טלוויזיה

שליח כאן 11 הסתבך: שוטרים אוקראינים ירו לעברו

שליח כאן חדשות  באוקראינה, דב גיל הר, נתקל בשוטרים מקומיים וכשהם לא זיהו כי מדובר בעיתונאי - ירו יריית אזהרה באוויר
מערכת ice |  1
דב גיל הר (צילום משה שי, פלאש 90)
דרמה באוקראינה, שוטרים מקומיים ירו לעברו של העיתונאי הישראלי הוותיק, דב גיל הר, המשמש כשליח כאן חדשות באוקראינה. הירייה שנעשתה הייתה כאות אזהרה כך דיווחו בכאן חדשות.
על פי הודעת כאן חדשות: "בתקרית שהתרחשה כעת במרכז העיר קייב בעת שיצא שליח כאן חדשות, דב גיל הר לדווח מחוץ לבית המלון עצרו לידו שוטרים מקומיים שלא זיהו שמדובר בעיתונאי ישראלי וירו לידו באוויר כאות אזהרה. גיל-הר הרים את ידיו הוציא בזהירות את מכשיר הסלולרי שלו והציג את תעודת העיתונאי. השוטרים הורו לו להיכנס חזרה למלון". 
 
כזכור, לא מדובר בתקרית הראשונה שלו. לפני שלושה ימים גיל הר נאלץ להתפנות מהמלון בקייב בעקבות הפלישה הרוסית בדבר שכינו כנוהל חירום. קצין הביטחון של המלון פינה את המלון.
 
גיל-הר משמש מזה כחמש שנים כמגיש בכאן חדשות ובין היתר הגיש את התוכניות "ערב ערב" ו"חדשות השבת" באופן קבוע בכאן 11. בנוסף, היה חלק מצוות ההגשה של "חדשות הערב", "הבוקר הזה" בכאן רשת ב' ומשדרים מרכזיים נוספים. לצד הגשותיו, ערך גיל-הר סדרות כתבות ופרויקטים. גיל-הר מחזיק ברקורד עיתונאי של יותר מ-35 שנה, החל משירותו בגלי צה"ל, דרך חדשות 2, ערוץ 2 וחדשות 10 שם שימש בתפקידים בכירים ככתב ומגיש.
לפני כשבועיים, גיל הר מונה לשליח כאן חדשות באירופה במקומה של העיתונאית אנטוניה ימין שהייתה בתפקיד לפני לאחר שימין מונתה לכתבת ופרשנית בכירה בערוץ החדשות הגרמני "Bild TV"
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי שימשיך לתחנף לנצים הללו ויחטוף כדור בראש (ל"ת)
    דוד 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור