טלוויזיה

כוכבת "רשת 13" רומזת לכוכב "האח הגדול": ''כשתצא, אני רווקה''

יוצרת התוכן וכוכבת הרשת ניצן גריב באהבה חדשה: קוטפת קמפיין למותג JACK KUBA לרגל השקת קולקציית הלבשה תחתונה לחורף 2026 שיעלה בהשקעה הנאמדת בכ-700 אלף שקל. על הדרך שיתפה על האח הגדול שהיא מודה שהיא מעריצה אדוקה
מערכת ice | 
רשת 13-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
יוצרת התוכן שלה מעל 80 אלף עוקבים, וכוכבת הרשת, ניצן גריב (28), מי שכיכבה בתוכנית הטלוויזיה 'אהבה חדשה' ברשת 13 קוטפת קמפיין יוקרה של מותג ההלבשה התחתונה JACK KUBA,  לרגל השקת קולקציות חורף 2026, בהשקעה הנאמדת בכ–700 אלף שקל.  
הקמפיין יעלה כבר בחודש הקרוב בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של המותג, כולל סרטונים לערוצי הטלוויזיה, קמפיין סושיאל, פעילות ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. הקמפיין החדש יציג את קולקציית סתיו ־ חורף 2026, לצד מסר ברור של התאמה מושלמת לגוף האישה בכל גיל ובכל מידה תוך הבלטת האיכות והנחשקות.
 
לדברי גריב: ״המותג JACK KUBA תמיד סימל עבורי נשיות עוצמתית ולכן החיבור אליו הוא טבעי. מצד אחד אלגנטיות מדויקת ומצד שני חופש להיות אני. יש משהו בהלבשה התחתונה האיכותית הזו, שגורם לי להרגיש שאני לא רק מתלבשת אלא אני מתחברת לעצמי, לביטחון ולנוכחות שלי. בעיניי זה הרבה מעבר לאופנה, זו חוויה שמזכירה לכל אישה שהיא מופלאה, זו הזדמנות לחגוג את הגוף שלנו גם מתחת לבגדים ותזכורת שאשה לא חייבת לבחור בין נוחות לנשיות, היא יכולה לקבל את שניהם ביחד״.
בראיון ל-TMI היא סיפרה על ההתמכרות שלה לאח הגדול: ''אני רואה את תרצה כהן, ואומרת, אני מבינה את כל  הטעויות שעשיתי בעונה שלי. יש לה שם "גוד גאי" מהמם - שון אני עדיין רווקה, כשתצא, תזכור. אבל אני באמת מבינה כמה זה קשוח לפתוח את הלב במרחב בו לכל אחד יש מה להגיד. וגם לי יש מה להגיד: תרצה תתעוררי. זה מסר חשוב. זאת עונה בלי פייבוריטים, אין לי מושג. יש לי תחושה שפעם ראשונה בהיסטוריה דיר מהכניסה השנייה הולך לזכות בגמר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה