טלוויזיה

גיא זוארץ נתקע בלי בגדים? "עומד פה לבד ומחכה"

גיא זוארץ המריא השבוע בפעם ה-12 לצילומי הישרדות, הפעם בעונת אנונימיים, אלא שביעד הנחית שלו, ציפתה לא חוויה לא נעימה והוא מצא את עצמו תקוע בשדה התעופה

מערכת ice |  7
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/הישרדות, אינסטגרם גיא זוארץ)
אחרי הפרידה הדרמטית מיעל בר זוהר, גיא זו ארץ שיתף את עוקביו כי נחת בשלום ביעד העונה הבאה של הישרדות בפיליפינים, אלא ששם, נאלץ להתמודד עם אימתו של כל אדם שעלה על מטוס - היעלמות הכבודה שלקח איתו למטוס, ושאמורה לשמש אותו במשך החודשיים הקרובים.
מנחה הישרדות שיתף את עוקביו ברגע המסתכל ואמר, "עומד ומחכה למזוודה. הולך ומתרוקן כאן... ואני מקווה שיהיו לי בגדים לתקופה הקרובה". זו ארץ, כזכור, המריא ביום שני, רק שבוע וחצי אחרי גמר הישרדות 11, כדי לצלם את העונה הבאה.
אשתו, יעל בר זוהר פרסמה סרטון של בוקר הפרידה הזוגי שלהם ואף הוסיפה פוסט פרידה מרגש, "החצי השני שלי טס היום - לחצי השני של העולם... בפעם ה-12 (בת-מצווש) מה כבר אפשר להגיד? התחבקנו אבל איך שנכנסתי למונית (בדרך לרוקדים) התפרקתי בבכי.
 
"אני אתגעגע אליך! כן! עדיין! האהבה שלי אליך טפו טפו חמסה רק גדלה וכל התקופה האחרונה תמכת בי כמו שרק נסיך מאגדות כמוך יכול. אוהבת אותך כל כך. סליחה שלא יכולתי ללוות אותך לשדה תעופה כמו תמיד. מבטיחה לשמור על הילדים, ההורים ועליי .אמן שהתקופה תעבור מהר ובשלום . תודה שאתה שלי".
את הפרסום באינסטגרם עושה בר זוהר דווקא ברקע ההשתתפות שלה בשוברת הרייטינג התורנית של המתחרה קשת 12 - רוקדים עם כוכבים, שם טיפסה בר זוהר עד לרביעיית הפיינליסטים ונפלה רגע לפני הגמר כשהיא מתמקמת רביעית לעונה.
 

הערב ישודר הגמר בשידור חי בקשת 12, בנוכחותה של בר זוהר, מה שמנע ממנה לדבריה ללוות את בעלה לצילומי התוכנית בערות המתחרה. את מועד הטיסה של זו ארץ חשפה בר זוהר כבר לפני שבוע, רגע אחרי גמר הישרדות, אז כתבה, "לא מאמינה שבעוד שבוע בדיוק אתה נוסע שוב לחודשיים", וחדי העין כבר זיהו אז, שנסיעה של זוארץ בתקופת האביב למשך חודשיים משמעותה אחת: צילומי העונה הבאה של הישרדות.
 גיא זו-ארץ התחיל לשמש כמנחה הישרדות בשנת 2007, ואחרי שעברה בין ערוץ 10 ל-2 לערוץ 13 אחרי הפיצול, הוא עדיין משמש כמנחה התוכנית כשבדרך הספיק להנחות פורמטים נוספים, אך באף מקרה לא החזיק בכזו קדנציה ארוכה.
ועכשיו לעניין הכסף. כבר נוכחנו להבין את סדר הגודל של הסכומים ששופכים בהפקה של הישרדות עבור הטאלנטים בעונה כששכרו של יובל שם טוב (יובל המבולבל) נחשף עם חוזה ליהוק של 300 אלף שקלים, כנראה היקר ביותר בתולדות הפורמט.
אם כך, כמה מקבל המנחה שהפך לשם השני של הפורמט בישראל? זו-ארץ, הסתבר, לא מקבל על הישרדות שקל. ועכשיו נדייק: למרות שמדובר באחד מתפקידי ההנחיה התובעניים שגובה מחיר משפחתי משמעותי מאוד, זוארץ מקבל תשלום לפי חוזה טאלנט כללי ברשת 13, ולא לפי החודשיים בהם שוהה בפיליפינים בזמן ההפקה.
  
במסגרת חוזה הטאלנט זו-ארץ לא מקבל עבודות עם המתחרים בקשת 12, ומשמש כמנחה של האח הגדול והישרדות באופן, וכמו שקרה בחצי הגמר של אקס פקטור - פנוי לעוד פרויקטים חד פעמיים בערוץ שיכולים לכלול ערבים מיוחד וטקסים שמשודרים בערוץ.
עבור כל התענוג הזה זוארץ חתום על חוזה טאלנט שמנמן של מעל למיליון שקלים בשנה שמשולם לו כמשכורת חודשית. ככל הנראה, הטאלנט הוותיק של רשת מקבל בחודש כ-100 אלף שקל, כשהפרויקטים המרכזיים שלו בערוץ כאמור הם הישרדות והאח הגדול.
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    בושות
    פשששש 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול מישתטף בתוכנית הוא ליצן וצבואה .תחפשו אזרחים מבחוץ אולי ירצו .דיי עים השחקנים כולם הזויים אחד אחד וזה עושה את התוכנית לבדיחה ולא מעניינת או שלא תשדרו ביכלל
    סגור
  • 6.
    נמאס מהבנאדם (ל"ת)
    עמית 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ערוץ 13
    גליקו 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מתגעגע אליו . הוא יכול להישאר שם .....
    סגור
  • 4.
    בפעם ה 12 כלומר עשה שניים עשר מליון בכיס (ל"ת)
    חחח 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אויי אויי אויי מסכן רחמנות נתקע בלי בגדים..
    מוטי 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית פח אשפה זורקים כסף על שטויות.די מ אה
    סגור
  • 2.
    הם מתכוונים לשדר עוד פעם את תכנית הפח הזו ?
    קרני 04/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיוט לצופים!
    סגור
  • 1.
    לפי דעתי ג'קי תיקח (ל"ת)
    בובי 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור