול תערך ב-2.6, כאשר באותו ערב תערך במקביל בקשת 12 השקת העונה החדשה של רוקדים עם כוכבים, שני אירועים משמעותיים מאוד שיפתחו עונה מסקרנת בטלוויזיה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא לעניין .ניתוק טוטאלי
    חן 05/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במציאות אחרת יש בילויים .יש האח הגדול .יש טיסות לחול .כזו אטימות .בושה .תוכנית ירודה לאנשים ירודים
    סגור
  • 1.
    מקווה שיהיו דיירים על רמה (ל"ת)
    רן 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור