טלוויזיה

רותם ישראל נעדרה מההשקה של "המסעדה הבאה", וזו הסיבה

אחרי פרק ההשקה ששודר אתמול, הקונספט החדש של רשת 13 בז'אנר ריאליטי בישול ממשיך לעורר עניין ותהיות. אתמול התקיים פרק האודישנים הראשון, אך למה מנחת התוכנית, רותם ישראל לא נכחה בו?
מערכת ice |  3
המסעדה הבאה (צילום מיכה לובטון)
פרק ההשקה של "המסעדה הבאה", ריאליטי הבישול החדש ברשת 13 יצא לדרך אתמול אחרי ששמרו בסוד על הקונספט במך מספר חודשים. אלא שלמרות פרק מוצלח שהביא כמעט 16% לתוכנית, הקונספט ריאליטי החדש לא לגמרי מובן לכלל הצופים עדיין ומעורר תהיות.
קונספט הריאליטי של רשת 13, בפעם הראשונה בישראל עושה הפקת ריאליטי שמשלבת את החיים עצמם בדמוי מסעדה חדשה שנפתחת בכל שבוע אחרי שניצחה שלוש מסעדות תיאורטיות מתחרות. למרות כל ההסברים, וההקדמות על המסעדה שתיפתח עוד באותו הערב, לא ברור איך הפורמט עומד להתקדם הלאה כשיש זכייה כבר בפרק הראשון.
לצד התהיה הזאת, התעוררה גם השאלה מה קרה למנחת התוכנית רותם ישראל, שלפי הפרסומים אמורה להוביל את הפרקים. אז אם הצלחתם להזמין מקום במסעדה החדשה שזכתה אתמול או לא, צפירת הרגעה: ישראל עוד תופיע, כבר בפרק הבא.
 
מה שראינו אתמול היה פרק השקה של שלב האודישנים שצולם כבר בחודשי הקיץ. ישראל תצטרף למעשה לשלב הלייב, שכמו שהבטיחו ברשת - את המציאות עצמה, ישודר בתום שבוע הסרוויס של המסעדה החדש תאי טה, מהמסעדה עצמה. 
 

השבוע הזה מהווה למעשה מבחן למסעדה, מעבר להנאה של הצופים מהיכולת להגיע ולטעום בזמן אמת הם משמשים כחלק ממערך השיפוט של המסעדה. פרקי הלייב יסכמו את השבוע במסעדה ויובילו לשלב הבא של המסעדות שצלחו אותו, עד למסעדה הזוכה של העונה שתיפתח לא לשבוע, אלא לשנה שלמה.
מסתבר שישראל עצמה קיבלה פניות בנושא שגרמו לה להסביר את העניין לעוקביה בעמוד האינסטגרם, שם הבטיחה להם את נוכחותה כבר ביום ראשון הקרוב, פרק שידור החי הראשון של "המסעדה הבא".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שופטת ראויה.
    גורדון רמזי 02/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוף סוף שופטת מקצועית ללא מניירות, כמו גם רותי ברודו ולא פלצנית, כלומניקית ומיותרת כמיכל אנסקי.
    סגור
  • 2.
    המסעדה
    נורית 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא צריך את רותם ישראל היא מיותרת הארבעה היו בהחלט מספקים לא צריך אותה היא משעממת מעדיפים בלעדיה
    סגור
  • 1.
    חשבתי שמסעדה פרוש אוכל טעים
    אי 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אבל למדתי מאסף שבעצם מסעדה זה אוכל תוצרת חול. שבעצם אצלי לא נכנס לבית כי זה אוכל לא כשר. מניח שאסף היה נכשל בהכנת אוכל כשר.
    סגור