טלוויזיה

יעל בר-זוהר בדרך לחוזה בקשת 12? זו ההפתעה לצופים

אחרי הפריצה המחודשת ברוקדים עם כוכבים, נראה שבקשת 12 באים להכריז הבוקר ליהוק טאלנטי חדש לערוץ. האם יעל בר זוהר בדרך לחוזה טאלנט בערוץ שעד לפני חצי שנה היה המתחרה?
מערכת ice |  4
יעל בר זוהר (צילום שחר גאיה ביטון, Magma Images)
בזמן שגיא זוארץ מתחיל את צילומי הישרדות לעונה ה-12 של פורמט הדגל ברשת 13, נראה שבארץ, אשתו, יעל בר זוהר, מעמיקה את הפריצה החדשה שלה בערוץ המתחרה - קשת 12. נזכיר כי עד לפני חצי שנה שימשה בר זוהר מגישה ברשת 13 והיתה מזוהה, לצד בעלה כפנים של הערוץ. 
הקלפים החלו להיטרף כשבקשת 12 ליהקו אותה לפורמט "רוקדים עם כוכבים", שחזר אחרי עשור (ובגלגול הקודם - גם הוא מרשת 13), ובר זוהר נאלצה לוותר על חוזה הטאלנט שלה ברשת 13. אלא שמסתבר שהויתור הזה לא יעלה לה ביוקר, כי נראה שהיא רק יוצאת מורווחת מהעניין, ואחרי שקיבלה לידיה שני תפקידי הנחיה חד פעמיים בערוץ, נראה שבר זוהר בדרך לחוזה טאלנט בקשת 12, מתחרה בטאלנט הנצחי של רשת 13 - האיש שבבית, או נכון לימים אלה, בפיליפינים.
לפני שבוע וחצי התחילו סימני ההתברגות של בר זוהר בקשת 12, אחרי שדווח כי היא תקבל לידיה את משדר יום העצמאות בערוץ, אותו תגיש יחד עם מגיש ותיק של קשת - ניב רסקין. יחד עם זאת, מדובר בג'וב חד פעמי. אלא שהיום, צופי קשת 12 נדהמו לגלות שבר זוהר מנחה את תוכנית הבוקר של פאולה וליאון, בזמן שאלה נופשים בחו"ל עם בנותיהן.
לאורך השבוע החליפו את הזוג רוזנברג ריטה גולדשטיין ודנה גרוצקי - מגישות וותיקות בקשת שנמצאות בלופ המחליפים של פאולה וליאון. אלא שהבוקר גולדשטיין לא הופיעה לצד גרוצקי, ובצעד שלחלוטין מרמז על הבאות, בר זוהר התיישבה לראשונה להגיש תוכנית בת שעתיים בערוץ.
 
נאמר את זה בפשטות: יעל בר זוהר בדרך לחוזה טאלנט עם קשת, שנתפר בימים אלה. לפי הערכות, בר זוהר לא תיכנס רק  כמגישה מחליפה, ונראה שההכרזה על חוזה תגיעה אחרי שבקשת יסגרו איתה על תוכנית קבועה בהגשתה. בינתיים, אפשר לומר שהבחירה לתת לה להחליף ברצועת הבוקר היא אמירה ברורה בנושא, עכשיו השאלה, במה יצפו בבית משפחת זוארץ-בר זוהר?
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    למה תמונה שלה מגיל 12
    מיי 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יעל עם שקיות מתחת לעיניים... היא התבגרה. מה הקטע להראות תמונה שלה מגיל 15 ולא מעכשיו
    סגור
  • 3.
    אפילו את הביצה היא לא מעניינת.
    ל. 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    .
    סגור
  • 2.
    בהצלחה ליעל המקסימה והמוכשרת (ל"ת)
    1 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 1.
    יעל בר זוהר
    ר. 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא ברור למה נותנים ליעל בר זהר במה.הקול שלה מאד לא נעים אין לה קול רדיופוני נשמעת כאילו עשנה קופסת סיגריה. יש נספיק קרייניםמשמתאימים חוץ ממנה
    סגור