טלוויזיה

הג'וב החדש של יאיר ניצני: זה התפקיד שיגלם ב'המדובב'

המוזיקאי ובעל הטור יאיר ניצני יגלם תפקיד חדש בעונה החדשה של "המדובב" שתעלה בקרוב ב'יס'
מערכת ice |  1
יאיר ניצני (צילום מאיה באומל-בירגר)
המוזיקאי, הקומיקאי ואיש התקשורת יאיר ניצני נבחר לגלם תפקיד בעונה השנייה של הסדרה "המדובב" המשודרת ב'יס'
ניצני נבחר לתפקיד דרמטי ויגלם ראש מאפיה. על פי הדיווחים, העונה החדשה סיימה את צילומיה ואמורה לעלות בזמן הקרוב. לפני חודש פורסם גם שעוז זהבי ישחק בסדרה. זהבי יגלם את אחת הדמויות המרכזיות של הסדרה - חברו הטוב של אסא כץ (אור בן מלך) שמגיח לחייו במפתיע. מלבד אור בן מלך, משחקים בסדרה גם אניה בוקשטיין, עמוס תמם ושחקנים נוספים שישחקו בעונה הקרובה.
המדובב, שעלתה לראשונה ביוני 2019, ב-yes וב-STINGTV. נכתבה על ידי אדם ביזנסקי, עמרי שנהר ודנה עדן ובוימה על ידי אריאל בנבג'י. הסדרה מספרת על אסא (אור בן מלך) שנהג לדובב פושעים בזמן שהותו בכלא. אסא שוחרר ממאסר מוקדם מהצפוי לאחר 17 שנה בתנאי שיהיה מדובב בשירות המשטרה. אסא משתמש בכישורי הדיבוב המניפולטיביים שלו גם כשהוא חוזר הביתה לקריות, לבית אחיו דוד (עמוס תמם) יזם נדל"ן מצליח שהתעשר מעסקים מפוקפקים ואשתו סופי (אניה בוקשטיין). חברי הילדות של דוד ואסא (שיש להם יד בכניסתו של אסא לכלא) הם עכשיו שותפיו לעסקים של דוד.
 
כשאסא משתחרר הוא מנסה להתחבר בחזרה לאחיו, והוא מנסה לאט לאט לעשות דברים שיגרמו לאחיו לרצות אותו בחזרה ובמקביל ממשיך לעבוד עם המשטרה, שם לא יודעים על הקשר שלו לעולם העברייני בו הוא צריך להתמודד מול יהודית (ציפי שביט) ראש משפחת פשע מהצפון.
יאיר ניצני התפרסם בתור היותו הקלידן והמפיק האומנותי של להקת תיסלם, וגם כתב כמה משיריה המוכרים כגון "רדיו חזק", "תנו לי רוקנ'רול", "עוד פגישה" ו"לראות אותה היום". לאחר פירוק הלהקה השתתף במספר תוכניות סאטירה כמו "העולם הערב", תפקידי אורח ב-"זהו זה". הוא בעל טור שבועי במוסף "שישבת" של ישראל היום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שחקן חרה לסדרה חרה
    חנית 12/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סדרה על הפנים מתאים לה שחקן על הפנים
    סגור