ויראלי

גיא זוארץ מתגעגע: "חשבתי שאיבדתי אותך"

אחרי התקרית המבאסת בשדה התעופה, אז נשאר מנחה הישרדות לבד בזמן שהכבודה שלו לא נמצאה, זוארץ משתף את העוקבים בהתפתחות אחרי יומיים ללא המזוודה שלו
מערכת ice | 
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/ גיא זוארץ)
מגיש הישרדות גיא זוארץ נחת לפני יומיים בפיליפינים לקראת תחילת צילומי העונה ה-12 של הישרדות, אותה מגיש מיומה הראשון. זוארץ נאלץ לחוות קבלת פנים לא נעימה כשהמזוודה שלו נעלמה במהלך הטיסה ובמשך הימים הראשונים לשהותו מעבר לים, לא ידע מה עלה בגורלה.
בינתיים התמקם המגיש בכפר הנופש ששוהה בו במהלך הצילומים, ופרסם סרטון הומוריסטי על שובה של הכבודה שאבדה. זוארץ העלה את רמת הדרמה וכתב, ""היא חסרה לי... מתגעגע ממש. בטירוף!"
בתוך מספר פריימים הבעתו מתחלפת מגעגוע להפתעה, והדרמה ממשיכה, "לא נכון. חשבתי שאיבדתי אותך. למה חיכיתי כ"כ הרבה? הציור שליה הכינה לי, וגם העין האינדיאנית, והתפילין". 

נזכיר כי זוארץ שיתף את עוקביו לאחר שנחת בשלום ביעד העונה הבאה של הישרדות בפיליפינים, אלא ששם, נאלץ להתמודד עם אימתו של כל אדם שעלה על מטוס - היעלמות הכבודה שלקח איתו למטוס, ושאמורה לשמש אותו במשך החודשיים הקרובים.
 

מנחה הישרדות שיתף את עוקביו ברגע המסתכל ואמר, "עומד ומחכה למזוודה. הולך ומתרוקן כאן... ואני מקווה שיהיו לי בגדים לתקופה הקרובה". זו ארץ, כזכור, המריא ביום שני, רק שבוע וחצי אחרי גמר הישרדות 11, כדי לצלם את העונה הבאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה