טלוויזיה

תכנית חדשה ולא בטלוויזיה: ישראל בידור משיקה סדרת נוער

ישראל בידור, מהעמודים הנצפים באינסטגרם, יחד עם סוכנות ייצוג והתוכן ADD מציגים את 'הגראז' - סדרת הנוער הראשונה בסוגה מישראל המשודרת בטיקטוק
מערכת ice | 
דוד ושלמה סער בעלי ישראל בידור (צילום מור צידון)
בשנים האחרונות אפליקציית הטיקטוק הפכה ליצרנית התוכן המובילה בישראל עבור בני-הנוער וצעירים אשר צורכים באופן שעתי את התוכן באפליקצייה ודרכה נחשפים לעולמות תוכן חדשים, טנרדיים וחדשניים.
לאור ההצלחה הגדולה, גוף התקשורת "ישראל בידור" וסוכנות הייצוג והתוכן ADD זיהו את הפוטנציאל והצורך להביא פורמט חדש וראשון מסוגו בישראל ולעלות עם סדרת הטיקטוק הראשונה בישראל שתיקרא הגראז' אותה יצרו אורן יעקובי ושחר סגל שחתומים על מיטב הסדרות המצליחות לנוער בישראל "זיגי" ו-"התחנה".
 
את הפסקול של הסדרה ייצרו הצמד דולי ופן שייצרו ויפיקו שירים חדשים ומקוריים לסדרה, יהיו חלק מכתיבת הסדרה ובפעם הראשונה בקריירה - ישחקו בסדרה. הצמד דולי ופן הפך בשנים האחרונות לצמד היוצרים המובילים והמצליחים בתעשיית המוזיקה בישראל אשר חתומים על מיטב הלהיטים.
הסדרה תכלול כ-30 פרקים אשר יופקו בהפקה יוקרתית בהתייחסות כמו סדרת טלוויזיה. בימים אלו החל הליהוק אשר יכלול גם כוכבי נוער אהובים המוכרים מעולמות הטיקטוק וסוחפים אחריהם מאות אלפי עוקבים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה