טלוויזיה

מירי מיכאלי חוזרת לטלוויזיה, מתי ההחלפה עם אברי גלעד?

ברקע הציפיה לחילופי התוכניות ברשת 13, מירי מיכאלי מודיעה על חזרה למסך בתום חופשת לידה שיצאה אליה בעקבות לידת בנה השלישי. מתי יוחלפו התוכניות ברשת?
מערכת ice |  8
מירי מיכאלי (צילום רונן אקרמן)
מירי מיכאלי חוזרת להגיש הערב את תוכניתה "לפני החדשות" ברשת 13, אחרי תקופה של חופשת לידה שלקחה בעקבות לידת בנה השלישי. ברקע השינויים שצפויים להתרחש ברשת 13, ובהם, בין היתר, המעבר של המגישה לרצועת הבוקר במקום אברי גלעד. האחרון, עתיד לעבור לרצועת 19:00 עם פורמט שטרם נסגר.
המהלך היה צפוי לצאת כבר בתחילת השבוע הבא, עם תחילת השנה החדשה אך עם לפי גורמים שונים הנוגעים בדבר, ברשת 13 דוחים כרגע את המהלך. גלעד עצמו הבהיר הבוקר לצופים על העניין והצהיר כי הוא נשאר חודש נוסף. בינתיים, מיכאלי שהיתה אמורה לחזור כבר אל תוכנית הבוקר, מסיימת את חופשת הלידה שלה וחוזרת בינתיים ללפני החדשות.
"אני כבר זמן מה עובדת על תכנית הבוקר החדשה שבפתח, אבל הערב בפעם הראשונה מאז הלידה של יהונתן אחזור למסך". שיתפה המגישה את עוקביה באינסטגרם. "עם קצת פחות תאים במוח (הו, הטפשת), חמושה במשאבה שתלווה אותי כל היום, עייפות שזר לא יבין, התרגשות וגם חשש - אני בדרך לאולפנים בנווה אילן".
 
מיכאלי סיפרה על הקושי בחזרה וכתבה, "אני שמחה מאוד לחזור, חיכיתי לזה. ועם זאת ישנו המחיר, המחיר הגבוה שכל אמא משלמת. אני יודעת שהסיום של חופשת הלידה שלי הוא רק אקורד הפתיחה של מחרוזת נושנה על האיזון הבלתי אפשרי. אישי ואני הולכים לרקוד עכשיו בין שתי קריירות תובעניות שאנחנו מאוד אוהבים ושלושה ילדים מתחת לגיל חמש, שלמרבה המזל אנחנו אוהבים מאוד גם כן. זו המציאות. היא לא רעה, היא לא מושלמת, היא מה שהיא והיא מאתגרת. תראה הערב על המסך של חדשות 13, שמחה לשוב".
 

מיכאלי הרגשתי ככה גם אחרי הלידות הקודמות, אבל פחדתי להביע את התחושות האלה, שחלילה מישהו יחשוב שאני לא אותה עובדת מעולה שהייתי. האמת היא, שעם כל ילד אני טובה אפילו יותר. אבל המציאות לא חייבת להיות ממש ככה, יש מה לעשות, אפשר לשנות את המציאות הכואבת (כן, כואב לי) של ההפרדה המוחלטת בין האם לתינוק עם השיבה לעבודה, דרוש שינוי".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    אברי גלעד
    אלין שמחה סעדה 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קשה מאוד להגיע לרמה של אברי אבל חשוב מאוד לתת הזדמנות שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 6.
    אברי גלעד (ל"ת)
    אלין שמחה סעדה 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מי רוצה לצפות במהנדסת התודעה המשעממת הזאת ???
    נ 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולעולם לא אסלח לה על הכתבה שלה נגד טיפולי פיריון . רגרסיבית אגואיסטית וטיפשה. לא מובן על מה היא מקומת חוץ מליקוק לשמאל!!!
    סגור
  • 4.
    הנעליים של אברי גדולות עלייה
    נועם 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מגישה חיוורת ללא נוכחות . מתעקשת לבחור במקצוע לא מתאים לה.
    סגור
  • 3.
    יפה,רעננה צעירה בלונדינית
    ויקי 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קודם כל נעים להסתכל ולשמוע. חיצוניות זה לא הכל, אבל שואו לעיניים. אופנה, איפור והתוכן.
    סגור
  • תיקני מכשיר שמיעה (ל"ת)
    צ 12/2021/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    כשרון
    ג 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לערוץ 13 יש כשרון ענק לקחת תוכניות ולשים בהם מגידים לכ מתאימים. מיכאלי היתה בערוץ 12 השתתפה בתוכנית הבוקר ולא היתה לה שום השפעה על התוכנית. היא נחשבה למומחי. לבית המלוהה הבריטי וגם שם לא השאירה רושם.
    סגור
  • 1.
    אחת המגישות החלשות של הערוץ. חבל.
    לוני 12/2021/30
    הגב לתגובה זו
    5 0
    היו במשבצת הזאת לא מעט טובים יותר.
    סגור