טלוויזיה

קשת 12 בצעד חריג: מדוע החליפה בהפתעה את לוח השידורים?

פאלו אלטו שאמורה הייתה להיות משודרת הערב, תזוז  למוצאי שבת ובכך תמנע מדו קרב עם 'ווארט' של רשת 13 שהתחילה חזק את העונה. אבל האם חשש לבריחת רייטינג הוא הסיבה?
כפיר אדר |  2
אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו, ווארט (צילום פייסבוק/ קשת 12, מסך רשת 13)
ברשת 13 כבר התכוננו לעוד קרב מול "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" של קשת 12, אבל הם שמו לב כי הבוקר (רביעי) קשת מזיזה את סדרת הדרמה החדשה בכיכובה של מגי אזרזר למוצאי שבת, אחרי שהיה אמור שוב להתחרות הערב מול ווארט כמו ביום שני, אז שתי העונות יצאו לדרך בפרק השקה. 
אפשר לציין שברשת 13 מאוד מרוצים מעצמם לאור ההצלחה היחסית של ווארט עם 9.7% רייטינג מול למעלה מ-15% של המתחרה. יש בערוץ מי שחושבים שווארט הצליחה להבהיל את המתחרה ולכן בחרה בבאנקר כמו מאסטר שף להתמודד בפריים טיים.
דרמת הפשע החדשה בקשת 12, "אף אחד לא עוזב את פאלו אלטו" בכיכובה של מגי אזרזר, כאמור תזוז ממשבצת השידור שיועדה לה הערב (רביעי), ובמקומה תשודר מאסטר שף, שיושבת על משבצת מוצ"ש בשבועות האחרונים. 
הסדרה שהחלה את שידוריה השבוע ביום שני, בפרק פתיחה מוצלח, אמורה הייתה לשדר את הפרק השני של העונה הערב. במקום זאת, תעבור למלא את משבצת מוצ"ש אחרי מהדורת חדשות סוף השבוע בהגשת דנה ויס.
אין ספק שמדובר בצעד יחסית חריג לקשת 12, ככל שלא מדובר בהזזה על רקע אירוע חדשותי מתפרץ. בקשת משקיעים בקטגוריית הדרמה בשנים האחרונות יותר ויותר, ועם זאת מגיעים גם להישגים מרשימים עם נתוני רייטינג גבוהים מאוד לסדרות הדרמה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בווארט יש עבריינים אמיתיים
    אחד שיודע 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    המשתתף בתמונה הוא עבריין שמסתתר מאחורי חזרה בתשובה גנב עלוב מחסרי ישע ותלונות על אלימות
    סגור
  • 1.
    'ווארט' הפתיעה אותי לטובה... שאפו ל 13
    צופה 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עשו בשכל 12... 'ווארט' מצויינת וכתכנית ריאליטי עדיף (לי כצופה) לראות בזמן אמת . את הסידרה של מגי אזרזר אפשר להקליט או לראות ביו טיוב מאוחר יותר
    סגור