טלוויזיה

האם הריאליטי כבשו את המסך? זאת התוכנית הנצפית השנה

אחרי שהצבענו ארבע פעמים בקלפי, התיישבנו מול המסך והצבענו בשלט. איזו תוכנית מסכמת את החציון עם הנתון הגבוה ביותר, ואיזה נתוני צפייה עשו סדרות הדרמה?

שירה יום טוב | 
השוטרים (צילום רן מנדלסון)
חצי השנה הראשונה 2021 מאחורינו, ואיתה: נתוני הצפייה שלנו. לצד סגר, מערכת בחירות נוספת, שני סבבי מנדטים להרכבת ממשלה ומבצע צבאי, הטלוויזיה המשיכה לפעול ולייצר תוכן, ואנחנו צפינו, ולפעמים צפינו יותר. נציין כי הנתונים שמוצגים מתייחסים רק לפרקים ששודרו בפרק הזמן המיוחס לחציון הראשון של השנה, כך שהנתונים מתייחסים גם לעונות ששודרו במלואן בטווח הזמן, וגם לפרקים מסדרות שרק חלקן נכנס לטווח.
למרות נתוני הצפייה הגבוהים שהן משיגות, תוכניות הריאליטי לא כבשו את ראש הרשימה של התוכניות הנצפות בחציון הראשון. תוכנית הסאטירה ארץ נהדרת שסיימה לאחרונה את שידורי העונה ה-18 שלה מתמקמת בראש הרשימה עם ממוצע רייטינג של 21.1%. נינג'ה ישראל מביאה את קטגוריית הריאליטי למקום השני עם ממוצע של 20.8%. גם הכוכב הבא נכנסת לשלישיה, עם ממוצע רייטינג של 19.2% לפרקים ששודרו בחודש יוני. 
השוטרים היא סדרת הדרמה היחידה שמגיעה אל העשירייה במקום הרביעי עם 18.8%. חדשות 12 ומאסטר שף מסכמות את החציון עם אותו ממוצע שעומד על 18.6%, כשהקינוח המושלם עם ממוצע של 18.5%.

סדרות הדרמה אמנם לא הופיעו בהמוניהן בעשירייה הפותחת, אך מדובר בסוגה חשובה ומשמעותית על המסך. בסדרות הדרמות הנצפות בחציון אפשר למצוא אחרי השוטרים (18.8%), את ישמח חתני שזוכה לממוצע צפייה עונתי של 17%. הפרק הראשון של מה שבע מגיע ל-15%, אך כזכור, מדובר בפרק אחד. בלאק ספייס ששלושת הפרקים האחרונים של הסדרה שודרו בתחילת החציון מגיעה עם ממוצע הצפייה בהם למקום הרביעי עם 12.4%, והיורשת גם היא עם אותו נתון על חמש הפרקים הראשונים שלה ששודרו בחציון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה