טלוויזיה

גל גדות מתפוצצת: אלו הפרויקטים הבאים שלה בנטפליקס ובהוליווד

השחקנית ההוליוודית המשגשגת שהמשיכה השנה לספק הצלחות, כולל סרט מצליח בנטפליקס, כבר נבחרה למספר תפקידים ראשיים שיבטיחו שגם בשנה הבאה היא תככב על המסכים הגדולים
מערכת ice |  2
גל גדות (צילום פייסבוק/ גל גדות)
נראה שאי אפשר לעצור את גל גדות: הכוכבת הישראלית של הוליווד רשמה השנה הישג מרשים כשכיכבה בסרט היקר של נטפליקס, "הודעה אדומה", יחד עם הכוכבים ראיין ריינולדס ודווין "דה רוק" ג'ונסון. הסרט עוד נמצא ברשימת הנצפים ביותר של נטפליקס והכוכבת כבר שמה פניה לעבר פרויקטים שאפתניים חדשים.
הפרויקטים הבאים כוללים שני סרטי המשך ל-"הודעה אדומה" שהצילומים מתוכננים לשנת 2023. עם זאת, "הודעה אדומה" מוגדרת על ידי רוב המבקרים כאכזבה לאור תקציב העתק בגובה 200 מיליון דולר – אחד משני הסרטים היקרים ביותר בתולדות נטפליקס – אך זה לא מפריע לה להמשיך להוביל את טבלת הצפיות השבועית גם במדינת האם של גדות וגם בעולם כולו, עם כמעט 130 מיליון שעות צפייה בשבוע.
 
עוד פרויקט שפורסם עליו בעולם, הוא של חברת פראמאונט שמתכננת לצלם גרסא מחודשת לסרט של הבמאי האלמותי אלפרד היצ'קוק. על פי הדיווחים גל גדות מתוכננת להיכנס בתפקידה לנעליה של הכוכבת ההיסטורית גרייס קלי. בנוסף, את הסרט יפיקו חברת ההפקות של גדות ובעלה ירון ורסאנו, "פיילוט וייב", לצד המפיק ניל מוריץ, שהשתתף בהפקת אחד מסרטי מהיר ועצבני.
אם זה לא מספיק, אז רצות גם שמועות בקרב מעריצים בעולם, על חזרתה של גל גדות למהיר ועצבני בסרט העשירי בסדרה, וזאת למרות שהדמות שלה שם, ג'יזל ישר, מתה במהלך הסרט השישי. גדות עוד לא אישרה את השמועות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    היא לא בדיוק אוהבת ישראל
    דן 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 5
    היא ובעלה שני שמאלנים קיצונים
    סגור
  • 1.
    אין על גל (ל"ת)
    אחד 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור