טלוויזיה

רשת והוט הובכו בטקס פרסי הטלוויזיה: לא זכו בכלום

ערוץ 13 וענקית הסטרימינג, שמייצרת עשרות סדרות בשנה, נחלו אכזבה גדולה בטקס פרסי הטלוויזיה של האקדמיה כשלא זכו בשום פרס בשום קטגוריה ונחלו תבוסה קשה לקשת (7 זכיות) וכאן שהייתה מעל כולם עם 29
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום יחצ)
מבוכה גדולה נרשמה היום (חמישי) בטקס פרסי הטלוויזיה. בזמן שקשת 12 קטפה 7 פרסים וכאן 11 הייתה מעל כולם עם לא פחות מ-29 זכיות בקטגוריות השונות, מי שנשארו מאחור היו הוט ורשת 13, שנותרו ריקות מפרסים וחזרו הביתה בידיים ריקות. 
כזכור, מי שקטפו את מירב הפרסים היו כאמור קשת 12 וכאן 11. חתונה ממבט ראשון זכתה בפרס תכנית הדוקו-ריאליטי הטובה ביותר, בעוד שארץ נהדרת זכתה בתואר תכנית הסאטירה הטובה ביותר, כמו גם עדי אשכנזי שזכתה בתכנית הבידור של השנה. 
המנצחת הגדולה הייתה כאן 11 שקטפה לא פחות מ-29 פרסים, כשמעל כולם ניצבה הסדרה המפקדת, שקטפה לא פחות מ-10 פרסים, ביניהם פרס סדרת הדרמה הקומית הטובה ביותר. 
והיו גם רגעים מרגשים במיוחד בטקס. הסדרה בני אור של יס (מקום שני עם עשר זכיות), זכתה בפרס התסריט הטוב ביותר לסדרת דרמה. כזכור, תסריטאי הסדרה גיא בלילה הלך לעולמו לפני מספר חודשים, כאשר מי שעלתה לקבל את הפרס במקומו הייתה אמו שרה, שאמרה בקול נרגש: "על זה נאמר שמחה מהולה בעצב. תודה לך, בן יקר שלי, על זכות להיות אמא לבן מיוחד כמוך. תודה רבה, בן אהוב, שזכיתי בך. גיא, אהובי, שנשמתך תהיה בגן עדן, ותנוח בשלום ושלווה. אוהבת מכל הלב".
בזכייה של אלופן ליגת האלופות בתכנית הספורט של השנה, עורך התכנית, חן לווינקרון, התייחס למודי בר און, המגיש המיתולוגי של התכנית, שנלחם בימים אלה במחלת הסרטן וכמובן לא יכול היה להגיע: "מודי, אתה בגמר ליגת האלופות של החיים שלך. אתה נלחם ולא מוותר. הניצחון שלך יהיה כשנעמוד כולנו על הבמה הזאת בשנה הבאה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה