תקשורת ומדיה

הפתעה בחדשות כאן: זו הכתבת שעוזבת לערוץ הבינלאומי היוקרתי

שליחת חדשות כאן לאירופה יצאה בהודעה מפתיעה לפיה תעזוב את תפקידה בתאגיד, לאחר שקיבלה מינוי נוצץ במיוחד ככתבת ופרשנית בכירה ב-Bild TV הגרמני
מערכת ice |  4
אנטוניה ימין (צילום פייסבוק/ אנטוניה ימין- יריב כץ, ויקיפדיה, פלאש 90)
חדשות כאן מודיעים היום על חילופי שליחים באירופה אחרי ששליחת חדשות כאן באירופה אנטוניה ימין הודיעה על עזיבת התפקיד בתאגיד ומעבר למערכת הגרמנית בילד. מי שייכנס במקומה לתפקיד שליח חדשות כאן לאירופה הוא דב גיל-הר.
גיל-הר משמש מזה כחמש שנים כמגיש בכאן חדשות ובין היתר הגיש את התוכניות "ערב ערב" ו"חדשות השבת" באופן קבוע בכאן 11. בנוסף, היה חלק מצוות ההגשה של "חדשות הערב", "הבוקר הזה" בכאן רשת ב' ומשדרים מרכזיים נוספים. לצד הגשותיו, ערך גיל-הר סדרות כתבות ופרויקטים. גיל-הר מחזיק ברקורד עיתונאי של יותר מ-35 שנה, החל משירותו בגלי צה"ל, דרך חדשות 2, ערוץ 2 וחדשות 10 שם שימש בתפקידים בכירים ככתב ומגיש.
 
ימין התייחסה למינוי המפתיע בעמוד הטוויטר שלה ושיתפה את עוקביה, "שמחה לבשר לכם על התקדמות מקצועית משמעותית ושבקרוב המיקרופון השחור יהפוך לאדום ובמקום ״ערב טוב״ אומר ״Guten Abend״ עוברת לזירה הבינלאומית ומחודש מאי אשמש כתבת ופרשנית בכירה ב-Bild TV ערוץ הטלוויזיה של מותג המדיה הגדול בגרמניה ואחד הגדולים בעולם אליו נחשפים בממוצע 40 מיליון צופים, קוראים ומשתמשים.
 
"בילד הוא אחד מכלי התקשורת המשפיעים והפרו ישראלים בגרמניה ואני גאה לספר שבשידוריי אמשיך לייצג את הקול היהודי והישראלי. אני מודה לחדשות כאן על חמש שנים נפלאות בהן שימשתי שליחה באירופה, שליחות שהייתה גדושה באירועים: מפיגועי טרור, תקיפות אנטישמיות,ראיונות קנצלרים (וכמובן ה-קנצלרית), חתונה מלכותית, ראיונות עם נאו נאצים, אסונות טבע ועד למגיפה עולמית אחת. אני אמשיך לעדכן את עוקבי כאן בטוויטר בחדשות מגרמניה ואירופה ונתראה בהמשך הדרך בבילד".
ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות: "דסק החוץ הוא אחד המרכזיים בחטיבה, מתוך הבנת חשיבותו בשידור הציבורי, ואנו מקפידים לצוות לשם את הטובים ביותר. אנחנו נפרדים בצער מאנטוניה, גאים בה ומשוכנעים שתיקח את היכולות שצברה בכאן חדשות גם למקום עבודתה הבא. בהצלחה גדולה לדב גיל-הר, עיתונאי מהשורה הראשונה ואיש חדשות עתיר ניסיון".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    יש לכם את זה עם יותר מייק-אפ? (ל"ת)
    מיקיאג׳ 02/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    בהצלחה (ל"ת)
    נירעם 02/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    הכתבים הם החדשות
    אליהו 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בזמן האחרון הכתבים הפכו את עצמם לחדשות,וזה לא איכפת להם אם זה מעניין את מישהו בכלל.
    סגור
  • 1.
    מת עליה. מוכשרת מאד. מבואס... אבל מפרגן :-)
    יוש 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שיהיה בהצלחה, אנטוניה. נתגעגע אלייך.
    סגור