טלוויזיה

ערוץ החדשות בטעות מביכה: "מתנצלים בפני הצופים"

אחרי שבערוצי הטלגרם בערבית האשימו את המוסד בהתרסקות המסוק של נשיא איראן ואמרו כי מדובר בסוכן מוסד בשם ״אלי קופטר״ שהיה הטייס, בערוץ הצרפתי של i24news אף דיווחו על כך ונאמר שיש אישור מהרשויות לידיעה, זאת כשלא הייתה כזו כלל
מערכת ice | 
ערוץ i24 (צילום freepik)
אחרי שאמש [ראשון] המשטר האיראני אישר רשמית כי נשיא איראן איברהים ראיסי בן ה-64, ושר החוץ האיראני חוסיין אמיר עבדוללהיא, ישבו במטוס שהתרסק במזרח אזרבייג'ן, בדיחה שהחלה ברשתות החברתיות שברה את הרשת והגיעה אפילו למהדורות חדשות ולטלגרם בערבית וגרמו מבוכה גדולה.
איך הבדיחה ברשתות יצאה מכלל שליטה? אחרי שבערוצי הטלגרם בערבית האשימו את המוסד בהתרסקות המסוק של נשיא איראן ואמרו כי מדובר בסוכן מוסד בשם ״אלי קופטר״ שהיה הטייס, בערוץ הצרפתי היהודי של i24news אף דיווחו על כך ונאמר שיש אישור מהרשויות לידיעה, זאת כשלא הייתה כזו כלל.
.
מהערוץ בשפה הצרפתית של רשת i24NEWS נמסר: ״אנו מצרים על הטעות שקרתה בשידור חי ומתנצלים בפני הצופים. אנו נלמד מהאירוע ונעשה כל שניתן על מנת שטעויות מסוג זה לא יקרו שנית״.
 
כעת אגב, אחרי ההכרזה על מותו של הנשיא ראיסי, ייערכו באיראן בחירות מיוחדות לנשיאות בתוך 50 יום בלבד. עד אז, מי שימלא את מקומו ויכהן כנשיא בפועל אחרי ראיסי: הוא סגן הנשיא מוחמד מוח'בר, אך הדבר תלוי באישור הסופי של המנהיג העליון עלי חמינאי, החשש הוא שייתכנו הפגנות ברחבי איראן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה