טלוויזיה

אברי גלעד חוטף מהעיתונאי: "לא מוכן להתראיין אצלך"

אחת התחקירניות של תכנית "מדד ישראל" בהנחייתו של מגיש הטלוויזיה בערוץ 13, ביקשה מניר גונטז' עיתונאי הארץ להתראיין על המצב בין רוסיה לאוקראינה, אך גונטז' סירב בתוקף: "תמסרו לו שאיני מוכן להתראיין על עבודה שעשיתי עבור הארץ אצל אדם שאמר לי במפורש שהוא מחרים את הארץ"
מערכת ice |  3
מדד ישראל אברי גלעד (צילום יחצ רשת 13)
התכנית "מדד ישראל" בהנחייתו של אברי גלעד נמצאת בהרצה בימים אלה בערוץ 13. כמדי תכנית, גלעד מארח מומחים בתחומים שונים, אך היום (חמישי), אחד האנשים שהוזמנו להתארח בתכנית החדשה, סיפר מדוע לא יעשה זאת לעולם. 
ניר גונטז', עיתונאי 'הארץ', פרסם שיחת וואטסאפ בה תחקירנית התכנית מדד ישראל פנתה אליו על מנת להתארח: "היי ניר בוקר אור, מה נשמע? נשמח לארח אותך אצלנו הערב לראיון עם אברי, על המצב של הרוסים באוקראינה, ביידן שביקר בנאטו. הערב בין 19:00 ל-20:00 אצלנו באולפן ברמת החייל, אפשרי?".
 
התגובה של גונטז' הייתה חריפה במיוחד: "1. תמסרו לגלעד, שאיני מוכן להתראיין על עבודה שעשיתי עבור עיתון הארץ, אצל אדם שאמר לי במפורש בעבר, שהוא מחרים את עיתון הארץ ולכן לא מתראיין לעיתון הארץ. 2. אשמח אם תעבירי את המסר, מעבר לגלעד, גם לשאר התחקירנים והעורכים, שכן אין זו הפעם הראשונה שאתם פונים אליי. תודה רבה ובוקר טוב".
מדד ישראל היא תכנית אקטואלית בה מדי תכנית גלעד מעלה את הסוגיות הבוערות בארץ ובעולם, כאשר הצופים מתבקשים להשתתף ולענות על סקרים בכל נושא. כזכור, טליה סלנט, מגישת ערוץ הספורט בעשר השנים האחרונות, תגיש לצידו של גלעד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד פסיכופת
    רלי 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פחות, לא חשוב
    סגור
  • 2.
    כולנו נשרוד את ה"מכה" הזאת (ל"ת)
    יעקב 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    פחחח... האמת? לגמרי צודק. איזו צביעות נוראית.
    יצחק 03/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מה יהיה, אברי?
    סגור