טלוויזיה

יום מכריע בכאן 11: האם המנכ"ל אלדד קובלנץ יודח?

בדרך לטלטלה בתאגיד השידור? מועצת התאגיד תתכנס היום להחליט אם להדיח את המנכ"ל אלדד קובלנץ או להשאיר אותו עד לסוף הקדנציה. בינתיים, נתלו בבניין התאגיד כרזות הלועגות למגבלות הראיה של המנכ"ל
מערכת ice |  3
אלדד קובלנץ (צילום רונן אקרמן)
האם תאגיד השידור בדרך לדרמה? ועדת פרוקצ'יה, אשר בחנה את יחסי העובדים בתאגיד, מצאה כי בחברה התקיימו התעמרויות בעובדים וכן הטרדות מיניות, כאשר מסקנות הוועדה דיברו על כך שהאחריות לדברים היא של המנכ"ל, אלדד קובלנץ, שזומן לשימוע, זאת למרות שהוועדה נתנה לו תקופה של חצי שנה על מנת לתקן את הליקויים בהתנהלות בין עובדים בחברה.
היום (רביעי) אחר הצהריים, תתכנס מועצת התאגיד ותחליט באופן סופי אם להדיח אותו או לאפשר לו להשלים את הקדנציה שלו באופן מלא, עד לשנה הבאה. קובלנץ, שהרבה מהצלחתו של תאגיד השידור רשומה על שמו, לא יוותר בקלות על התפקיד. הוא מתכוון להיאבק על האפשרות לכהן עד לסיום תפקידו, ואם המועצה תחליט לפטר אותו מיידית, יפנה קובלנץ לבית הדין לעבודה, ויבקש צו מניעה לסיום העסקתו.
 
הבוקר בבניין התאגיד נצפתה תחזית לא נעימה כאשר נתלו כרזות שלועגות למגבלות הראיה של קובלנץ. ״לא רואה ממטר את היוצרים והעובדים״, נכתב על השלטים.
קובלנץ קיבל היום תמיכה מהעיתונאי נתי טוקר שכתב בטור מרקר כי הוא תומך בהישארותו למרות בעיות יחסי האנוש שלו, והעובדה שהוא תובע נאמנות מוחלטת מהעובדים וזורק עליהם אחריות לכישלונות. "כל הנסיבות האלה עדיין לא מצדיקות צעד אלים כמו הדחת מנכ"ל. תרצו או לא, קובלנץ חתום על הצלת השידור הציבורי בישראל. עוד לפני תאגיד כאן, קובלנץ עשה זאת כשהציל את הטלוויזיה החינוכית לפני יותר מעשור, רגע לפני סגירתה. כיועץ חיצוני ולאחר מכן כמנכ"ל, הוא גייס ממשרד האוצר תקציבי הפקה בעשרות מיליוני שקלים והפך אותה לרלוונטית שוב." כתב טוקר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    תכנים
    דרורי דניאל 04/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מנסה להבין יד כמה אתם שם במערכת הערוץ חושבים לבדוק את בורות עם ישראל כאשר אתם מפוצצים אותנו בפרומו של הסידרה טהראן תעשו בדיקה כמה זמן מסך הראתם לנו עד עכשיו הטם לט עולה המחשבתכם שאולי הגזמתם כנראה שיש לעורר את חמתם של הצרכנים להמנע מלחיצה לערוץ שלכם. אשמח לתגובות נוספות .
    סגור
  • 2.
    יוצרים עולב!
    הלן קלר 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מחאה שמלגלגת על נכות זה הכי נמוך ועלוב שיש. הלוואי ויפסיקו לעבוד עם כל היוצרים האפסים האלה.
    סגור
  • 1.
    חרא של תאגיד , חרא של עובדים ( כולם שמאלנים ) (ל"ת)
    חרא 04/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור