טלוויזיה

כאן 11 שוב מפציצים: אלה הפרסים שגרפו מהאקדמיה לטלוויזיה

טקס פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה מתקיים ברגעים אלה במתחם סינימה סיטי גלילות, ונראה שכאן 11, הכוכב הגדול של שנה שעברה עדיין לא מוותר על הכתר
מערכת ice | 
כאן 11
כאן 11 שוב גורפים הצלחות על השטיח האדום בטקס פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה שנערך בשעה זו במתחם סינימה סיטי גלילות. הסדרה הקומית, "המפקדת", מביאה את הפרס הראשון לערוץ עם הזכיה של לנדסמן, ובנוסף, השחקן דב נבון קטף את הפרס המקביל לשחקן משנה בסדרה קומית על דמותו כ"אמנון טיטינסקי" בקופה ראשית.
סדרת הדוקו-ריאליטי "בואו לאכול איתי" של כאן 11 זכתה בפרס על תוכנית מציאות (ריאליטי) הטובה ביותר, בפרס תוכנית תרבות ופנאי זכתה התוכנית בהגשתו של קובי מיידן "סוכן תרבות".
המפקדת מסדרת פרס נוסף לערוץ עם "הליהוק הטוב ביותר לסדרה עלילתית", שניתן על להילה יובל על הסדרה. סדרת הרשת הטובה ביותר נכנסת גם היא לסל הזכיות של כאן 11 עם "לוחמים",  פרס ליהוק הטוב יותר לסדרת דוקו ראליטי לענת רשף פלד על "בואו לאכול איתי" של כאן 11. הזוכה בפרס לתוכנית אירוח וראיונות זכתה תוכניתו של רוני קובן "פגישה עם רוני קובן" בכאן 11, בפרס תוכנית האקטואליה הטובה ביותר זכתה "מהצד השני עם גיא זהר".
 
הסדרה "סליחה על השאלה" זכתה בפרס בימוי סדרת תעודה, בפרס בתחום תוכניות השעשועונים זכתה התוכנית "המרדף". בפרס הבימוי בסדרת דרמה- זכה תאופיק, על הסדרה "עלומים".
אלונה סער היא הזוכה בפרס שחקנית ראשית בסדרה קומית על תפקידה בסדרה "המפקדת" של כאן 11, בנוסף, בפרס הבמאית הטובה ביותר זכתה עטרה פריש במאית "המפקדת". יחד עם ניר ברגר זכתה פריש על התסריט הקומי הטוב ביותר עבור "המפקדת".
בסך הכל סדרות כאן 11 רשמו בטקס 29 זכיות, מתוכן 10 פרסים לסדרה "המפקדת"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה