טלוויזיה

סאגה בלוח השידורים: למה רשת הקדימה את משחקי השף ברגע האחרון?

רשת 13 שיבצו את "משחקי השף" מול "הקינוח המושלם" של קשת ואפילו וויתרו בשל כך על משחק היורו שהיה אמור להיות משודר בערוץ. בקשת הקדימו את התכנית להערב, ותנחשו מה עשו ברשת? מחר הרייטינג יהיה חם מתמיד
מערכת ice |  2
רשת קשת (צילום Magma Images)
כמה שינויים נעשו היום (רביעי) ברגע האחרון בין ערוצי הטלוויזיה המובילים בקרב הערב על הפריים טיים, כאשר ברשת מנצלים את הכוח של תכנית הריאליטי המצליחה "משחקי השף" כדי לנסות להמשיך את המגמה בעלייה ברייטינג מאתמול ברצועה המובילה.
הכול החל בהודעה לכאורה סתמית של קשת 12 אחר הצהריים כי יתקיים שינוי בלוח השידורים והערב תוקדם השקת התכנית החדשה "הקינוח המושלם" במקום מחר. למה זה קרה? מסתבר שמאחורי הקלעים התחוללה מהומה של ממש.
בתחילה היה אמור להיות משודר מחר משחק היורו בין הולנד לאוסטריה ברשת, כאשר הקינוח המושלם היה אמור להתמודד מולו בקרב על הרייטינג בתכנית הבכורה. ברשת 13 החליטו ללכת ראש בראש עם קשת 12 והחליטו בצעד תקדימי להפוך את לוח השידורים ולשבץ דווקא את "משחקי השף" מחר במקום המשחק כדי לנצח את "הקינוח המושלם".
 
על פי הדיווח של רן בוקר, בקשת 12 הבינו את הפוטנציאל לפגיעה, והקדימו את תכנית "הקינוח המושלם" להערב, וזאת אל מול "הזוג המנצח" שהיה אמור להיות משודר הערב ברשת 13. מה עשו ברשת? הקדימו את "משחקי השף" להערב שיתחרה ראש בראש מול "הקינוח המושלם". בוקר כתב על כך: "זה כבר נהיה משוגע: רשת מסתכלים לקשת בלבן של העיניים, ומקדימים את משחקי השף להערב. הכל כדי להחליש את ההשקה של המותג החדש של קשת".
האם ההחלטה של רשת הייתה נכונה או שתכנית הבכורה של "הקינוח המושלם" תנצח את "משחק השף"? מחר על הבוקר נדע בנתוני הרייטינג שיביאו להכרעה מי נקט באסטרטגיה הנכונה ומי הפסיד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי מרוויח ומי מפסיד
    דנידליה 06/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השנויים הספונטניים בתכניות הראליטי, שמשגעים את הצופים, פוגעים רק בערוצים. כשיש אפשרות לראות רק שתי תכניות במקביל (זפזוף תכוף), תכנית שלישית לא תבוא בחשבון. מה, שידור חוזר ביום אחר? צפיה באפליקציה? תפסיקו לשגע את הצופים. רק אתם תפסידו.
    סגור
  • 1.
    האינסטגרם המנצח תכנית מטופשת (ל"ת)
    לא עוברת מסך 06/2021/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור