טלוויזיה

פרטנר מרסקת את המחירים: זו החבילה שתתחרה בקשת

לקראת הכניסה של FREE TV של קשת ו-RGE לשוק, פרטנר משיקה את FUTURE TV, הטלוויזיה של העתיד, ב-49 שקל לחודש בלבד, מי יככב בקמפיין החדש להשקת התכנית? כל המחירים והתשובות בפנים
מערכת ice |  17
כחלק מהמאבק בחבילה של קשת ו-RGE שתכנס בקרוב לשוק התקשורת עם FREE TV, חברת התקשורת פרטנר משיקה היום (חמישי) ביום העצמאות, את FUTURE TV, כאשר היא קוראת ללקוחותיה לבחור בעצמם את התוכן שיופיע על המסך שלהם ולשלם רק על מה שהם רוצים.
החברה משיקה אפליקציית תוכן במחיר של 49 שקל לחודש בסך הכל, עם חיסכון בעלויות טכנאי והתקנה, בכך פרטנר מציעה: "מוצר שווה לכל כיס ובכך מפנה לצרכן "מקום בארנק" לאפליקציות תוכן נוספות". הקבוצה גם משיקה הערב קמפיין חדש בכיכובו של הפרזנטור סטטיק (לירז רוסו), ומציגה את פרטנר FUTURE TV.
 
החברה משיקה חבילת טלוויזיה חדשה ללא ממירים, הכוללת אפליקציה למכשירים חכמים במחיר של 49 שקל, כאשר חבילה יחד עם נטפליקס סטנדרט תעלה 99 שקל לחודש. בנוסף, החברה תספק מענה מלא גם למי שאין בידו מכשיר חכם ותחל למכור סטרימרים מבוססי אנדרואיד של goTV במחיר חד פעמי של 290 שקל, ללקוחות כל החברות. במקביל, פרטנר תמשיך למכור חבילות עם ממירים פתוחים בהשכרה, המאפשרים להוריד את כל אפליקציות התוכן הזמינות כמו נטפליקס ואמזון וכאלה שיגיעו בהמשך השנה, כמו דיסני.
אפליקציית פרטנר FUTURE TV כוללת ערוצי תוכן, אפשרות הקלטה, שירות VOD, שירות Catch Up עד 14 ימים אחורה ו-Deep linking המציע תוכן ממוקד משלל אפליקציות במסך הבית, מחיר החבילות אינו מוגבל בזמן, השירות מאפשר שימוש בעד 5 אמצעי צפייה ללקוח. האפליקציה זמינה להורדה בחנויות האפליקציות בממירים, סטרימרים, סמארטפונים, טאבלטים ובכל טלוויזיה חכמה עם מערכת הפעלה Android TV או מדגם LG, Samsung ו-Hisense.
תגובות לכתבה(17):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    רמאים
    דדיבאלה 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא להתקרב רמאים 10 שנים לא הביאו לי מה שמגיע לי
    סגור
  • 10.
    מי צריך טלוויזיה היום?
    אלכס 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש מלא ערוצים בחינם באינטרנט. מלא סרטים שלא צריך לשלם בכלל. למה שמישהו ירצה לשלם על שירות שכל מה שהוא עושה זה משתין לנו לאוזן ועיניים תוכן ממומן על ידי גורמים שונים, לא מה שאנחנו צריכים אלא מה שהם רוצים שנראה?
    סגור
  • 9.
    תזהרו
    מאיר 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פרטנר שולחים אליכם טכנאיים מצלמיםדברים בבית שלכם ושולחים למשטרה תיזהרו לא להכניס טכנאים של יס לבית
    סגור
  • 8.
    על הפנים אין מה לראות
    רועי 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    8 0
    חוץ מנטפליקס וערוצים ישראלים ממש ריק מתוכן
    סגור
  • 7.
    לא להתקרב רמאים גנבים
    יוסי סגל 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ממציאים חוב שלא קיים ושולחים להוצאה לפועל
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    אבל איזה ירוצים מקבלים בתמורה?
    חצי קלאץ 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ערוצי סרטים? סדרות? מדע וטבע? ילדים? ספורט? מוזיקה?
    סגור
  • ערוץ 1 ,12 ,13 ,כנסת ,חינוכית (ל"ת)
    מיקי 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    אל תעברו לפרטנר
    ברכה 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פרטנר היא לא ממש ארגון לקנא בו. המימשק שלה דפוק, התוכניות היסטוריה, מעטות ההתוכניות האיכותיות, הניתוקים לעיתים תכופות. חשבתי שעברתי לחברה איכותית יותר אבל התאכזבתי. רק המחיר שלה שווה.
    סגור
  • 4.
    להישאר או לא
    להישאר או לא 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שקודם ידאגו לעמוד מאחורי ההבטחות שלהם לגלישה ואינטרנט איכותיים. אחרי מספר חודשי התחברות התחילו בעיות ואיכות אינטרנט פח. אני עדיין מחכה שיעלו על התקלה. כבר מעל חודש של בדיקות ונסיונות. האם יש למישהו נוסף חווייה דומה? יש לי הרגשה שמתחילים לחסוך בתשתיות.
    סגור
  • פרטנר
    דיי 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבחינת אינטרנט אין כמעט בעיות,שמעתי שיש אזורים בארץ ששם יש בעיות חיבור,מבחינת תוכן אין הרבה,יש catchup,הקלטה אוטומטית של שבועיים פ
    סגור
  • 3.
    פרטנר
    בן 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בכלל אפליקציה כזו
    סגור
  • 2.
    לא להתחבר לפרטנר
    אריאלה 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה לא מומלצת בכלל! כמו שמישהו כאן כתב, קל להתחבר בהתנתקות עושים את המוות, כשהיינו אצלם סטרו את עצמם כמה פעמים, אמרו מחיר אחד ובפועל כל חודש התייקר המחיר יותר ויותר. נוכלות לשמה, אחרי הניתוק הציעו לנו 3 חודשים חינם.. גם בחינם לא שווה ולא מומלץ
    סגור
  • פרטנר
    דיי 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל גם בהוט המצב לא יותר טוב,מחירים גבוהים ומלא ערוצים שלא צריך
    סגור
  • 1.
    פרטנר
    יוסל 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זהירות להתרחק מפרטנר החיבור קל אבל הניתוק הוא גיהנום. קליטה לא משהו.שירות גרוע.
    סגור
  • פרטנר
    בן 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בכלל אפליקציה כזו
    סגור
  • גיהנום זה הוט, בזק זה נזק, סלקכלום, רק פרטנר סיב פרטי
    קצת היגיון... 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    Private Fiber (סיב פרטי) – מה זה בכלל? יתרון אחר הוא ה"פרייבט פייבר" (Private Fiber): סיב פרטי. יתרון זה ייחודי לפרטנר בזכות הטכנולוגיה שבה משתמשת החברה. אז מה זה בעצם סיב אופטי בפרטנר שהוא סיב פרטי? פרטנר, כאמור, משתמשת בטכנולוגיית פריסה שונה משל המתחרות. פריסת סיבים אופטיים בפרטנר מתבצעת בטכנולוגיית P2P, שבה הסיב האופטי מגיע עד בית הלקוח. זאת, לעומת טכנולוגיית GPON של פריסת סיבים, שבה משתמשות החברות האחרות – אנלימטד, סלקום, בזק והוט. בטכנולוגיית GPON הסיבים אופטיים מגיעים עד הבניין ומהבניין מתפצלים לבית הלקוח, כך שרוחב הפס מתחלק בין המשתמשים בו. אמנם, טכנולוגית GPON נפוצה יותר בעולם, אך הסיבה היא שהיא זולה יותר להקמה. טכנולוגיית P2P עדיפה מבחינת הביצועים.
    סגור
  • היום פשוט להתנתק מכל חברה באתר נתק אותי
    איציק 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החברות חייבות לנתק את הלקוח תוך שלושה ימי עסקים ואסור להם לפנות ללקוח שבחר להתנתק מצויין זאת באתר ומקבלים מספר הסמכתא לפנייה במייל להוכחת ניתוק. במידה והחברה לא ניתקה את הלקוח היא יודעת שצפוי לה תביעה שתשלם בסוף הרבה יותר .
    סגור