טלוויזיה

יעל בר-זוהר רואה את הסוף? גיא זוארץ במסר מהפיליפינים

בשבועות האחרונים משתפת המגישה בהתמודדות כאן בארץ בזמן שבעלה שוהה בצילומי העונה הבאה של הישרדות. כעת, היא מקבלת מסר מעודד מהפיליפינים
מערכת ice |  5
יעל בר זוהר וגיא זוארץ (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
השחקנית והדוגמנית יעל בר זוהר שחזרה לחיינו בחודשים האחרונים אחרי שהשתתפה בתוכנית, "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, משתפת בשבועות האחרונים בקושי שהיא חווה בזמן שבעלה נמצא בשהות ארוכה מעבר לים לצורך צילומי סדרת הדגל של רשת 13, "הישרדות", וכעת, נראה שהקושי שלה מתקרב לקיצו הזמני, עד לפעם הבאה.
בר זוהר נאלצה להיפרד מבעלה, הטאלנט הנצחי של רשת 13, רגע לפני גמר רוקדים עם כוכבים, כשהאחרון המריא יחד עם הפקת הישרדות לשהות של חודשיים בפיליפיניים. בזמן הזה היא עצמה קיבלה לידיה מספר תפקידי הגשה בקשת 12 וממשיכה להתברג בערוץ המתחרה, מה שנראה שלא חודר את בית משפחת זוארץ-בר זוהר, עם הפגנות הפירגון בין בני הזוג.
בר זוהר שיתפה בקושי לקראת ההמראה של זו-ארץ, ובמהלך התקופה שיתפה שוב את עוקביה בהתמודדות עם חסרונו. בפוסט שפרסמה באינסטגרם שלה, שאחריו עוקבים מעל ל-350 אלף משתמשי אינסטגרם, כתבה, "הימים האחרונים… מאתגרים במיוחד. הגעגועים לגיא. הקושי בלנהל את הכל לבד… 'החיים האמיתיים' מה שנקרא". כתבה בר זוהר.
 
עוד הוסיפה, "אז , אני מנסה לגייס חמלה כלפי עצמי. להזכיר לעצמי שאין מה לעשות- אי אפשר לנצח הכל. ויש אתגרים וכל יום וכל רגע אפשר לעשות את ההכי טוב שלנו- במסגרת המגבלות".
כעת גיא זוארץ מתחיל בעצמו לשלוח סימני חזרה קרובים דרך האינסטגרם ובסטורי שהעלה היום כתב, "רואה את הסוף". צילומי הישרדות אכן אמורים להיגמר בימים הקרובים וזוארץ ישוב ארצה עם צוות ההפפקה. אלא שכאן בארץ צפויה לו תקופה מאתגרת לא פחות, כששבוע בלבד אחרי שינחת, עתידה רשת 13 להשיק את תוכנית הדגל השניה שלה בהנחייתו עם פיתחתה של עונה חדשה של "האח הגדול",בתחילת החודש הבא. 
 

סביב המעבר של בר זוהר נשמעו לאחרונה תיאוריות שונות, ולפני שבועיים טען הקומיקאי שרון טייכר בתוכנית שלו ברדיו 102, כי המעבר של יעל בר זוהר הוא רק הפיתיון של קשת לגיא זוארץ, כי הוא מי שנמצא על הכוונת של קשת. "אני בטוח שזה הדג הראשון שקשת 12 תפסה ויש עוד בדרך, אני מחכה לגיא זוארץ, אני בטוח שזאת מטרת העל. כמו שהיה עם עידית סילמן ובעלה, רק הפוך. כאן האישה מושכת בחוטים ויכול להיות שזה מה שיוביל לצעד הזה". אמר טייכר.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יעל
    סבתא 05/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די לבכי יש אנשים שעובדים יותר קשה מכם ומרויחים משכורת רעב. אם קשה לך להפרד מגאי שילך להיות עובד סוציאלי בבית הורים סעודי. נראה אתכם לעבוד קשה
    סגור
  • 4.
    בכי ונהי מול מזוודות גדולות
    שושו 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איי הקושי. איי הגעגועים. איי קשה לי. איי ואיי. נאלצה להיפרד מבעלה? מי מכריח אותם? נאלצה? על הכל מנצח הדבר האחד שכבר 13 שנים קשה === כסף. הרבה מאוד כסף. אם לא היה מדובר בהרי כסף אז אף אחד לא היה נאלץ להיפרד מאהובו אבל כנראה שהכסף יש לו הרבה יותר כוח. וברגע שהוא ינחת הוא ינוח כבר? הוא ישב עם אהובתו בבית ויכפר על הגעגוע והקושי? לא ולא הוא מייד ינחת לאח הגדול לעוד הר של כסף. אז מספיק כבר עם הבכי כי כנראה הכל מתגמד מול הכסף הגדול. איי ואיי ואיי בדרך אל הבנק גוברת על כל קושי וגעגוע. צרות עלק של עשירים גדולים.
    סגור
  • 3.
    כתב יקר - לחפש עבודה דחוף
    יהודי 05/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כתב יקר, הניסיונות לצור עניין מכלום ושום דבר מעייפים ולא מעניינים. המלצה חמה - עזוב את עבודת הרכילות כמה שיותר מהר וחפש עבודה אחרת. מועילה. תורמת. בסוף לא יהיו עוד אנשים שייכנסו לכותרות האומללות שיוצרות דרמה מכלום...
    סגור
  • 2.
    עובר ערוץ
    מירי ישראל 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא יעבור לערוץ 12. הוא מרוויח יפה מאוד על הישרדות והאח הגדול. אלא אם יציעו לו משכורת יותר טובה אז אולי. הוא עושה חיים בפיליפינים.
    סגור
  • 1.
    יעח
    טור 05/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יעל תביא עוד ילד או ילדה כך שיהיה לך תעסוקה אנחנו יודעים וכולם יודעים שאת חולת קינאה לבעלך מספיק עם הסיפורים תשבי בשקט
    סגור