טלוויזיה

רשת 13 באירוע מפוצץ: כך הושקה התוכנית החדשה

תוכנית הריאליטי בישול עם הפורמט החדש ברשת 13, שהוסתרה במשך חודשים התחילה אתמול את חגיגות ההשקה שלה באירוע סגור שהובילו השפים השופטים, אלה הנוכחים באירוע
מערכת ice | 
השקת המסעדה הבאה (צילום רפי דלויה)
שופטי תוכנית הריאליטי החדשה ברשת 13, ״המסעדה הבאה״, בהם אסף גרניט, רותי רוסו, יוסי שטרית ומושיק רוט השיקו אמש את הריאליטי החדש שלהם. אירוע ההשקה התהדר בארוחה חגיגית שבישלו לכל הטאלנטים שיחלקו איתם בחורף הקרוב את המסך ברשת 13.
ההשקה התרחשה אתמול (שבת) במלון לייטהאוס של מלונות בראון, אליו הגיעו מנחת התכנית רותם ישראל, מנחה הישרדות גיא זוארץ, מנחת האקס פקטור לירון ויצמן ושופטת התכנית מירי מסיקה, מנחי הבוקר החדש צביקה הדר ומירי מיכאלי, שחקני שנות ה-90 שלום ודניאל אסייג, מנחת תוכנית הלילה, דורין אטיאס. בלטו בהעדרם נטע ברזילי שחגגה יום הולדת בצד השני של העיר ורן דנקר שנמצא חיובי לקורונה. משתתפי הערב זכו לאכול מנות שבישלו השופטים, באירוע קטן ומצומצם לאור התפרצות האומיקרון.
"המסעדה הבא", תתחיל את שידוריה מחר (שני) ואמורה, לפי הפרסומים להפוך מתמודדים לבעלי מסעדות תוך שעתיים. בהודעת רשת נכתב כי, "רשת 13 גאה לפתוח את שנת 2022 עם ריאליטי מקורי חדש, שכמותו עוד לא נעשה בטלוויזיה: בכל שבוע בפרק האודישנים, יציגו המתמודדים קונספט שלם למסעדה הכולל עיצוב ותפריט, ואף יבשלו את מנות הדגל שלה".
 
הפורמט החדש שינסה להכריע מחדש את תחום ריאליטי הבישול יעבוד כך שבכל שבוע עם סיום שידור התוכנית, מנצח הפרק יזכה לפתוח מסעדה אמיתית במרכז תל אביב, שתהיה פתוחה להזמנות הקהל הרחב. אל השופטים אסף גרניט, יוסי שטרית ומושיק רוט מצטרפת רותי רוסו, מעיתונאיות ונשות הקולינריה המובילות והמוערכות בישראל. את התכנית מנחה רותם ישראל. ברשת 13 לא חשפו מתי תעלה התוכנית, אך לפי הטיימינג של הפרומו ניתן להעריך שבשבוע הבא כבר ישודר פרק ההשקה.
 
במקרה של רשת, העבודה על תוכנית בישול חדשה היתה ידועה, במשך חודשים ארוכים של הפקת התוכנית דאגו ברשת 13 להכין את השטח עם דיווחים על עניין הדיסקרטיות של הפורמט, כדי לעורר עניין סביבו. יחד עם זאת, מאמצי ההסתרה ידעו גם זיופים, כשבקיץ במהלך הצילומים שנערכו באולפני הרצליה, נותרה דלת אולפן הצילומים פתוחה ולוגו התוכנית נחשף.
 
מי שפרסם את העניין בערוץ הטלגרם שלו היה רן בוקר שעקץ את רשת וכתב, "עובדי תוכנית הבישול ״הסודית״ החדשה של רשת שלום, להבא מומלץ לסגור את הדלת באולפני הרצליה. עד שתעשו את זה - העוקבים בטלגרם יוכלו לראות את הלוגו ואת שם התוכנית שתנחה רותם ישראל בהשתתפות השופטים אסף גרניט, מושיק רוט ויוסי שטרית".
אחרי חודשים של הסתרה, רשת הוציאה לפני חודש פרומו ראשון לפורמט ריאליטי הבישול החדש שלה, שהופק בדיסקרטיות מוחלטת ונחשף בפעם הראשונה. בחודשים האחרונים ירידת הרייטינג בכלל וברשת בפרט הביאה למאבקי הסתרות בין הערוצים המובילים, כשהשקות התוכניות מתפרסמות רגע לפני תאריך השידור, ומהלכים חדשים נשמרים בסוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה