טלוויזיה
"עולה להתקפה" עם קייט הדסון: ניסיון קאמבק שלא ממריא
הקאמבק של הדסון עם "עולה להתקפה", קומדיה חדשה של נטפליקס שעלתה בסוף השבוע האחרון, לא מצליח להצדיק את ההייפ. במקום סדרה חדה בסגנון "יורשים", שמצליחה לזקק את הדרמה המשפחתית, או סדרה בעלת לב כדוגמת "טד לאסו", מתקבלת דרמה קלילה ואסקפיסטית שמכוונת נמוך
קייט הדסון הייתה – ועודנה – אחת הכוכבות הבולטות של תחילת שנות ה-2000 בהוליווד. בשנים האחרונות היא האטה את פעילותה הקולנועית לטובת מותג הלייף-סטייל שלה, ולכן חזרתה למסך הקטן הייתה יכולה להיות אירוע משמעותי. אך בדומה לקמרון דיאז, ששבה לאחרונה בסרט הסתמי "חוזרים לעניינים", גם הקאמבק של הדסון עם "עולה להתקפה", קומדיה חדשה של נטפליקס שעלתה בסוף השבוע האחרון, לא מצליח להצדיק את ההייפ. במקום סדרה מבריקה, קיבלנו עוד סיטקום נוסחתי עם פוטנציאל לריבוי עונות – בדומה *"אמילי בפריז".
הדסון מגלמת את איילה פישר, יורשת למשפחה עשירה שמחזיקה בבעלותה קבוצת כדורסל. לאחר שאחיה קאם (ג'סטין ת'רו), מנהל הקבוצה, מאושפז בעקבות תאונת דרכים הקשורה להתמכרותו לאלכוהול, היא נאלצת לקחת את המושכות ולהוכיח את עצמה בעולם גברי וציני. נוסף על ההתמודדות עם סגל שחקנים בעייתי ושרשרת הפסדים, איילה גם נרדפת על ידי עברה – כולל שערוריות עבר, צילומי עירום לפלייבוי וספקנות מצד אחיה, שמרגישים שהתפקיד שייך להם. ואם זה לא מספיק, העלילה מסתבכת עם גילויו של אח למחצה, פרי רומן סודי של אביהם.
למרות הנוכחות הכריזמטית של הדסון והאנסמבל המרשים שמקיף אותה, "עולה להתקפה" סובל מתסריט שטחי, דמויות חד-ממדיות והחמצה של נושאים מרתקים שהיה ניתן לפתח לעומק. במקום סדרה חדה בסגנון "יורשים", שמצליחה לזקק את הדרמה המשפחתית, או סדרה בעלת לב כדוגמת "טד לאסו", מתקבלת דרמה קלילה ואסקפיסטית שמכוונת נמוך – ומתיישרת עם הנטייה העדכנית של נטפליקס להעדיף כמות על פני איכות.
עוד ב-
הצפייה בסדרה בהחלט מספקת הנאה רגעית, אך היא נשארת בגדר בידור שטחי – כזה שאפשר לראות בבינג' ולשכוח זמן קצר לאחר מכן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



