טלוויזיה

יעל בר זוהר חוזרת למסך: זו התוכנית שתגיש בקשת

יעל בר זוהר ממשיכה להעמיק את הנוכחות שלה בקשת 12, אחרי שכיכבה ברוקדים עם כוכבים, והבוקר התייצבה להגיש את תוכנית הבוקר במקום המגישים הקבועים שנעדרו
מערכת ice |  1
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
יעל בר זוהר, מעמיקה את הפריצה החדשה שלה בערוץ המתחרה - קשת 12. נזכיר כי עד לפני חצי שנה שימשה בר זוהר מגישה ברשת 13 והיתה מזוהה, לצד בעלה כפנים של הערוץ. 
הקלפים החלו להיטרף כשבקשת 12 ליהקו אותה לפורמט "רוקדים עם כוכבים", שחזר אחרי עשור (ובגלגול הקודם - גם הוא מרשת 13), ובר זוהר נאלצה לוותר על חוזה הטאלנט שלה ברשת 13. אלא שמסתבר שהויתור הזה לא יעלה לה ביוקר, כי נראה שהיא רק יוצאת מורווחת מהעניין, ואחרי שקיבלה לידיה שני תפקידי הנחיה חד פעמיים בערוץ, נראה שבר זוהר בדרך לחוזה טאלנט בקשת 12, מתחרה בטאלנט הנצחי של רשת 13 - האיש שבבית, שחזר רק לאחרונה מצילומי הישרדות לערות המתחרה.
לפני חודשיים התחילו סימני ההתברגות של בר זוהר בקשת 12, אחרי שדווח כי היא תקבל לידיה את משדר יום העצמאות בערוץ, אותו תגיש יחד עם מגיש ותיק של קשת - ניב רסקין. יחד עם זאת, מדובר בג'וב חד פעמי. אלא שהיום, צופי קשת 12 נדהמו לגלות שבר זוהר מנחה את תוכנית הבוקר של פאולה וליאון, לצד ריטה גולדשטיין ולא בפעם הראשונה.
 
בדרך כלל מחליפות את בני הזוג רוזנברג מגישות וותיקות בקשת שנמצאות בלופ המחליפים של פאולה וליאון. אלא שהבוקר, בפעם השניה בקריירת קשת 12 שלה, בר זוהר היה זו שהתישבה להגיש תוכנית בת שעתיים בערוץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יעל הנסיכה!
    פילי 07/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על יעל בר זוהר!
    סגור