טלוויזיה

אברי גלעד: "עדיף למות בשבי מאשר לגרום נזק גדול למדינה שלי"

איש הטלוויזיה, שהבהיר כי זו ההעדפה האישית שלו בלבד במקרה והוא ייחטף, הסביר מה עמדתו על עסקאות שבויים: "אנחנו רק נגררים ע"י מי שמושך את כפתורי הרגש יותר ביעילות". כיצד הגיבה אשתו לבקשה שלא להחזירו בעסקה במקרה ויילקח בשבי?

מערכת ice |  408
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
"לפני שהחטופים חזרו במצב המזעזע שהם חזרו כתבתי מאמר ל'ישראל היום' ובו אמרתי שאני משאיר הוראות למקרה שחס וחלילה אני אחטף", פתח איש הטלוויזיה את הנושא הטעון כל כך בציבוריות הישראלית בימים אלה והבהיר: "זה תופס רק על עצמי. אני מבקש שלא ישחררו עבורי רוצחים ולא יותרו על הישגי מלחמה ולא יפגינו הפגנות אלימות כי אני, רק על עצמי, קובע שעדיף להישאר בשבי או למות בשבי מאשר לגרום נזק גדול למדינה שלי ולעם שלי".
גלעד, שהתייחס לדברים במסגרת תוכניתו "אברי ושרקי", בערוץ 12, הוסיף כי חש פחות בטוח בהצהרתו לאחר שראה את מצבם הקשה של שלושת החטופים האחרונים שחזרו מהשבי. בהמשך גם הבהיר כי הדברים לא היו לרוחה של אשתו שהודיעה כבר שתצא עבורו להפגנות כפי שהיא עושה עבור החטופים הנוכחיים.
"בכל מקרה, קמו עליי כל הצייצנים למיניהם ואמרו 'אתה! יושב אולפנים ממוזגים, מתחמם לאור ניאונים, מי אתה שתגיד אמירה כזאתי?'". לכך השיב איש הטלוויזיה הוותיק: "יש לי זכות לקבוע שאני מעדיף את טובת המדינה על טובתי האישית – גם אם כרגע אני בסביבה מאוד מוגנת".  
גלעד המשיך ותיאר את הביקורת שספג ברשת X, שם כינו אותו לדבריו "אוכל מוות" והתעקש כי הדיון של הפרט מול הכלל, לדבריו, רלוונטי יותר מתמיד. "אנחנו לא מצליחים להחליט מה המדיניות שלנו כעם ורק נגררים ע"י מי שמושך את כפתורי הרגש יותר ביעילות ואני חושב שזה לא נכון להתנהל ככה".
תגובות לכתבה(408):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 380.
    אתה פשוט חולה!
    יהודי-ישראלי 02/2025/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם זה אישי. נוגע אך ורק לך, אז למה אתה נותן לזה פומבי?? אתה סתם חולה פרסום!
    סגור
  • 379.
    זכותו
    צ9י 02/2025/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי מדבר על עצמו ולא על אחרים. זכותו לחשוב כך, זו דעתו וזה בסדר. זה בדיוק אותו הדין כשחולה מבקש לא להחיות ולהאריך את חייו למקרה שיהיה סופני, הוא לא מבקש להחיות את כל הסופניים, מה פה לא בסדר?????!!!!!!
    סגור
  • 378.
    זו גם דעתי לגבי עצמי בלבד
    ישראלה בת 41 02/2025/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כמה שזה לא נעים לשמוע...עידכנתי את בני המשפחה
    סגור
  • 377.
    תומכת בדברים של אברי
    נוגה 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    5 5
    החזרת חטופים כמוה כמו פגיעה בבטחון המדינה!
    סגור
  • אז תתחלפי עם החטופים (ל"ת)
    קדימה 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • טען עוד
  • 376.
    לא יאומן
    שולמית 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יאומן.
    סגור
  • 375.
    גם איש בוגר לפעמים אומר שטויות
    מיצי ק 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אברי אתה שדרן ודמות ציבורית תחשוב לפני שאתה מדבר
    סגור
  • 374.
    איברהים , אני מקווה כי המשאלה שלך תתגשם מרא (ל"ת)
    סרטן המוח 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 373.
    עד הרגע שבתך תחטף
    אני 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איש מאוס ומלא בעצמו היית ונשארת.
    סגור
  • 372.
    עצוב
    יהושע 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עצוב כואב אבל נכון צודק, מה לעשות לפעמים האמת כואבת.
    סגור
  • 371.
    אברי
    שלומי 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה לא משפיען כזה שאזיל דמעה.. פשוט אתה עם איגו עצמי מנופח שמחזיק מעצמו…
    סגור
  • 370.
    הוא לא שווה הרבה. ומה אם בתו תילטף?
    עד מתי רשעים יעלוזו 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אברי גלעד לא הפסד גדול לאנושות.
    סגור
  • ואם בתך
    יהושע 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואם בתך תידרס והאבא של הנהג הדורס הוא השופט?!
    סגור
  • 369.
    שיחטף כבר
    המבקר שמבקר 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נראה לי שאפילו אשתו והילדים שלו ישמחו אם הוא לא יחזור מהשבי. המן הרשע גרמגל לעומת הרוע הטהור והמוחלט ששמו אברי גלעד.
    סגור
  • 368.
    אברי והגשש
    טרובדור 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ציטוט ישן מ"הגשש החיוור": אם הטיפשות הייתה כואבת, אתה היית כולך בגבס".
    סגור
  • 367.
    אז תמות
    קובי 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז תמות
    סגור
  • אברי גלעד
    דינה 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה
    סגור
  • 366.
    אמיץ במיץ
    דויד.ב 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בטוח שאינו חושב כך בתוכו, אדם הזוי.
    סגור
  • 365.
    אולי יתחלף
    דודו 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הגיבור הגדול, עם אחד החטופים. מבאיח להשאיר אותו שם.
    סגור
  • 364.
    אני איתך אברי
    מ 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זה קו מחשבה הירואי לחלוטין וקשה לדעת מה נרגיש ברגע האמת,אבל מבינה אותך לחלוטין ,אין החלטה קשה מזו כי אנחנו לא בסרט אלא במציאות קשה מאד.
    סגור
  • תצטרפי אליו
    המבקר שמבקר 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אברי ישמח לחברה בעזה
    סגור
  • 363.
    אברי גלעד האמיץ
    אדריאנה כץ 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אדוני אל תצהיר הצהרות. אתה יושב מתחת הניאון בתנאים מעולים יודע שלך זה כבר לא יקרה שתחטף. לכן של נעליך מעל רגליך. לפטפט זה טוב אבל לא לשחק בחיי אדם. שב בשקט בחייך הנוחים
    סגור
  • 362.
    כ שאין שכל לא משנה אם אתה מגיש או רוכל
    דוידי 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    פשוט אין שכל ..מגיש טלויזיה הזוי כהניסט לך תחליף את אחד החטופים ואז כדי שהדבר - מאז ומתמיד לא חשבתי שאתה חכם גדול עכשוו אתה מאמת את ההערכה קלעתי בול
    סגור
  • 361.
    אלוף !
    אחד מהסביבה 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אלוף × 2 !
    סגור
  • 360.
    כל הכבוד
    אריאל 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    3 3
    מצטרף אליך. סוף סוף מישהו מדבר אמת.
    סגור
  • 359.
    אדיוט מושלם
    אברי 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    9 2
    מוזמן לעבור לשם. לא ברור איך מישהי מסכימה לגדל איתך בנות עדיין ולסבול את גיבובי המילים שלך. טיפש גמור
    סגור
  • 358.
    אברי גלעד
    יפה 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    4 1
    שים את הבנות שלך במנהרות ותשמור על המדינה בכיף.
    סגור
  • 357.
    ע
    גוני 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קח פתק החלפה
    סגור
  • 356.
    בושה
    אלכס 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא הייתי מאמין אלייך שתגיד דברים כאלה אתה מוזמן להחליף את אחד החטופים בושה לך על הדברים הללו איש דוחה
    סגור
  • 355.
    אז יאללה תעבור לעזה ותמות שם (ל"ת)
    נעשה החלפה 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 354.
    ד"ר
    דויד 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כל הכבוד. הלוואי על כל הפוליטיקאים יושרה כזאת
    סגור
  • 353.
    איזה קל לדבר שזו לא המשפחה שלך .
    יעקב 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    12 3
    איש עלוב.
    סגור
  • 352.
    חצוף מאוס לך תתחלף עם חטופים נראה אותך (ל"ת)
    חצוף! מאוס! לך תתחלף 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 351.
    הזויי
    מירי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין שכל אין דאגות
    סגור
  • 350.
    לא לפגוע במדינה
    ימנית מאוד 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מסכימה. המדינה בגדה ופגעה בתושבים המדינה מחוייבת להחזיר את החטופים
    סגור
  • 349.
    איחולים לחוסר הטאקט השווע
    אוי אברי אוי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יציאה אינפנטילית וחסרת רגישות. אין לו מושג של החוויה שם והרצון לחיות. יושב באולפן ממוזג ומלהג בחוסר טעם
    סגור
  • 348.
    יש לי עצה בשבילך
    נעמה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לך תחליף את אחד השבויים שם. אבל יש בעיה: הם לא יסכימו לקבל אותך ??????
    סגור
  • 347.
    כל הכבוד
    ארי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סוף סוף אחר שאומר את האמת
    סגור
  • 346.
    אברי מבולבלי
    נור 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    המדינה היא זו שפגעה בהם בכך שהפקירה אותם. אדון '' במשמרת שלי זה לא יקרה'' בדיוק היה בחופשה ברמת הגולן דואג לעצמו על חשבון טובת המדינה.
    סגור
  • 345.
    עוד אחד ששכח מה זה להיות יהודי (ל"ת)
    נור 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 344.
    אברי
    רן 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    חתיכת מקומט
    סגור
  • 343.
    תסצכל ליחדים שלך בעיניים
    נענע 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ותאמר להם שגם היית בוחר זאת עבורם... כי מה אתה בוחר לעצמך זה פחות רלוונטי.
    סגור
  • 342.
    אברי , לך תחליף בעזה את אחד החטופים
    חיים 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 4
    קדימה פה גדול לך לשם במקום אחד מהחטופים , תלך . ואז נילחם עד הסוף . ואותך לא נצטרך להחזיר. קדימה גיבור לך לעזה .
    סגור
  • 341.
    עדיף שישתה ציאניד מאשר לבלבל תמוח ולגדל בנות
    משה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אחד הסתומים הגדולים שמזהם את המרקע. מנחה שעשוענים מטונף.
    סגור
  • 340.
    נשלח אותך ואת משפחתך לעזה
    ימיני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מעניין האם תרצה להישאר למען המדינה פשוט אידיוט שהשתן עלה לו לראש
    סגור
  • 339.
    מי אתה בכלל?
    מה יש 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 3
    איש קטן שחושב שהוא גדול השתן עלה לו לראש.אני ימני יותר ממך,אבל אנשים נמקים שםואתה מדבר שטויות מעניין אם הבת שלך הייתה שם מה היית אומר לפלוט שטויות זאת חכמה קטנה. אתה לא שווה כלום תמשיך למכור כדורי פלא ותשתוק
    סגור
  • 338.
    אברי גלעד
    יזהר יוסף 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הזוי, מטורף, טיפש
    סגור
  • 337.
    מסכימה. כל הכבוד לו שאינו אגואיסט . שחרור מחבלים מעודד (ל"ת)
    שלומציון המלכה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 336.
    ההפגנות מיותרות
    יערה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    1 4
    ההפגנות גרמו ויגרמו נזק בלתי הפיך לחטופים
    סגור
  • 335.
    מסכימה
    כואב אך צודק 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 7
    אם כל אחד העם היה יוצא באמירה זו, לא היה משתלם לחטוף, השטן היה יודע שלא יקבל עבור ראש יהודי דבר. וכך המעגל השטני היה נפסק. אם כל אחד היה למען העם שלו באופן טוטאלי לא היינו מגיעים למצב ביש הזה בו היקר לנו מכל בשבי, ואני משחררים רוצחים לחופשי, מצב בו השווי של כל ראש יהודי התייקר פי כמה וכמה. מצב מסוכן ובלתי אפשרי. בנוסף יש לחסל כל נאצי שנתפס ולא להשאירו בחיים.
    סגור
  • 334.
    ברור שכשאתה אומר על עצמ, הציבור מפרש זאת על כלל החטופים (ל"ת)
    איזו התממות 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 333.
    אין בעיה
    זה פשוט מאוד 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לך תתחלף עם חטוף
    סגור
  • 332.
    שבי
    רפי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי בבקשה תתחלף עם אחד החטופים , כך נראה שאתה לא פרובוקטור.
    סגור
  • 331.
    עסקה טובה : 3 מתנגדי עסקה במקום חטוף חי
    חיים 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    ו2 מתנגדי עסקה תמורת חטוף מת. סגרנו ? הצלב האדום יסיע בשמחה.
    סגור
  • 330.
    שיחטפו אותך למשפחה לא איכפת
    ויקי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זה בגלל שאתה גבר כי אנטיפטי דוחה
    סגור
  • 329.
    נהיה חמור גדול זה,
    ארז 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    קשקשן הגזמת, דבר איתנו כשיתלו אותך מהרגליים
    סגור
  • 328.
    גבר
    עזורי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ככה צריכים להתנהג וצריך לחוקק חוק שאסור לשאת ולתת בסחיטה בחטיפות או שבי, המחיר גבוה וגרוע מזה המחשבה שהם לפני המדינה ומבזים את המדינה , גורמים לנזק תדמיתי ולמשא ומתן, אני מצטרף לבקשה של אברי
    סגור
  • 327.
    יאלה תצא בהצהרה
    ארן 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתה רציני מציע שתפנה לצוות המו"מ עכשיו ותציע עצמך ברצינות ולא דרך אולפן לחמאס כתחליף לאחד החטופים.לדעתי הם עלולים להסכים. ככה תרגיש שעשית משהו למען החטופים ואם יסכימו גם נוכל לוותר עליך
    סגור
  • 326.
    דביל
    רז 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    באמת שלא תחסר לאיש, טמבל
    סגור
  • 325.
    קצת התבלבלת
    ימני שמאלני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה צודק כשזו הבחירה שלך אבל כשחוטפים אותך מהבית שלך בגלל שהמדינה התרשלה בבמילוי תפקידה לשמור עליך - אז המדינה צריכה לשלם כל תשלום שנידרש כי זו עלות ההפקה.
    סגור
  • 324.
    קצת התבלבלת
    ימני שמאלני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אתה צודק כשזו הבחירה שלך אבל כשחוטפים אותך מהבית שלך בגלל שהמדינה התרשלה בבמילוי תפקידה לשמור עליך - אז המדינה צריכה לשלם כל תשלום שנידרש כי זו עלות ההפקה.
    סגור
  • 323.
    גם אם הילדים שלך היו חטופים, היית מוותר עליהם?
    אורלי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 0
    למה שלא תתנדב להחליף מישהו מהחטופים?
    סגור
  • 322.
    לפעמים
    שלולו 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אנחנו עוד לא קבענו בתודעה הלאומית שאנחנו עם , וטובת העם קודמת לפרט עם כל הכאב … ומי שמחליט מה טוב , זה המדינה ורק היא
    סגור
  • 321.
    צודק לחלוטין.
    אוולין 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 10
    שלא נבוא לידי ניסיון אך מעדיפה למות ולא להעניק חזרה מחבלים שיחזרו לטבוח בעמי.
    סגור
  • למה לא? שיעמידו אותך בניסיון
    קארמה 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אולי רק ככה תביני מה את אומרת
    סגור
  • לא
    ששו 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זאת לא השאלה, השאלה האם כשהבן שחך יהיה בשבי תגידי, "שימות, שיסבול, שיגווע, שייאנס, שיוכה... אין מה לעשות, העיקר שלא יהיה נזק למדינה".
    סגור
  • 320.
    הזוי. אל תדבר על חיים של אחרים (ל"ת)
    י. 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    13 3
    סגור
  • 319.
    לשחרר מחבלים
    אברי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    דרוש אומץ,תובנה ושכל ישר לומר הדברים בגלוי...
    סגור
  • 318.
    למה מראים את האפס הזה על המסכים שלנו? (ל"ת)
    משה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 317.
    אברי
    סיגל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    מוזמן להתחלף עם חטוף
    סגור
  • 316.
    אתה מוזמן להקדים תרופה
    אלישע בן אבויה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אם תתאבד כבר עכשיו לא יהיה אפשר להשתמש בך אם תתאבד לא יהיה אפשר להשתמש בך כקלף מיקוח. יאללה מחכים.
    סגור
  • 315.
    דביל (ל"ת)
    אלי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 314.
    אידיוט עם אמירות מטומטמות חסרות בסיס (ל"ת)
    חן 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 313.
    המבחן לאמיתות ההצהרות
    מירי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    במציאות האיומה בה אנו חיים אולי עוד תוכל להעמיד את הצהרותיך במבחן מעשי ותוכל כך להוכיח שאתה נאה דורש נאה מקיים .
    סגור
  • 312.
    פיטפוטי סרק
    סמיון 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    קל לדבר קשה לעשו
    סגור
  • 311.
    ומה לגבי משפחתך.
    איציק 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אדם קטן חסר דעת מעניין אם היו חס וחלילה חוטפים את הבת שלךאו הבן שלך מענים ומרעיבים אותם,גם היית אומר כך. לא חכמה לשבת מדושן עונג ולדבר כך. גם את היימנת בדעותיך ,אדם חכם שוקל את דבריו,במיוחד בכלי ה.קשורת אבל אתה חושב שאתה חכם זה הכי מסוכן,אתה נשארת אדם קטן וכך תישאר,המכסימום שאתה יכול לעשות סה למכור גלולות פלא שלא עוזרות בכלום. חבל מעניין איך אתה ישן בלילה
    סגור
  • 310.
    נשמח
    חכם 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שתמות בשבי, כי נזק אתה גבר גורם.
    סגור
  • 309.
    אברי משמש כמהנדס תודעת הציבור
    דוד 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גם בהונאת השקורונה הוא הטיףף לציבור שצריך לזרוק לים או לבתי כלא את אלה שלא הסכימו להחדיר חומר לא ידוע לגופם ובכך שמרו על זכותם על גופם, היום מתברר שצדקו ולא שימשו כעכברי מעבדה של פייזר. אברי יעשה במכנסיים אם ילד פלסטינאי יצעק עליו...משתמש בכח שלו בטמבלוויזיה בכדי לשטוף מוח עם מסרים של הממסד.
    סגור
  • 308.
    ידעתי שהוא אדיוט אבל לא ידעתי כמה. שישמור אותנו אלוהים (ל"ת)
    ״מאוהבי״ 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 307.
    חמלה
    נחמה לנדמן 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ימימה מלמדת חמלה.ולא"טוב למות בעד ארצנו"
    סגור
  • 306.
    הכל דיבורים
    מבין עניין 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    שמדברים זה הרבה יותר קל בחמאס ישמחו להחליף אותך בחטוף אחר אתה סלב מוכן להתחלף ולעמוד במידה שלך ?
    סגור
  • 305.
    להיות בארצנו הקטנטונת בלי אשליות.
    טובת המדינה לפני הכל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כל מילה בסלע. במלחמה אי אפשר להציל את כולם. לצערנו גם במלחמת העולם השניה לא הצליחו להציל מיליונים אבל בזכות זה כמה מדינת ישראל. כנראה את הפרט הזה חלק מהאנשים שכחו מזה או שמנסים בכל הכוח לא להיזכר בזה. חלאס עם הצביעות תפסיקו להיות בהאשליות. זה או שאנחנו או שהם.
    סגור
  • 304.
    שבוי בידי האגו של עצמו (ל"ת)
    נזכור 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 303.
    זכותו, אבל לפני הכל ראש ההפקרה לדין.
    דניאל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אמירה תבוסתנית, ללא חשיבה מאחריה. תפקידה של מדינה,לפני הכל ,להשיב אזרחים וחיילים לביתם. גם אם זה כרוך בנזקים. את החשבון לסגור אחר כך.
    סגור
  • 302.
    ירדת מהפסים
    אב 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אתה לא לבד בעולם הזה. אם היית לבד היית יכול לגיד
    סגור
  • 301.
    להחליף את עברי גלעד תמורת אחד החטופים
    רותם 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אם הוא גבר שיתחלף עם אחד החטופים להגיד כל אחד יכול אם הוא אמיתי שיבקש מחמאס להתחלף באחד החטופים. אולי במקום הילדים של ביבס
    סגור
  • 300.
    אפשר לוותר עליך ועל מילותיך (ל"ת)
    יפה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 299.
    אברי, דעתך על עצמך פחות מעניינת.
    תוהה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מעניין לשמוע ממך מה דעתך אם זו הבת שלך שם בשבי.
    סגור
  • 298.
    שיילך להילחם בעזה. הוא ג'ובניק שלא נלחם מימיו.
    אין לו זכות להביע דע 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בחיים שלו הוא נלחם. באיזו זכות הוא בכלל מביע דעה?
    סגור
  • 297.
    מעביר מסר למשפחות החוטפים לוותר על יקיריהם,התחרפן (ל"ת)
    אמיר 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • והוא לא מתבייש כך לפגוע בהם.
    דוד 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    חסר לב, גועל נפש.
    סגור
  • 296.
    גם אני חושב כמוהו
    חיים 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 8
    לא הייתי מוכן שחיילים ימותו בכדי להציל את חיי ולא הייתי מוכן שמחבלים ישוחררו ויהרגו יהודים אחרים יש שם אנשים זקנים שחיו את חייהם ולא יתכן שחיילים צעירים שאפילו לא הספיקו להתחתן ולחוות את החיים ימותו בשביל להציל אותם
    סגור
  • 295.
    בוא נדבר תכלס
    דנה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מר גלעד היקר, אתה לא חייב ישר להקריב את חייך, פשוט תציע את עצמך לעסקת החלפת שבוי. נראה אותך.
    סגור
  • 294.
    אברי
    כרמל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אברי מה שאני מציע זה שאתה תציע את עצמך.במקום אחד מהחטופים
    סגור
  • 293.
    בלי בוטוקס אברי לא שורד שבוע
    ד״ר קליין 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    נראה את הפופוליסט בגרוש מסתדר שבוע בלי זריקות בוטוקס
    סגור
  • 292.
    התבלבלת
    איריס 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    המדיניות שלנו כעם זה לקדש את החיים ולא להפיק פצועים בשטח. יא מבולבל
    סגור
  • 291.
    התחרפן הגילעד הזה
    יואב 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מה היה אומר עם הילד שלו היה חטוף אין שכל אין דאגות
    סגור
  • 290.
    בושה
    יובל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    קודם המדינה הפקירה אותם ועכשיו אתה גם מאשים אותם בפגיעה בביטחון המדינה ברור שתגיד שאתה לא מאשים אתה רק אומר שאתה מעדיף שלא ישחררו אותך כי זה יפגע בביטחון המדינה.
    סגור
  • 289.
    זה קל לדבר מהבית...
    א 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    10 1
    עדיף שהממשלה תפתור תבעיה..
    סגור
  • 288.
    מצטרפת אליך אברי
    יעלי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    9 7
    אני רוצה להצטרף למיזם, אם יחטפו אותי אני לא מוכנה להשתחרר בתמורה למחבלים או לסיכון יהודים אחרים. להיפך, אני רוצה שיפציצו את עזה מלמעלה ובלבד שהסיוט הזה יסתיים והחלאות לא יקבלו את הפרס על הרצח והחטיפות שלהם
    סגור
  • לא היית שם או במצב דומה.
    דוד 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    השאיפה לחיות מתגברת, נגמרו הימים של חנה סנש, אלי כהן, המדינה לא סופרת את האזרח הקטן.
    סגור
  • 287.
    טובת הכלל או טובת הפרט , הפרט יעדיף לשלם לטובת הכלל (ל"ת)
    אהרון דרעי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 286.
    "חכם" גדול חכם בלילה
    נועה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    נראה אותך ברגע האמת. כמה קל להיות "גיבור" בדיבורים. כל כך אינפנטילי מצידך
    סגור
  • 285.
    לא אבדה גדולה.
    גאב 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אל יחשוב מרגלעדי שהוא א בדה גדולה. לא בטוח שהשובים ירצו אותו
    סגור
  • 284.
    אז תחליף את אחד השבויים עם הבת שלך
    דנה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    10 2
    חתיכת אדיוט!!!!! מי אתה בכלל??? יום אחד לא היית שורד שם!!!!
    סגור
  • 283.
    לא למדת לא הבנת נאדה
    ימימה מתהפכת בקברה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפס עם מיקרופון
    סגור
  • 282.
    טועה לחלוטין
    פרוספר אזאגיר 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אברי, אתה בור או טיפש? אם הבעיה הבטחונית של ישראל היא המחבלים שמשתחררים..יש לנו בעיה חמורה בבטחון שלנו בכוחנו אנו. ישראל חייבת להיות בטוחה ויכולה להיות בטוחה באותה מידה בדיוק אם ישוחררו 5,000 מחבלים או אם לא. אין להפקיר לעולם אף שבוי.לעולם. בטח מי שהמדינה הפקירה אותו כבר פעם אחת כאזרח תמים בביתו,במיטתו... טיפש
    סגור
  • 281.
    ואם היה מדובר במשהו מהמשפחה?
    יניב 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אז מה היית אומר?
    סגור
  • 280.
    מה אתה מבלבל את המוח (ל"ת)
    מיכא 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 279.
    האיש נהייה קיצוני ימני הזוי.גם את הילד שלו היה משאיר? (ל"ת)
    זהר 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 278.
    לך לעזה....
    נ.כהן 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 1
    תרגיל מסריח של נמושה להביע התנגדות להחזרת החטופים ????????????
    סגור
  • 277.
    תל אביב
    עבד 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    מעניין מה היה אומר אם בנו או בתו היו נחטפים ??
    סגור
  • 276.
    גם אם אתה חושב דבר כזה אל תגיד את זה בטלויזיה
    מיכל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 3
    לפעמים האמירות שלך מוגזמות, הם לא אשמים במה שקרה להם ולמשפחות שלהם
    סגור
  • 275.
    מעריצה אותך
    רחל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 8
    כמה שאני שמחה לשמוע שיש דעות כאלה כמו שלך.
    סגור
  • 274.
    מאמין לו
    יוסי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סוף סוף בן אדם חכם..ואני לא אומר בציניות..כל הכבוד על החשיבה על הכלל ולא אגואיסטיות
    סגור
  • 273.
    טוב למות בעד ארצנו ?
    עוגי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אברי גלעד , האם לפני מותך בשבי החמס תהיה רעב וקפוא , וגם יכניסו לך מקל של ארטיק ?
    סגור
  • 272.
    צודק מאה אחוז. לישראל עדיף היה להמשיך את המלחמה (ל"ת)
    אואיטל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • אתה טיפש ואכזר
    וייספיש מור 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אתה טיפש ואכזר
    סגור
  • 271.
    אברי
    אני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הקוד המוסרי של החיילים הקרבים שלנו תמיד היה אין מצב ששבוי נשאר בשטח ויש לחלץ אותו !!! זה לא גליי צה"ל
    סגור
  • 270.
    מאחל לך לפי בקשתך שיחטפו אותך
    הרב שמעון הצדיק 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אולי תציע שיחליפו אותך עם חטוף? אולי כדאי שתפנה לחוצים אולי הם יותר טובים מהחמס? תשקול זאת
    סגור
  • 269.
    לאברי גלעד
    סיון 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אין בעיה!, אותך נשאיר למות אצל החמאס יחד עם המחבלים שבכנסת במקום החטופים היקרים מפז שנחנקים למוות בגלל מחדל של חדל אישים שמעניין אותו רק כסף וכוח!
    סגור
  • 268.
    אפשר להחליף אותך בשבוי אחר? (ל"ת)
    אחד שמבין 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    12 1
    סגור
  • 267.
    להציל חיים
    אלה רוטנברג 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כרגע אין לדעת מה יהיה הנזק למדינה עם שחרור החטופים כי העתיד לוט בערפל, אך ברור כשמש שאפשר להציל חיים. לפי חכמינו מצילים חיים גם אם אתה מסתכן.
    סגור
  • 266.
    מבקשים מאנשים להקריב את היקרים להם, כאשר אחריםאפילו ל
    אילי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כאשר מאחרים לא מצפים רק להתגייס, צבועים
    סגור
  • כול העם צבא. טובת המדינה קודמת לשחרור החטופים (ל"ת)
    אואיטל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 265.
    לא מאמינים לאברי
    פופליסט זול 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עלאק משחק אותה פטריות איכסה
    סגור
  • 264.
    הפקרה
    יהודה ביטון 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדינה שמפקירהאו שתפקיד את אזרחיה את החיילים תאבד את אמונם את הערכים את הדרך ואת הרצון להלחם
    סגור
  • 263.
    אתה רשאי להתאבד כבר עכשיו
    מישהי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אולי קודם תנסה לצום איזה שבוע שבועיים. עם הנזק שאתה גורם לאומללים הנמקים בקבר החמאס, עדיף שתיעלם מהשטח.
    סגור
  • 262.
    חי בסרט
    אחי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    צבא הוא לא עשה. רמקול בגלי צהל זה לא חיילות. חוכמה קטנה להצהיר על מה שאין סכוי שיקרה לו. סתם פופוליסט בגרוש שמרשה לעצמו יותר מהגודל שלו. אי. קיו של ביבסט.. אלו שלא עשו צבא אך הם הכי ימנים שיש. כמובן ע׳ח אחרים. התולעת הזה יישב שבוע שם. ויצרח תצילו אותי.. בושה למדינה שיש כמוהו בתקשורת.
    סגור
  • רק שהוא יותר שמאלן מאשר ביביסט (ל"ת)
    תומר 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 261.
    כולם פחדנים והוא גבר
    הרוב הדומם מסכים אית 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 5
    80000000 ישראלחם בסכנת הכחדה בגלל 76 חטופים חלקם בכלל נרצחו והם לא הראשונים ולא האחרונים שמשלמים בחייהם בארץ
    סגור
  • 260.
    מה בקשר לילדיך גם להם תאפשרח"ח זאת? (ל"ת)
    ישראלית 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 259.
    בקיצור- סתום. (ל"ת)
    כמה צומי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 258.
    עזוב מדובר באנשים חולים שבטוחים שיותר טובים מכל המדינה (ל"ת)
    מממ 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • יא רפה שכל, נראה אותך במקומם. (ל"ת)
    אחת 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 257.
    גיבור גדול מרחוק
    רונית 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    14 1
    הממשלה היא שגרמה נזק לחטופים, למשפחות, לחיילים ולשאר האזרחים! הממשלה היא נזק למדינה!
    סגור
  • 256.
    אברי גלעד
    ציפי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אתה נשמע נפלא, לא מאמינה לך. קל מאוד להכריז שטויות, לא מתאים לך.... מאוכזבת. מוזמן להגיע לעזה ולהתחלף עם כל החטופים ששם....
    סגור
  • 255.
    ז.א שהשוללים אותו שמים את היחיד לפני הכלל.
    זו 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מחשבה טינופתית. אגואיזם ואינפנטיליות צרופים
    סגור
  • 254.
    שמח שגם הוא חושב ככה. אני בחברה טובה. (ל"ת)
    דנידין 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • טובה??? (ל"ת)
    נור 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 253.
    תפסיק עם הסמים, טמבל (ל"ת)
    אמא שלך 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 252.
    שיתקע לעצמו כדור ויטיב עם המדינה
    אמא שלך 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    10 0
    פאקינג אידיוט
    סגור
  • 251.
    בלה בלה בלה
    רוני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    כמה פשוט לשבת זחוח באולפן ולפלוט ברברת חסרת ערך...
    סגור
  • 250.
    תסתום את הפה
    נתי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    תתכבד אברי גיבור המקלדת להיכנס למנהרות יחד עם ילדיך ולהחליף את הבעל או הילד של מישהו אחר ואז רק אז תהיה לך זכות דיבור. אתה ושאר המצדדים בך שילמדו ממך וגם הם שיחליפו בעל, בן , נכד , אבא , אח וכד׳. מי אתה בכלל שופר בזוי, תתבייש לך
    סגור
  • 249.
    אני מסכים לכל מילה
    שמעון 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 6
    קשה לשמןע אבל זו מצהמציאות יאות
    סגור
  • 248.
    כן כן
    פיל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    4 0
    יום אחד שם הייתי רוצה לראות אותו , היה מזמר אחרת.
    סגור
  • 247.
    האם אתה בעצם אומר :עדיף שהם ימותו שם"?
    שואל 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    האם אתה בעצם אומר :עדיף שהם ימותו שם"?
    סגור
  • ל247
    סיון 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לזה הוא מתכוון, שחייהם של החטופים באשר הם לא שווים אם המדינה נפגעת, עצם זה שיש חטופים המדינה נפגעה!
    סגור
  • אבל הם נחטפו כתוצאה מהפקרה של המדינה. (ל"ת)
    נור 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 246.
    גם אנחנו אמרנו זאת ביום הראשון לחטיפה
    שלום 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 3
    היה חובה לחסל את חמאס בשבוע הראשון מה קבלנו חיילים הרוגים, חטופים שבורים,
    סגור
  • 245.
    שמח לשמוע שהתנדבת להתחלף עם חטוף בעזה
    יצחק קרמין 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    13 0
    ועוד יותר שמח לראות שכל הגועליציה המצחינה התחלפה עם חטופים בעזה
    סגור
  • קל להקריב אחרים
    אש 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אם זה היה הילד שלו.... הדיבור היה שונה.
    סגור
  • 244.
    כל הכבוד שיש מי שלא מפחד לדבר. מבין את מי שחושב אחרת
    יואב 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אמן וכולם יחזרו אך לא בכל מחיר.
    סגור
  • 243.
    גיבור גדול מאולפן הטלבזיה
    תמי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    12 2
    עליבות
    סגור
  • 242.
    דיבורים כמו חול...
    חילוני חרד 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    9 0
    לך תגור בתל חי....
    סגור
  • 241.
    כמה קל
    אני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 0
    כמה קל, נוח ונעים לשחרר אמירות שכאלה מתוך החדר המחומם והנעים כשצלחת של אוכל מכל טוב טעים ומשובח מונחת לפנייך
    סגור
  • 240.
    כמה כסף ביב נתניהו שילם לך בשביל זה? (ל"ת)
    שולה בוזגלו 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 239.
    קשקשן מהאולפן (ל"ת)
    נילי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 238.
    נמסור את אברי תמורת חטופים, ושימות שם אמן (ל"ת)
    שולה בוזגלו 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 237.
    כל הכבוד
    מוש מוש 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סוף סוף מישהו מדבר לענין. ,די שיגעתם אותנו
    סגור
  • 236.
    לא אידאולוגיה ולא אלטרואיזם בסכ״ה אגו שמבקש ליטוף (ל"ת)
    אנני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 235.
    אין לו זכות
    צפון 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    לפי דעתי איש טלוייסיה לא צאיך להביע עמדה בוא נגיד פעם אהבתי אןתו התור מגיד ,היום כבר ירד ממנו
    סגור
  • 234.
    איש אמיץ! (ל"ת)
    נטע 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 12
    סגור
  • 233.
    כמה שאתה דפוק לך תתחלף עם מנצור (ל"ת)
    פלג יהב 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 232.
    קשקשן ואידיוט גמור, חמור ?? (ל"ת)
    משה 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • 231.
    אברי גלעד
    ורד 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אף אחד לא יחטוף אותך. תתבייש לדבר כך. חייבים דחוף להחזיר את כל החטופים על מנת שתישאר לנו מדינה
    סגור
  • 230.
    אוכל מוות
    בודיבוק 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בכול שבוע נולד משפט חדש לסלנג העיברי ועכשיו האופנתי ביותר הוא אוכל מוות חבורת מפיצי הזוהמה הזאת אלו תחמידי בוגרי קפלן המפגינים עם אות הקיין על מצחם שהביאו עלינו את היורבן
    סגור
  • 229.
    טמבל היה וטמבל נשאר.
    יוסי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 2
    איש דוחה , עף על עצמו מאז היה צעיר. תמיד היה נראה לי בלון נפוח ואובררייטד. אמירה נוראית , עוד ערל לב בחסות הימין המשיחי.
    סגור
  • 228.
    איבדנו צלם אנוש הורגלנו לשןאה למוות ילדים נהרגים (ל"ת)
    טוני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 227.
    בפה אפשר הכל אל תהיה גיבור בושה
    טוני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל אלו שמטכימים בבקשה לכו לכזה תתילפו עם השבויים
    סגור
  • 226.
    לך תתחלף עם שבוי (ל"ת)
    טוני 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    9 1
    סגור
  • 225.
    ועוד משהו...
    מיי 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    בסדר, אמרת מה שאתה חושב בהקשר אליך. ואם זה היה הבן שלך שם? ואם אשתך? אבא שלך? הבת שלך? היית משאיר את אותן הוראות הפעלה? זה לא חד משמעי כמו שציירת לנו את זה
    סגור
  • 224.
    אתה מוזמן להתחלף איתם כבר עכשיו (ל"ת)
    חפץ 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 223.
    עוד חרטטן אולפנים (ל"ת)
    אצ 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 222.
    אברי גלעד
    מנחם מנדל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עוד כשהיה בשיאו טענתי שהאיש דביל החש את קרני השמש שמפציעות לו מרקטומו.על אחת כמה וכמה כעת ,בהידרדרותו לכוון הדמנצי
    סגור
  • 221.
    איכס
    דגנית 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איש דוחה, מי בכלל נותן לו במה ומחשיב אותו למשהו
    סגור
  • 220.
    צדיק
    אני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 5
    משפחות החטופים חושבים רק על עצמם. אגואיסטים
    סגור
  • 219.
    פטריוט אמיתי
    פטריוט אמיתי !! 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    14 9
    פטריוט אמיתי !! ₪₪₪₪₪₪₪₪₪₪ &&&&&&&&&&&
    סגור
  • 218.
    מי נותן לך במה לכתוב דברים כאלה. בחיי, לך תחליף השבויים
    דרומית 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    13 9
    מביש חסר התחשבות
    סגור
  • חסר התחשבות????? בדיוק להיפך
    פיינשטיין 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    2 5
    במי הוא לא מתחשב??¿ במפגינים???? אוי מסכנים מה יעשו המפגינים בזמנם הפנוי? המדינה בראש מעיניו.
    סגור
  • 217.
    איש חכם!!!! (ל"ת)
    שאול 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • 216.
    גיבור אמיתי כמו החיילים שהקריבו את עצמם
    צרקסית 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    11 5
    הוא אכן גיבור. איך שהחיילים הקריבו את עצמם כך הוא גם מקריב את עצמו. בעיניי הוא גיבור ואוהב את המדינה לא רק את עצמו.
    סגור
  • רצית לומר גיבור מקלדת או מסך טלויזיה. ברגע אמת הוא פחדן (ל"ת)
    גדול 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ממש מקריב את עצמו
    עומר 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    5 1
    על ידי כתיבת פוסטים וברבור בתחנות הטלוויזיה
    סגור
  • 215.
    רק רחמי שמים
    חדוה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כולנו כולל גלעד עומדים במשפט שלמה. אין נכון לא נכון.סוגיה קשה מאין כמותה עבור כל יהודי במדינת ישראל. אוי לנו שהגענו למצב הזה. כולנו באסון. בכל דרך שנבחר,אל לנו לשכוח לעולם את האוייבים הארורים שלא ישקטו
    סגור
  • 214.
    רק על עצמי לספר ידעתי
    ונילה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הכי קל להביא את דוגמת 'עצמי' אם היתי נחטף. האם היית מוכן עכשיו להצהיר שגם אם בנותיך ואשתך היו נחטפות היית משאיר אותן בעזה למען בטחון המדינה העתידי...? שקטל מילותיך
    סגור
  • 213.
    באיזה זכות אתה מדבר.מי אתה?חוצפה גדולה
    הרני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    11 8
    להתבטא כך.זה מה שהממשלה גרמה. הקצנה פרועה וחוסר סובלנות שנאה
    סגור
  • מה זאת אומרת באיזו זכות???? הוא מדבר על עצמו!!!
    פיינשטיין 02/2025/11
    הגב לתגובה זו
    6 6
    הוא מקריב את עצמו גם על כך אתם כועסים? הזוי שכמותך
    סגור
  • 212.
    גם אני מוכן באופן אישי להסכם הזה
    עדן וילצ'יק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    7 2
    פשוט מטורף מה שקורה,שמים את האזרחים כבני ערובה הבאים להחטף. יש להסתכל על כל חטוף כחלל .זו הצוואה שלי כלפי עצמי כמובן. כך החבלים לא יקבלו מוטיבציה לחטוף.....
    סגור
  • 211.
    חכם בדיעבד
    שובו כבר הביתה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אפשר להמשיך וללהג מצבים היפוטתיים מרחוק מתוך אזור הנוחות, אבל התבטאויות כאלה הרסניות לאלה שבאמת נמצאים שם בין חיים ומוות, פוגעות בתקווה של המשפחות ומורידות את הסיכויים להנצל. קח אחריות אברי על מילותיך בייחוד בתקופות רגישות ונפיצות אלה.
    סגור
  • 210.
    מאופס
    אפס 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מעמדת המגיש הוא משאיר פתק. מה אתה יודע בכלל ? למד ימימה אבל נשאר בור אנושי מוחלט
    סגור
  • 209.
    תגובה
    דוד 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כל הכבוד אברי אתה צודק אני איתך
    סגור
  • 208.
    אתה אמיתי???
    כבר לא מעריכים אותך 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    יאללה תתחלף .... שבע לא יבין רעב רעיון הזוי
    סגור
  • 207.
    ועדת שמגר אומרת כמו אברי (ל"ת)
    חי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 206.
    ויבקש להתחלף עם אחד השבויים. כולל עם בנותיו ואישתו.
    אז שיגש לגדר עם עזה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מבטיחים שלא נחליף תמורתו אף מחבל
    סגור
  • 205.
    מצידי גם בלי שיחטפו אותו הוא עושה נזק (ל"ת)
    ב. סייג 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 204.
    אני בדעה שלו.אבל קצת שונה .אסור ליפול בשבי.חייבים להלחם
    יצחק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    גם אם נהרגים.בשום פנים ואופן לא נכנעים.אם נלחמת ונפלת בהחלט נבין אותך.להתחלף עם מישהו? זה לא הולך ככה.וכתבתי שאני נלחמם עד טיפת דמי אחרון כדי לא ליפול בשבי.
    סגור
  • 203.
    אברי צודק במיליון אחוז: הכלל ועתיד מדינה לפני הפרט (ל"ת)
    אלי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 202.
    הממממ
    שר 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בסדר , כשיחטפו אותך אתה יכול להישאר שם . למה שלא תיקח יוזמה ותלך להיתחלף עם אחד מהחטופים. תהיה בטוח שלא נחזיר אותך .
    סגור
  • 201.
    הצעה
    אחד העם 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הצעה לאברי גלעד נעביר רשימה לחמאס החלפת חטופים: השם שלך סמוטריץ בן גביר ועוד כמה סמרטוטים מהממשלה וכנסת ישראל שתרקבו במנהרות. מבטיחים לא להפגין ולתת לכם לבלות בנעימים במנהרות הגיהנום!
    סגור
  • 200.
    לא מאחל לך להיות בשבי !!!
    שס 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    כשהתרנגולת מובלת לשחיטה. היא מסתכלת ימינה. שמאלה. אם יש גרגרים לאכול !!! הבנת ?
    סגור
  • 199.
    אולי תמות במקום אחד מהם. (ל"ת)
    cinege 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 198.
    איש מתנדנד
    נון 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אלהים אדירים!!! איזו כסילות מצדך אדון גלעד. אתה באמת לא יודע להבחין במוסר וערכים טובים ..
    סגור
  • 197.
    הצעה
    אחד העם 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הצעה לאברי גלעד נעביר רשימה לחמאס החלפת חטופים: השם שלך סמוטריץ בן גביר ועוד כמה סמרטוטים מהממשלה וכנסת ישראל שתרקבו במנהרות. מבטיחים לא להפגין ולתת לכם לבלות בנעימים במנהרות הגיהנום!
    סגור
  • 196.
    אידיוט
    אור 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כשיחטפו אותך זה מה שתגיד עד אז תשתוק !
    סגור
  • 195.
    גם אני מבקש שלא תנסו לשחרר אותי.
    איציק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זכותי לבקש על גופי מה שאני רוצה וגם את הגופה שלי אל תנסו להחזיר . אחד בשביל כולם,המולדת שלי היא מה שחשוב .
    סגור
  • 194.
    הוא יותר טיפש או יותר מרושע?
    חיים 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    6 1
    לא ברור.
    סגור
  • 193.
    אמיץ
    פרדי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הכי קל להגיד כשאתה יושב בסלון כל דבר אתה גם יכול להצהיר שאתה רמבו ??????
    סגור
  • גיבור גדול…
    מיכל מיכל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ואשתך והילדות שלך ? שגם הן ישארו להיאנס ולהינמק בידי המרצחים המתועבים ????? איש יהיר ובלתי נסבל. מקשקש שטויות …
    סגור
  • 192.
    גלעד אברי
    אזרח 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לך לביבי.. ביבי אוהב ימנים ותדבר איתו שיעשה החלפה במקום חייל שקשור בשרשראות
    סגור
  • 191.
    אברי גלעד
    אזרח 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אברי תחשוב איך הוריך היו מרגישים אתה היית הורג גם את הוריך ואחייך אז אל תהיה. אוברחוכם
    סגור
  • 190.
    נבל. כזה גיבור? בוא תציע את עצמך להחליף את החטופים בשבי
    לוחם 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    תמות אז תמות. אם לך לא אכפת גם לי לא אכפת.
    סגור
  • 189.
    דברים שרואים מכאן לא רואים משם, ולהיפך
    טוב למות בעד ארצנו? 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גיבור גדול.
    סגור
  • 188.
    בן אדם בן 60
    א 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מנחה שעשועוני טריוויה מטופשים . אכן קריירה מרשימה. לת תשב בשבי החמאס ואולי תהיה לך זכות דיבור.
    סגור
  • 187.
    אברי גילעד צודק ?! מסכימה עם כל מילה שלו , כל מילה. "
    בתשובה לדבריו של צוק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בתשובה לדבריו של אברי גלעד ????????????
    סגור
  • 186.
    אידיוט
    Yil 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אידיוט שימושי. או יותר נכון, חמור קופץ בראש.
    סגור
  • 185.
    תעבור לשם בתמורה לחטוף שיחזור
    צמצמ 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אידיוט
    סגור
  • 184.
    אברי גלעד מצהיר שמעדיף למות
    תומר גנילוין 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אברי אתה אדם טיפש ורע לב. דעתך האישית על רצונותיך האישיים הנאמרת ברבים מעמידה בביקורת את האחרים. תתבייש לך. הרצון להציג פאסון של אדם גיבור ונאצל נופל על פני המציאות, אתה מוזמן לברר עם אישתך שתעמיד אותך על טעותך וטפשותך.
    סגור
  • 183.
    אמא
    יעקב לוי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אמא של צחי הנגבי אמרה שאם חלילה הבן שלה יפול בשבי היא תרעיש עולמות אבל מבקשת שלא ישמעו בקולה
    סגור
  • 182.
    למה שלא תבקש להחליף אחד מהם או איזה ילד שלך?? (ל"ת)
    מיקי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    16 9
    סגור
  • 181.
    הוגה דעות מפוקפק ..
    בני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    11 7
    הנכונות של גלעד להקרבה עצמית למען המדינה מתוך האולפן הממוזג היא עלובה ונלעגת ועל חשבון החטופים וקרוביהם. מציע למעסיקיו באולפן להעמידו בנסיון פחות קשה ולהרחיקו מה מהמקרופןן לצמיתות. התועלת לציבור תהיה רבה. עוד יותר..
    סגור
  • לגמרי
    מיכלי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא שחצן ובלתי נסבל !!!!! לצערי לא יעיפו אותו. יש לו קשרים .
    סגור
  • 180.
    אוי לך
    רועי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אוי לך ולבני משפחתך אברי אדם מוזר בכל מובן מגעיל
    סגור
  • 179.
    די להתייפיפות
    אורית 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    8 6
    מתייפייף וצבוע נראה מה היית אומר אחרי יום אחד של עינוים השפלות והרעבה.ומה הילדים שלך היו חושבים על זה שאתה נמק בעינויים שם.
    סגור
  • חצוף
    אמא וסבתא 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אברי גלעד נאד נפוח מלא באגו צרוף ברוע. די להתחסדות שלך ולהצהרה שאתה מדבר רק בשם עצמך על עצמך. כל אדם בר דעת מבין היטב מה אתה עושה מפלצת שכמוך. לך תבקש מחילה מהחטופים ומהמשפחות . ממש שפל מה שעשית! צדיק או תמים - אתה לא! זחוח, גס רוח, חסר רגשות ולא ראוי להקרא אדם.
    סגור
  • 178.
    התעלמות
    בושה וחרפה אברי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מכך שאתה גר בשכונה רעה ובין אויבים שתמיד רצו להעיף אןתך מכאן. בשישי באוקטובר לא היו שום חטופים כתרוץ לפוגרום שאותו מימן נתניהו לפי השקפת הקונספציה המפורסמת שלו: פיטם ומימן את החמאס כדי לרצות את רוצחינו......הסוף ידוע. חבל שביביסטים לא יודעים להפיק לקחים....
    סגור
  • להבחין
    גלית 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באמת חבל .נו ביביסטים. אין מה לעשות הם לא יודעים להבחין בן טוב לרע
    סגור
  • 177.
    אני בהחלט מבין אותך אברי גלעד,
    לוני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אבל לא כולנו "אורי אילן" ז"ל , יליד קיבוץ גן שמואל, שנפל בשבי הסורי, וחזר חלל, לישראל כשעל בוהן רגלו היה פתק ובו נכתב: "לא בגדתי" היום כשהזמנים והערכים השתנו , מי היה נוהג כך?
    סגור
  • הזויים
    מישהי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצא מן את מינו. בלתי אנושיים!
    סגור
  • 176.
    תגיד יה פח. שיחטפו לך את הילד גם תדבר כך? (ל"ת)
    יאיר ל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • 175.
    איש הזוי ולא חד במיוחד (ל"ת)
    יוחנן 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • 174.
    אברי גלעד
    אלונה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מאודנחמד לשבת באולפן ממוזג, מוקף בצוות ביוטי, ולהצהיר הצהרות מטופשות. לא היית שורד יום אחד בכלוב במנהרה אפלה.
    סגור
  • 173.
    אולי תנסה לא לומר דברים כאלה למען משפחות החטופים?
    מסדרונות ההפקה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    8 7
    למה לומר את זה? מה יוצא מזה? למי עזרת במשפט הגאוני הזה?
    סגור
  • 172.
    קל לדבר מהספה בבית (ל"ת)
    עמרי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 171.
    אברי
    אבי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כולנו במדינה רוצים את החטופים כאן ועכשיו בבית!!! אני לא מצליח להבין את כול הפרשנים למינהם שחושבים שבנימין נתניהו לא רוצה. אלה אנשים קטנים שעושים נזק וקרע בעם די לרעל! אני מקווה מאוד שהממשלה תציע את כל האסירים תמורת כול החטופים!! ואני אומר אם כן וזו רק דעתי החמאס לא יסכים לצערי הרב אנחנו מדברים עם השטן!!!
    סגור
  • 170.
    אברי....בזאת אני מסכים עמך לחלוטין....אך רק בזאת. (ל"ת)
    נוחלי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 169.
    חוצפה
    ממ 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אדון אברי, אתה שרץאת שרותך הצבאי עשית בגלי צה"ל ולא סכנת את חייך בלוחמה כמו גם שאתה ומשפחתך גרים במרכז ת"א בנחת מבלי חשש לפגיעה כלשהי והסכנה להיחטף לא קיימת לא יכול לצאת בהצהרות שכאלו למרות שזו מדינה חופשית ואפשר להביע דעה. חכה עם דברי ההבל עד שיחזרו כל החטופים או שאתה סולל את דרכך לתפקיד בכיר בערוץ 14 או לכהן כח"כ.
    סגור
  • 168.
    אברי גלעד
    יוספה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמע אתה עקום שכל משחררים מחבלים עם אקדח על הרקה , יודעים שהוא שייך לאיגון עויין , פשוט יורים וכן משחררים חטופים
    סגור
  • 167.
    גבר שבגברים
    אסף 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    8 4
    כל הכבוד גם אני מצטרף לדבריו במקרה שאחטף
    סגור
  • אפס וחדל אישים.
    חיים 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה בקושי בן אדם בכלל.
    סגור
  • 166.
    כבר עכשו
    ארבל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אפשר להחליף את אחד או יותר מחטופינו הזועקים מהאדמה באברי גלעד.
    סגור
  • 165.
    כל הכבוד אברי היקר.
    מבקרת המדינה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    7 4
    שאפו ענק אברי גלעד. על שאתה אומר את האמת שלך ואת מה שאתה מאמין בו. אתה מסמל את השכל הישר ואת קול השפיות. אל תשים לב לכל המלעיזים.
    סגור
  • 164.
    החטוף אברי
    רחל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אני מאחלת לו לא לחוות את ההפקרה ושלא יצטרך להחליט אם מתאים לו להיות מופקר הוא תומך בהתנהלות הממשלה המפקירה ומתנער מאחריות לאזרחי המדינה רציתי לכתוב לו שאני מאחלת לו להתנסות בחטיפה אבל חזרתי בי
    סגור
  • 163.
    החטוף אברי
    רחל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני מאחלת לו לא לחוות את ההפקרה ושלא יצטרך להחליט אם מתאים לו להיות מופקר הוא תומך בהתנהלות הממשלה המפקירה ומתנער מאחריות לאזרחי המדינה רציתי לכתוב לו שאני מאחלת לו להתנסות בחטיפה אבל חזרתי בי
    סגור
  • 162.
    איש אמיץ
    תומך 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    5 4
    אם בימים בהם הפגנו בעד גלעד שליט, ושמחנו על שחרורו היו מראים לנו את תצאות ה 7.10?.. אם היינו יכולים לראות עכשיו את תוצאות העסקאות. אולי היינו מבינים טוב יותר מה הוא בעצם אומר
    סגור
  • 161.
    צודק
    חו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 5
    צודק מאד
    סגור
  • 160.
    הלואי וזה יקרה לך חתיכת גונב דעת (ל"ת)
    פוג 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 159.
    אברי גלעד אידיוט, (ל"ת)
    אורנה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 158.
    איך הגענו למצב שההיגיון מחוץ לשיח?
    איש הגיוני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    מדינה אמוציונלית, והמנהיגים נגררים. נשאר רק לקוות שנתעשת לפני שנושמד.
    סגור
  • 157.
    הוא צודק
    דודי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אברי צודק אני גם הייתי נוהג כמוהו כל אחד זכותו להביע את דעתו האישית(דמוקרטיה לא?)
    סגור
  • 156.
    עדיפות???????
    שמיל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מר אברי היקר לא אגדף ילא אגדף למרות שמכוד בא לי אחרי אמירה כזאת מטומטמת שאלה לי ותענה בכנות ....אם הבנות שלך היו כרגע במנהרות עוברות אונס והתעללות נפשית ופיזית האם גם אז היית מוציא כזהדבר מהפה ??? למדת תנת מקרא וכאלה על פידיון שבויים שמעת או בדיוק היית בקניון עם הבנות ?? אברי צריך להוציא את כולם ועכשיו וממש לכ משנה המחיר . ואחר כך חראבו דארבו תיפול הליהם במלא הכוח עכשיו כולם כולל כולם חייבים לחזור הביתה בלי שום תג מחיר תחשוב לפני שאת. מדבר סייג לחוכמה שתיקה
    סגור
  • 155.
    ולו בנותיו של אברי גלעד היו בשבי????,, (ל"ת)
    דודו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 154.
    נו חי בסרט קודם תהיה בשבי ואז תדבר
    קרין 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אין לנו בעיה להחליף אותך תמורת שבוי בלי לשחרר מחבלים ,או שאולי תשלח את אישתך לשם או את הילדים שלך אם יש לך ואז תדבר ,הכי קל לדבר כשלא עוברים את זה על עצמנו אלה רק אחרים עוברים
    סגור
  • 153.
    תציע עצמך להחליף חטוף ולשאר שם (ל"ת)
    חגי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 152.
    אז לך להחליף אותם בעזה… אחלה עסקה
    יולי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    6 3
    כבר הצעתי לספק לחמאס דם חדש תמורת חטופינו היקרים. שילכו כל הגיבורים האלה למנהרות במקומם.
    סגור
  • 151.
    חרחחא
    ח 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תותח אברי גלעד מלח הארץ מעריך אותך ואת הדעות לא עם הכל מסכים אבל מעריך מאוד יישר כוח
    סגור
  • 150.
    עדיף שתמות בשבי החמס מאשר שימותו האומללים שנתפסו.
    ג 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אוךי תציע עיסקת חילוםים ואז תפגין את גבורתך?
    סגור
  • 149.
    סחטנות תמשך
    רחלה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 3
    גם אם לא נשחרר את החטופים טעות לחשוב שהחטיפות יפסחו
    סגור
  • 148.
    אברי גלעד
    BB 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אתה למען הילדים שלך לא מוכן למות על איזה הרואיות אתה מדבר... כולך מתהפך כל שבוע בדעות שלך איך אתה לא מת מבושה כשאתה מביט בעצמך במראה ?אתה אדם דוחה ונאלח...וכמוך כל הצד שעברה אליו
    סגור
  • 147.
    אנונימי
    אנונימי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הכבוד ??
    סגור
  • 146.
    אהבת ישראל
    אריה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אל תחזירו אותי במידה וזה יפגע במדינה
    סגור
  • 145.
    אם אישתך תצא להפגנות עבורך, היא טועה! אתה סתם סוציופאט (ל"ת)
    אני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 144.
    אל גיזירה גלי צהל
    שלי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולם לוחמים נועזים....בקשקשת דיבור....
    סגור
  • 143.
    חבל שלא לקחו אותו (ל"ת)
    ע 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 142.
    אברי נרקסיסט. קשה לו שתשומת הלב על החטופים. (ל"ת)
    א.א. 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 141.
    אברי גלעד
    מזלכהןטל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוג לב! תקריב את הבן שלך!
    סגור
  • 140.
    אברי
    יניב 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי כמה שאתה צודק,,,משנת 1948 היה צריך לחשוב כך ואז לא היו ממשלות של מטומטמים כל השנים ולא כל הרציחות,,,אבל אתה רואה גם עכשיו לא לומדים. רק הי יתברך יציל
    סגור
  • 139.
    בתור איש ציבור יש לך אחריות על מה שאתה אומר
    דנה5 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש לך מושג מה ההשלכה שיכולה להיות בהמשך על הנכונות להתגייס? סדיר ומילואים, יש חזה בין האזרח למדינה ובימים אלה הוא הופר, אמירות מהסוג שאתה משמיע נגועות באגו , חשבתי שאתה בדרך רוחנית…
    סגור
  • 138.
    דעה
    דוד 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביידיש אומרים סוף מעשה מחשבה תחילה ואם אין לך מחשבה ומוח מצומצם אז עדיף שתשתוק ולא בגלל שאתה בטלוויזיה ומשלמים לך הרבה כסף בשביל לדבר שטויות אתה בכלל יודע מה זה לשבת בכלא לשבת בצינוק בלי אוכל מה זה הדבר הזה מה עם רות כנף האלה מה הטיפשות הזאתי מאיפה בא לך בכלל טיפש חסר מוח
    סגור
  • 137.
    אברי צודק לגמרי
    יואב 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אברי השתלב במכונת הרעל הפרוגרסיבית ולפתע מביע דעה שונה לגיטימית והגיונית. אולם מכונת הרעל לא תניח לו עד שידקלם את הפזמונים שהם רוצים לשמוע. מעניין מתי ישבר שוב.
    סגור
  • 136.
    אז תתחלף עם מישהו מהחטופים (ל"ת)
    שרה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 135.
    דעות
    אלי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מותר להחזיק בדעות שונות לכן אנו חים בדמוקרטיה, יצריך לדעת לקבל שלא כולם חושבים ימחזיקים באותם הדעות .
    סגור
  • 134.
    תתחלף עם אחד החטופים.
    עידו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיה גבר וגם איש אמת
    סגור
  • 133.
    איך אנשים מסתכלים לך בעיניים?
    אבי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה אביר כה אמיץ ונעלה ואוווו אשתך בכל זאת לא הייתה מוותרת עליך אפס מאופס לא מאמין שהערצתי אותך בילדות שהשם יקח אותך
    סגור
  • 132.
    פה כל שבוע נהיה סלב בעל דרישות שחשוב יותר מכולנו יחד
    מסביר פנים 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת הנרטיב הזה מטפחת התקשורת רק כדי לפגוע בנתניהו והשגיו במלחמה, במישור המדיני ובשחרור השבויים
    סגור
  • 131.
    תגובה לאברי גלעד
    אורלי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי, מאז ומתמיד מעריכה אותך במיוחד! תמיד טענתי שאתה שנון יותר מכל שדרן אחר שהיה איי פעם. חייבת לציין שאמרתך זו אכזבה אותי קשות! איך יתכן שכשאתה מראיין יום ביומו משפחות שבורות ואתה בוחר להגיד משפט כזה?? אין זה ראוי וזו לא אחווה ושותפות גורל עם בני עמך שללא עוול בכפם נחטפו ממיטותיהם באותו יום ערור! צר לי, הרחקת לכת באימרת זו....ואפילו לדעת אישתך שצודקת ! היא תעשה הכל למען משפחתה! וכך ראוי. תמיד אתה בוחר לנצל את הבמה שניתנת לך למטרות נעלות, אך לא הפעם. חבל מאוד אברי.
    סגור
  • 130.
    המדינה אינה שייכת לאזרחים.
    אורח 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי, החביב. לא עדיף למות, מה גם שהמדינה אינה שייכת לאזרחים. המשטר שרירותי, ולא שוויוני, בכל תחומי החיים.
    סגור
  • 129.
    אכן .הצדק עימו .!!! של אברי גלעד .!!! יהודי צדיק וקדוש
    כול מילה בסלע 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כול מילה שלו בסלע . שתעוף על ראשם של כול מחבלי החמאס .הנאצים המודרניים של העת הזאת .
    סגור
  • 128.
    טוב למות בעד ארצנו אעלק...
    שוקו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי חמוד, אתה לא חייב להביע דעה על כל סוגיה. אין לך כלים להגיד מה הייתה מעדיף ומה לא בסוגיה. לא ראיתה שבי או סיטואציה קרבית בחייך, גם לא ממרחק 10 ק"מ. תישאר בעולם הבידור, יש סיכוי שאתה יותר רלוונטי שם.
    סגור
  • 127.
    תגיד, מה אתה רוצה? תחסוך את הגיגך המיותרים (ל"ת)
    ... 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 126.
    כל אחד והעדפות שלו
    גיגי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך לעודד קידוש המוות. כבר אין לך באמת מה להציע
    סגור
  • 125.
    ממש סתום
    צביה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשמור את הדעות שלך לעצמך. ב"ה שחזרו חיים למשפחות שלהם אחרי מה שהם עברו...ממש סתום אין שכל אין דאגות רק בריאות??עם ישראל חי וקיים לנצח????
    סגור
  • 124.
    פגעתם בכל ערך מקודש של המדינה - נראה כמסיבת סיום.
    אליהו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פגעתם בצבא, פגעתם במשטרה, פגעתם בבית המשפט, פגעתם באחדות כך שלא ניתן יהיה לתקנה וכעת החזרת חיילים וחטופים זו כבר לא עדיפות לאומית. יש עוד מה לחפש כאן?
    סגור
  • 123.
    באמת חבל
    מאיה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלא אתה נחטפת. אוויל משריש, אפס מאופס ויהיר שחושב את עצמו. חתיכת כלומניק פשיסט.
    סגור
  • 122.
    מה חדש אצלו?
    אשר 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זחוח וטיפש
    סגור
  • 121.
    פקה פקה ועוד פקה...
    ישראלי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אולי נחליף אותך עם חטופים אחרים.גיבור מקלדת שכמוך.פה גדול בעניין הזה היה עדיף שתסתום
    סגור
  • 120.
    נזכור את בקשתך
    מיכל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קל לדבר מבית מחומם ועך בטן מלאה. בכל מקרה, תודה שעדכנת. במקרה ותחטף נפעל כפי שבקשת
    סגור
  • 119.
    הוא כל כך צודק
    מישהו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ראינו מה קרה בעיסקת שליט. שחררו את שליט וקיבלנו את השביעי באוקטובר מסינוואר. לא היה עדיף ששליט היה נשאר בעזה עם כל הצער שבדבר?
    סגור
  • שליט היה חייל כל אלה אזרחים שהמדינה הפקירה (ל"ת)
    מאיר 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 118.
    אברי גלעד
    פרסי חרד 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "העיתונא" אברי גלעד מסמל עבור את השבר בקרב אוכלוסית ישראל, אנו הפכנו רדודים חסרי בינה ודעת ללא ראיה רחבה! אנשי תקשורת מנצלים את התופעה לשווק את עצמם כמו משקאות קלים ומזון מהיר, הפופוליזים הוא לחם חוקנ. אם כך פני הדברים, אנו רחוקים מלהיות עם במחרה ואור לגויים. פני הדור כפני הכלב!!!!
    סגור
  • 117.
    אתה סתם משקר לעצמך שמוכן למות בשבי
    אן 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מאמין לך שאתה מוכן לשאר בשבי מאשר להשתחרר לטובת המדינה
    סגור
  • 116.
    כבוד לגלעד
    שמחוש 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עמדה מכובדת. ראה אורי אילן ואבי לניר. אין מילים.
    סגור
  • 115.
    מחדל
    תום 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר להחליף אותן עם אחד החטופים לא נחזיר תמורתך
    סגור
  • 114.
    שאין חזון… (ל"ת)
    יוסי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 113.
    כל הכבוד על האמירה החזקה
    מישהו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    איזו אמירה!! לא שומעים את זה באולפני הטלוויזיה שלנו!! אנחנו באמת נסחפים אחרי מי שצועק חזק יותר, מי שמנגן על כל מיתרי הרגש חזק יותר, והכי חשוב -מי שצועק נגד הממשלה בצורה אלימה יותר.
    סגור
  • 112.
    חי בסרט.. עבור ראש ממשלה ציוני מוביל את העם יחד כן.
    חחח למות עבור ביבי?? 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למות עבור ביבי שרה ויאיר שהם גרמו לכל זה ??חחחחח
    סגור
  • 111.
    ממשלה מופקרת מפקחרה
    ירדנה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי אתה כבר זקן יש שם צעירים שעוד לא התחילו את החיים למה שימו.ו בגלל הממשלה המפקירה הזו הנהנתנית הזו שילכו לכל הרוחות. עוד מליונים סנוורים יבואו לעולם נחיה על חרב למה שימותו מה זה הפכנו להיות סניפים ובנוסף מה אתה דואג אם ילביךילטפו תשאיר או.ם שם ל ות א מה הבעיה שלך
    סגור
  • 110.
    מצחיק
    אפי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצחיק לומר את מה שאתה אומר נראה אותך שם ואז תדבר
    סגור
  • 109.
    אברי
    יעל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה שאתה לא מבין שהתנהלות הממשלה היא לא לטובת המדינה אלא לטובת איש אחד וממשלתו. מה שחשוב להם ולא המדינה. עסקה היא ערך גדטל דיתרום למדינה ולערכיה ויציל בני אדם מעונים וגם ימנע האג חיילים לשווא. החמס תמיד יצליח לגייס רוצחים בין אם אלא אסירים או מתוך האוכלוסיה. כולם יתנדבו להיות שהידים. לכן המדינה. ראינו שכח המלחמות וכל המכות שקבלו לא מסייעים למגר את הטרוריסטים. המדינה צרחכה להפיק לקחים ולחשוב על תוכנית ארוכת טווח . גיוס מדינות מתונות שילכו לתוכנית שלום כ
    סגור
  • 108.
    נו באמת ...
    רני תל אביב 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חוכמה גדולה להגיד את הדברים האלה במקום לדבר, אתה מוזמן להתחלף איתם כבר עכשיו וגם נדאג להזמין לך הסעה לשם .....
    סגור
  • 107.
    הטיעון שגוי- שחרור החטופים הוא לטובת המדינה ולא פגיעה (ל"ת)
    אבו יוסוף 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 106.
    אברי
    חרות 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טרם הבין שזה לא.טובת המדינה.זו טובת המשפחה המטורללת של ביבי.
    סגור
  • 105.
    אדיוט רשע הלוואי שהבנות שלך יהיו שם
    לימור 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם באמת אמרת את זה אתה עבורי מחוק לחלוטין
    סגור
  • 104.
    אדיוטים לא מתים רק מתחלפים
    צפונית 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המדינה היקרה שלך היא שגרמה לחטופים להחטף. אז המינימום הוא שהיא תחזיר אותם
    סגור
  • 103.
    אברי אתה דראק אמיתי
    הרומני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך הייתה מתבטא עם אלו היו הבנים שלך . חתיכת קקי
    סגור
  • 102.
    אברי גלעד
    ריבי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי גלעד אז לך תמות תחליף את החטופים הרי אתה גם ככה שווה אפס מי ייתן ותסבול כמוהם תתביש לך עוכר ישראל ערוץ 12 לסלק אותו מיד מהערוץ תתבישו להחזיק ייצור כזה אצלכם
    סגור
  • 101.
    רק כשתהיה בעצמך בשבי והעיסקה לגביך היא זו שתהיה על הפרק (ל"ת)
    תהיה לך זכות לדבר 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 100.
    מסכים עם אברי ב100 אחוז,
    אברהם 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חטוף שלא חושב כך, לא ראוי שנחזירו.
    סגור
  • 99.
    אז תדאג לתבוע את גנץ שמינה את הכושלים עם בנט ולפיד
    יהורם 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גנץ מינה את הכושלים הרצי הלוי,חליווה ועוד ועוד,צמצם את הצבא ולצערנו גם לקחו את הנשק מהקיבוצים.לפיד מסר באישורו 850 קמר ללא הצבעה,תבדוק למה ואיך זה קשור לאינטרסים שקשורים למי שהם קשורים ואיך רימה אותך ואותנו שזה יביא לשקט בצפון והכושלים חתמו.הבעיה שאתה תומך פוליטית בהם וכותב ססמאות.
    סגור
  • 98.
    יפה. איש אמיץ . שכל ישר (ל"ת)
    תקווה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 97.
    משפחות החטופים ותומכיהם הסבו נזק עצום למדינה
    Ghjhh 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נזק שנשלם עליו בדמים רבעם. הערבים עלו על סטרט אפ...חטיפות ואנחנו מתמכרים!!! לא משחררים בכל מחיר, חיסול החמאס זה אינטרס אומי גם אם החטופים ירצחו
    סגור
  • 96.
    אברי לא היה לוחם אף פעם. באיזו זכות הוא מדבר בכלל?
    הוא יעדיף? פחחח 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לך תילחם בעזה ואז תדבר. ג'ובניק.
    סגור
  • 95.
    דעה הפוכה
    שמעון 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין שום נזק בילתי הפיך בשיחרור הנבלות.תמיד אפשר לחסל אותם לאחר שחרור החטופים. החטופים נחטפו כתוצאה ממחדל והמדינה צריכה פשוט לעשות כל מה שאפשר כדי לא לחזור על אותו מחדל אנחנו חייבים להיות כל הזמן דרוכים אלו חיינו
    סגור
  • 94.
    גיבור גדול! (ל"ת)
    י 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 93.
    אברי גלעד-שתמות! (ל"ת)
    עזרא 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 92.
    צודק מאוד
    שוקה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם חייל שיוצא לקרב יודע שהוא עלול לההרג לנען המדינה..ככה אזרח ריך לדעת שהוא עלול ליפול.להחטף אצל האוייבים שלנו וגם לוותר ולמות בשבי. הבעייה שכל אחד במדינה חושב אך ורק על משפחתו ולא מעניין אותו המחיר היקר שנשלם בנירצחים ובטרור. חיילים רבים נפלו בפעולות קומנדו למינהם בכדי לשחרר שבויים או חטופים..בגדול זה לא משתלם.
    סגור
  • 91.
    למה לחכות?
    קליאו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מצדי, אתה יכול למות כבר עכשיו.. אתה שופט את החטופים שרק רוצים לחיות? שופט את בני משפחותיהם? חצוף.
    סגור
  • 90.
    דברים מעניינים - זווית ראיה מפוכחת
    מיקו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לאברי יש קול ייחודי שאינו נגרר ע"י העדר. אוהב לשמוע את דעותיו.
    סגור
  • 89.
    חצי שעה שם בגיהנום, ואתה מתחיל ליבב כמו תינוק, פלספן צמ (ל"ת)
    שם 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 88.
    אברי ודעותיו
    סימה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה דמוקרטית אמרנו, אז אם דיבר רק על עצמו זו זכותו המלאה!! אעפי שיש שיחלקו עליו אבל שוב זו זכותו והביע את בקשתו בדעה צלולה אז תניחו לו
    סגור
  • 87.
    במיוחד שהילדים שלך בבית (ל"ת)
    אוסקר 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 86.
    אברי גלעד
    הצו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו לא העת לומר דיעה כזו , חוץ מזה , תוכל להציע את עצמך במקום מישהו , רעיון ,לא ?
    סגור
  • 85.
    החטופים.
    Trio 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפיץ , הטלוויזיה הישראלית הרגה את החטופים.תוכניות הריאלטי של האוכל הרגה את החטופים.אתם אוכלים עם רעשי תאווה והם יצאו לפני יומיים שדופים.החטופים ראו הכל.כחטופה ,הייתי הופכת לרוצחת סידרתית
    סגור
  • 84.
    משפט שלמה יש משהו בדבריו מצד שני לא חשוב מה מצב החטופים
    שלמנ 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדיין לעשות מאמץ לשחרר אותם ואחר כך להפר הסכם
    סגור
  • 83.
    גם אני מעדיף להקריב אותך לעולה
    ייצק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    זאת זכותך לעלות קורבן בשם המדינה.אתה לבד בלי שום שותף לדרכך. על מנת לחסוך מזמננו,כבפינו וגם חיילנו,תסיים את דרכך בשלב הראשון על מנת לחסוך מאתנו דאגה בהמשך. נכון שזאת דעתך האישית אבל היא נאמרה בתפוצת מאזינים רחבה ובכך פגעה בהרבה אנשים. זה הזמן שלך לפרוש ולצאת לרעות באיזה אחו ולעלות גרה.
    סגור
  • 82.
    להחזיר את כולם ועכשיו
    הסנדק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מראות קשים של החטופים מזעזע כואב הלב הנשמה נקרעת חייבים להחזיר את כולם אני איש ימין רוצה רק צדק להחזיר אותם בכל מחיר ואחר כך לפרק להם תתחת בעזה ללא הבחנה מבחינתי כולם שם מחבלים תבינו אין מקום יותר להזויים מהשמאל במחוזיתינו הדבר הראשון לפרק את ראש הנחש זה בגצ זה כבל את צה"ל וכולנו יודעים ומבינים אלה האשכנזיפתים מהזן הכי גרוע שיש לפני שמטפלים בחמאס לטפל בהם דבר שני לפרק את הפרקליטות לאלתר לפרק את כל מנגנוני הכח של השמאל ממש לפרק אותם לפירורים לפורר לסגור את ערוצי התבעלה רשת ב ערוצי הטלוויזיה כולם שם שמאלנים משרתים את האויב כך אני רואה את הדברים אתם פשוט נמאסתם על העם אי אפשר לסבול אתכם עד כדי כך אני לא רואה ולא שומע אותם רק 14 אם אתם לא תעשו את ואני פונה לקברניטי המדינה הלכה המדינה פשוט המדינה גמורה חייבים לשנות את כללי המשחק פרקו את הכח של השמאל רוב העם איתכם
    סגור
  • 81.
    למות בשבי
    שרית 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמה שטויית בבן אדם אחד. המדינה לא שמרה על אזרחיה, אז, היא גם תפקיר אותם למותם? למה.?????
    סגור
  • 80.
    ככה מדבר זקן שמוצף בוטוקס
    דון קישוט 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    תפרוש
    סגור
  • 79.
    אברי גלעד
    אורית לוי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקוה שתחטף במהרה ...איזה טיפש טילים
    סגור
  • 78.
    צודק
    מורן 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי גלעד צודק לגמרי. לצערנו הרב כל המחבלים ששחררנו בעסקת החטופים עוד יעלה לנו בהרבה דם יהודיים. אם מישהו חושב שהמחבלים שהמדינה שחררה יהיו רגועים ולא ירצחו יותר אז אין לו שכל בכלל והוא ממש כסיל. עוד יבואו ימים לצערנו הרב ואנחנו נראה איך העסקה הזאת לשחרור החטופים עלתה לנו ביוקר. מה שקרה ב-7.10 יהיה כלום לעומת מה שהם עוד יעשו לנו. כל המחבלים ששחררנו בגלעד שליט הם אלה שעשו את כל הטבח הנורא הזה ב-7.10 וכל אלה ששחררנו עכשיו יעשו טבח הרבה יותר גדול. כי לצערי אנחנו עם "יפה נפש" שבמקום להרוג את כל המחבלים ולא להשאיר זכר מהם אנחנו עוד חושבים על שלום עלק והסכמים עם רוצחים. בקיצור אברי אשרייך שהעם שלך חשוב לך סוף כל סוף מישהו מדבר נורמלי
    סגור
  • 77.
    הרי אלה רק הצהרות
    מימי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אתה מדבר על עצמך, אבל אם הבן שלך יהיה בשבי? חבר? אח, גם עליהם תעדיף לוותר? ואחרי 50 ימים ו400 יום בצמא, ברעב, לא תתחרט על האמירות האלה?
    סגור
  • 76.
    סתום סתום
    את מי אתה מעניין? 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה נותנים לו לקשקש הבלים? לך לעזה ואחכ תדבר
    סגור
  • 75.
    החלטה מעוררת השראה
    שפרה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כ"כ קשה .ובמיוחד שרואים אותם חוזרים... הגדרה מדוייקת נגררים ע"י כפתורי הרגש. אבל כשמדובר באמא. רעיה. של... זה להתפוצץ מתסכול
    סגור
  • 74.
    יש לי הצעה טובה, תתנדב להתחלף בחטופים למען המדינה (ל"ת)
    מוישה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 73.
    ח
    ח 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד שאתה מוכן לוותר על טובת עצמך בשביל טובת הכלל, זה מוערך ולא מובן מאליו
    סגור
  • 72.
    נא בדוק את הקישוריות למח
    אמנון ש 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לבלבל במח.אתה עוד ביבסט שנשרף לו המח המדושן של ערוץ 12.צא מחיינו וקח את ביבי ושרה איתך
    סגור
  • 71.
    ממשלת חלם הרסה את אזרחיה
    יו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי את דעותיך ורצונך תשאיר רק לעצמך ואל תביע את דעתך האישית שהיא ריקנות מוחלטת לחלוטין אתה חכם לומר זאת כשלא נישקפת סכנה לחייך אילו הייתה חתוף היית נותן הכל כדי שישאירו אותך בחיים .וחוצה מזה לאיזה מדינה אתה מתכוון שהיית נותן את חייך למדינת הליכוד כו למדינת ישראל הנעלמת?
    סגור
  • 70.
    אברי ילד יקר שלי
    משיגנע 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    קיבלת את תשומת הלב שהיא החמצן שלך? עכשיו לך הבייתה ותחשוב על דברי ההבל שאתה מפריח כרגיל לאוויר. גם לדברי הבל יש גבול נורמאלי.
    סגור
  • 69.
    מקווה שתתנסה
    רוני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וקח איתך את יאיר נתניהו וכמה מהבנים של בן גביר וסמוטריץ
    סגור
  • 68.
    ומה תשיב לחיל או להוריו
    דני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייל שיוצא לקרב אמור להיות לו ברור שהמדינה תעשה הכל כולל להשיבו בחזרה גם אם צריך לתת במקומו את אחד מהחתומים על המחדל או שזה קרה במשמרת שלו
    סגור
  • 67.
    השפן לבש עור של נמר
    צפע 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גלעד אתה פחדן. אבל אתה גיבור באולפן הממוזג. אילו היית במצב של החטופים ההיית מוכר את נמשפחה שלך.. כדי לשרוד. מאחל לך מוות מייסר וחפים האומללים החטופים שיחיו עד 120 . פחדן תתבייש ושילקו אותך מהערוץ
    סגור
  • 66.
    דברים מנקודת מבט אישית.
    יואליק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כידוע להבטחות יש תוקף "משתנה" . אי אפשר להבטיח הבטחות שלא בזמן אמת . הרצון של המבטיח שריר קיים " כהבטחה" ! חביבי גם לפלדה של נקודת שבירה ! על תהייה" מבטיח" עד שתהייה במקומו .
    סגור
  • 65.
    טיפש עד כדי כאב (ל"ת)
    אריק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 64.
    צודק מיליון אחוז.אני איתך אברי (ל"ת)
    יעל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 63.
    תגובה של אברי גלעד
    יונית 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדם לא יכול לשפוט את האחר עד שהוא לא יגיע למצבו ודבר נוף מה היית עושה אם אחד הילדים שלך היה נחטף גם היית אומר את אותם מילים תתבייש לך אתה רואה באיזה מצב הם חוזרים .
    סגור
  • 62.
    פחות
    עצוב 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון יקר תבדוק בציציותך מה קרה שם..חוסר הצניעות והיוהרה הראשון בטח שהיה מוכר את אחיו ומתחנן על חייו. אל תהיה גיבור גדול אדוני היקר. מעט צניעות שלעולם לא תבחן על השטויות שיוצאות מפיך ולעולם חוסן להןרי החטופים ולחטופים עתמם שצריכים לשמוע אותך ובנוסף לסבל שחווים הם צריכים גם את רגשות האשם שלך..אחלה.
    סגור
  • 61.
    פשוט מאוד
    חיים 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם הבן שלך היה נמק במנהרות החמאס, אני משוכנע שהיית מדבר אחרת. היית עושה בחוכמה אם היית שומר את דבריך בבטן. הפתעתה לרעה בלשון המעטה.
    סגור
  • 60.
    כמה חשיבות עצמית אדם צריך ?
    גבי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אתה חושב שההגיגים הריקים הנפוחים ולמרבה הבושה גם ילדותיים מעניינים מישהו ?
    סגור
  • 59.
    המשפחות צודקות אבל המדינה צודקת לא פחות
    דון 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    לא יתכן שנאבד את כל נכסי המלחמה , נשחרר אלפי רוצחים ומי יודע כמה בחורים נקריב. האם זה מחיר שצריך לשלם. מה עוד דזה הפך לששיטה, אי אפשר לשמור על אזרחים מפני חטיפה. שאלה צורכבת
    סגור
  • 58.
    אברי גלעד
    הדסי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אכן זכותך לגבי עצמך . ממליצה לך להכין מסמך כתוב בנוכחות עורך דין ושני עדים .
    סגור
  • 57.
    אם הטיפשות היתה מחלה
    נעם 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אני מציע לך טיפשון קטן שבשלב ראשון גם בגילך המופלג ללכת להתנדב לצבא לעשות עבודות תומכות לחימה בקור ובחום יום ולילה חצי שנה רצוף.אתה אוהב את העם שלך אל תחכה שיחטפו אותך . ניתן לך את הספל שאתה לופת באהבה באולפן. שמעתי ממך אימרות חכמות יותר. מבעד לפנים הרכות שלך יש לעמיתים חיוך סטני ואכזר.י
    סגור
  • 56.
    קשקשן אידיוט
    אי שם 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הבעיה לכתוב "צוואה" כזו כאשר אתה יודע שזה לא יקרה, אולי תתנדב כעת לעבור במקומם ? טמבל
    סגור
  • 55.
    לך לעזה
    משה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לך לעזה, אינפנטיל,מיי אתה בכלל??
    סגור
  • 54.
    ערך החיים
    מוטי טוביה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקרה של האידיוט הזה די ברור שחייו חסרי ערך וקרוב לוודאי שחסרונו בכל מקרה לא יורגש
    סגור
  • 53.
    איש קטן, יש לי הצעה בשבילך , בוא נחליף אותך
    נס1 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    או את משפחתך בחטופים , ואז נשאיר אותכם שם למות כי הרי ״טובת המדינה ״ כמה רפש יכול לצאת ממישהו שמתעקש להשאר בתודעה
    סגור
  • 52.
    לא הבנתי, למה המדינה שווה את זה?
    ... 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדינה שדורסת את האזרחים שלה שווה את זה שמישהו ימות בשבי בגללה?
    סגור
  • גבורה לאמר זאת כשיש מדינה
    מ 02/2025/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תהיה אזרח של אף מדינה במיוחד שלך,תהיה תלוש ובאוויר ואז נראה אותך גיבור. אנשים שמדברים כך שאין בהם טיפה פטריוטיות לא צריכים מדינה/בית עדיף שיהיו נוודים.
    סגור
  • 51.
    הוא העז לאמר את מה שהרבה מאוד חושבים. (ל"ת)
    שלמה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 50.
    לך תחליף אחד מהם עכשיו! בטוחה שהחמס ישמחו לקבל
    נזק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מטומטם! לך תחליף אחד מהם עכשיו! בטוחה שהחמס ישמחו לקבל אותך. משרת נקלה של המלך
    סגור
  • 49.
    הצעה לאברי
    ישראלית עם לב 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תתחלף מיידית עם אחד החטופים שבשבי. מבטיחה לא לצאת להפגין למענך. יותר ממליצה, שתיקח איתך את סמוטריץ ובני משפחתו, את בן גביר ובני משפחתו, את שרה ויאיר, את גברת סטרוק ומשפחתה, את טלי גוטליב והפה הגדול והמלוכלך שלה... ויש עוד כמה שיחליפו יחד איתך את כל החטופים שבעזה. וחפה שעה אחת קודם. לכו. תתנדבו לכך. אף אחד לא יפגין למענכם! אבוי למה שקרה לנפש האדם ולערכי היהדות.
    סגור
  • 48.
    אברי גילעד
    רמי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקום המדינה למדנו " לא משאירים ומפקירים בשטח" זו הייתה המורשת,ערבות הדדית כערך עליון.נכון יש לזה מחיר.אבל זה הגב של כל אזרח במדינה
    סגור
  • 47.
    אז תתאבד אברי אתה הרי לא מועיל לכלום
    ארז 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שאתה נפולת של נמושות שאם היו חוטפים אותך לא היית צריך להתאבד היית מפתרק מרוב ניתוחים אז יאללה שב בשקט איש קטן ודוחה
    סגור
  • 46.
    האיש פשוט אוטואנטישמי (ל"ת)
    גלעד 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    עוד דעה של אזרחית
    נועה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האמת היא, שאם אני הייתי נחטפת הייתי מעדיפה שמדינת ישראל תוותר עליי אבל תשמיד את כל עזה לחלוטין, על הקרקע, מתחת לקרקע-מחבלים, חפים מפשע והכל... בטח לעבור עינויים בכל הצורות ולהיות בידי מחבלים+לשחק את המשחק שלהם ולתת להם להוביל-זה לא המעשה ההגיוני לטווח ארוך.
    סגור
  • 44.
    למה מתייחסים אליו ?
    אמיר 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אמיץ מאוד הבחור, מהנוחות שלו הוא מוכן למות בעד ארצנו . טרומפלדור אפס לעומתו
    סגור
  • 43.
    באמת חבל שלא חטפו אותך
    אור 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    או מי מבני משפחתך. קל להיות גיבור כשיושבים בבית או באולפן ממוזג
    סגור
  • 42.
    אברי מגעילעד אומר את דבריו מתול
    אבירן 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ידיעה שאין שום סיכוי שהוא יחטף ולכן ברור לכל בר דעת שהוא פשוט מתחכם ורוצה להביעהאת דעתו הלא פופולרית כנגד כל סוג של עיסקת חטופים שמחירייה כואבים.זה בסדר להתנגד לעיסקה בכל מחיר...אבל לזלזל באינטיליגנצייה של הציבור,זה לא לעניין.
    סגור
  • 41.
    אל תהיה גיבור מהכורסה שלך (ל"ת)
    שטויות של טיפש 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    אנחנו נשמח אם תחטף ונדאג לא להחליף אותך (ל"ת)
    צפוני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    לך תחליף אותם (ל"ת)
    טט 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 38.
    ןואלללה
    שלום 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהודים זה כבשים לטבח. אנחנו שונאים אחד את השני עושים הכל להיפך ממה שכתוב בתורה שלנו אבל הולכים עם כיפה תרבוש וכיסוי ראש. במדינה היקרה שלנו אף אחד לא רואה את השני. ההפגנות זה מקום מפגש לאנשים מסכנים. על זה אין ויכוח מסכנים פוגשים מחפשי קורבנות מי שמבין את השאר...
    סגור
  • 37.
    אפס
    אפס 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפס
    סגור
  • 36.
    אסור להביע דעה אחרת
    מוש 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה כבר היית אמור לדעת את זה
    סגור
  • 35.
    צודק במאה אחוז
    יעל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    חמאס מנצלים את נקודת החולשה שלנו באכזריות ברוטאלית ואסור להיכנע לה
    סגור
  • 34.
    אברי גלעד
    רק מיץ כהן 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי אתה אומר באומץ ענק שזועק לשמיים מה שרבים רבים רבים אומרים בלב אולם לא מעיזים . ונכון האמת הזו כואבת ומטלטלת אולם זוהי האמת לאמיתה אין יותר אמת ממנה. שאפו שאמרת את מה שאיש לא מעיז לאמר
    סגור
  • 33.
    גיבור גדול (ל"ת)
    שי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    רמת גו
    רויטל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי גלעד היקר! יש לי הצעה בשבילך. תודיע לחמאס שיש לכם עיסקה קחו 100 ילדים שלכם ושל חברי הממשלה ותבקשו מחמאס לעשות החלפות, חמאס מאד ישמחו ואז תעשו מילחמןת כמה שאתם רוצים, אל תדחררו את חטופיכם תקריבו אותם למען מדינת ישראל- הבחירה שלכם היא הקרבה, אבל האנשים שנחטפובלילה עם תחתונים לא בחרו להקריב את עצמם ואת כל משפחתם שנירצחה. אז בבקשה קחו שופר גדול היתנדבו להיות חטופים למען מדינת ישראל. אתה יכול ליתרום 2 ילדים, כך גם בן גביר וסמוטריץ וכמובן ראש הממשלה שמחביא את ילדיו בארה"ב עם שומרי ראש
    סגור
  • 31.
    אברי דלעד אתה מדבר שטויות
    יצחק 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ראש הממשלה שׂלנו יכול היה לדאוג שנים לפני ה7 לאוקטובר,לדאוג לביטחון שלנו,ולא לקנות בכסף קטרי את השקט המזויף ,הוא אף פעם לא היה חכם ,פחדן מוג לב ,אפס שממזמן היה צריך להעלם מהעולם
    סגור
  • 30.
    אברי גלעד
    בכור 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אברי גלעד כל הכבוד .
    סגור
  • 29.
    כל הכבוד לך
    חן 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אומר את האמת למרות כל הכאב. לכן רק עונש מוות למחבלים זה הדרך היחידה והנכונה וכך לא היו חוטפים חיילים ואזרחים
    סגור
  • 28.
    איש אמיץ ציוני אמיתי (ל"ת)
    הפטריוטית 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 27.
    אז תציע להתחלף ושב שם במקומם
    איילה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לך אומץ להציע את ילדיך לעקידה הזו שאתה מדבר עליה?
    סגור
  • 26.
    דעה חשובה מאוד!
    . 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד אברי! דעה אמיצה והגיונית שלא רק רואהרק את הכאן ועכשיו. כמובן שהיה צריך לפעול ביד תקיפה יותר כדי לשחרר את חטופנו. מצור בלי הומניטרי. עונש מוות למחבלים, כדי שלא יהיה מה לשחרר.
    סגור
  • 25.
    אברי פוגע בדעותיו בערוץ 12.
    אריאל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מציע שיחליף מקום עם אחד החטופים בהסכמת החמאס.
    סגור
  • 24.
    אז תתחלף איתם אם אתה כזה פטריוט
    לי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם בטוח יסכימו לקבל סלב תמורת סתם קשיש
    סגור
  • 23.
    לצערנו יש צדק בדבריו (ל"ת)
    מאור 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 22.
    דעתך כנראה השתבשה עליך עוד היום אני
    ניצה כץ 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מחרימה את ערוץ 12 אם אתה נשאר בהנחיה פשיסט ארור בוזזז אחד גדול
    סגור
  • 21.
    עדיף לא לפגוע בבטחון המדינה
    שי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבר גלעד צודק לחלוטין , למרות הקושי שבדברים הנאמרים. לא מראים בתקשורת את נפגעי פעולות הטירור, גם לא את אלו העתדים לשלם בחייהם בעיקבות שחרור מסבי של מחבלים, והרוח הגבית והעדוד למחבלים. יש לחוקק ודחוף עונש מוות לכל טרוריסט ערבי .
    סגור
  • 20.
    אין בעיה אברי גלעד....
    המצליף 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נמסור אותך במקום חטוף ותמות בעצמך בשבי .
    סגור
  • 19.
    אברי
    אבנר 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אברי ,אתה צודק ,יש עם יש עוד 10 מליון אזרחים וצריך לחשוב עליהם למחר . לא נעים אך אברי צודק !
    סגור
  • 18.
    יום אחרי ה7 7/10
    בני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הינו צריכים לא להשאיר נפש חיה בכל עזה ....כן זה כולל את החטופים.ועושים סוף לקרקס הזה
    סגור
  • 17.
    אמירה ראויה לדיון
    איצקו 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אברי צודק בכך שיש מקום לאמירה שלו, אך השאלה אינה רק לגבי הפרט מול הכלל, אלא ערכי המוסר וערך החיים.
    סגור
  • 16.
    השבויים והמשפחות- לא שואלות את את דעתך!
    אני 2 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כשאין בושה ואין חמלה; יש דברי רהב מטופשים.גם לשבת באולפנים ממוזגים ולקשקש זה נזק למדינה; לחוסן שלה. ועל זה נאמר: אין חכם כבעל ניסיון. עוד לא עמדת בניסיון אמת; שלך או של מי ממשפחתך להילקח מה בשבי. מה תגיד כול אם עבריה ששולחת את בנה לחיל קרבי במקרה של לקיחה בשבי. הפעילו 'נוהל חניבעל'- ???? חוכמה גדולה לדבר בגיל מבוגר על מצב היפותטי שלא יקרה לך. ונקווה בשבילך שלא יקרה.
    סגור
  • 15.
    אברי גלעד
    אזרחית ותיקה 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תילך לאיזו בדיקה אצל פסיכולוג כי ניראה שמשהוא השתחרר לך בראש..ומי שםגע במדינה ובאזרחים זה ביבי ההנהגה וגורמי הביטחון שהפקירו אותנו
    סגור
  • 14.
    צודק לחלוטין (ל"ת)
    גל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 13.
    בושה
    Predator 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אברי תמיד הערכתי אותך אבל מה שאמרת עכשיו ממש מצער אם יש אשם אחד בכל הסיפור הזה הוא ראש הממשלה של חלק מהעם הזה שבגללו מדינת ישרטל נמצאת במצב הזה החטופים חייבים לחזור ללא צל של ספק וצריך לשנות את תפיסת ההגנה בכל גבוךותיה של מדינת ישראל ולשנות אמות מוסר לגבי הפלשתינים כולם יפגעו אם ינסו לפגוע בישרטל ללא רחממם
    סגור
  • 12.
    מושתני ה000מאל
    תימני ימני 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל המושתנים והלוזרים מה000מאל שרק יודעים לגנוב משילות כמו ממשלת חרבנט/חלולפיד, וכמו זרוע גדודי המשפט, ועוד כאלו, תפנימו הימין ימשיך להקים ממשלות ואת תמשיכו להפגין, עד שנשנה את כללי המשחק, אפ000ים מושתנים
    סגור
  • 11.
    צודק
    עדי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לגמרי צודק
    סגור
  • 10.
    חחח
    מיכל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חחחח אחלה אברי מה שתגדוי. מדבר מדם לבו. זכותו להגיד מה שהוא חושב.
    סגור
  • 9.
    גם אני!
    אביחי 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    את עזה היה צריך להשמיד עד השיחרור של גלעד שליט. כל יום רחוב נוסף, בשילוב מצור. עד שימסרו אותו.
    סגור
  • 8.
    מציאות בלתי אפשרית
    23 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנחנו חיים במדינה מערבית עם ערכים המקדשים את החיים , מלאי מלחמות ורדיפות. כדי להמשיך לחיות כאן צריך לנהוג אחרת מול המחבלים . הם לומדים אותנו צבאית וחברתית מצליחים פעם אחר פעם לערער מן היסוד את המבנה שלנו. אין פתרונות קלים ויש לפעול בכמה מישורים '1. לא צריך לכלוא מחבלים עם דם על הידיים יש להרוג אותם ! 2. פדיון שבויים לא בכל מחיר יש את הקולקטיב. 3. רק בכוח להחזיר שבויים באמצעים צבאים. הדרך הקיימת מסוכנת מאוד למדינת ישראל 4. לשנות דיסקט , אנחנו רחוקים מזה.
    סגור
  • 7.
    עכשיו אני תורם אותוי לחמאס
    ז ר 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומקווה שתינתן לו הזכות למות לפי עקרונותיו
    סגור
  • 6.
    אברי גלעד
    אורי גולן 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא השלמת השעלתך בעניני אנושיות. כל המציל נפש אחת...כאילו הציל עולם מלא. אינך אדון למוסר הציבור ואינך דבר למורשתו. פיקוח נפש דוחה הכל. אנו אדונים לגורלך גם אם מוחך אינו מבין זאת. יום טוב .
    סגור
  • 5.
    עברי הגיבור
    אלכס 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי בדיוק היית שבןי /חטוף. כדי להביע דעה בנושא. מהתאוריה האקדמית . לא בונים מדינה.
    סגור
  • 4.
    גר
    גר 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק שמוק טיפש , אזרח אכול תעמולה לאומנית שקרית יכול להגיד דבר כל כך גועלי ודבילי
    סגור
  • 3.
    אמיץ מצידך
    שחל 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לדבר לא פולטיקלי קורקט בשעה כזאת.. לזרוק את האמת בפרצופם הזועק של מפגיני הכניעה. לראות כלל לפני פרט לראות הלאה .. לא רק את עצמי... להקריב או לפחות לא להזיק. להסכים שלהציל את עצמי עכשיו לא שווה עם זה על גב עתיד מזוייע בו עשויים אחרים לשלם את המחיר. להבין שהמילה ערבות הדדית יש לה גם פנים כאלה ולא רק צרחות שחרור בכל מחיר. אמיץ כי זו מחשבה מפחידה... מפחיד להגיד למפגיני הרגשות שאפשר שהם טועים.
    סגור
  • 2.
    כמוך כמוני
    אסף 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא אסכים לסכן את ביטחון המדינה ע"י שחרור מחבלים והפסקת המלחמה עבור שחרורי מהשבי. אלא אם המדינה תדע לרמות את האויב ותםר את ההסכם אחרי שחרורי תוך רדיפת האויב והשמדתו.
    סגור
  • 1.
    לך לעזה ותמות. מבטיחה לא להילחם עליך. אבל כן אלחם עבור (ל"ת)
    ע. 02/2025/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור