טלוויזיה

ניב רסקין עקץ את ערוץ 14? "איך עובדים שם?"

ניב רסקין קיבל הבוקר לפאנל הבוקר שלו את אחד ממשתתפיו שנעדר בתקופה האחרונה, מה שגרר עקיצות מחויכות לגבי ערוץ 14, בו הוא מגיש תוכנית
מערכת ice | 
ניב רסקין וערוץ 14 (צילום פייסבוק/ ניב רסקין)
חדשות הבוקר עם ניב רסקין קיבלה הבוקר חיזוק חדש-ישן, כשחבר הפאנל יהודה שלזינגר חזר לשולחן העגול לצד הפאנליסטיות מעיין אדם, נטע-לי שם טוב, ואנה מאגין. כחלק משגרת הבוקר מקיימים שני פאנליסטים דיבייט ראש בראש.
שלזניגר שרק חזר הבוקר לשולחן הפאנל נבחר לקרב נגד מאגין, כשעל השולחן סוגיית ההצבעות של האופוזיציה נגד חוקים תואמי ערכי המפלגות. במהלך הראש בראש מוקצב לכל צד בדיבייט 40 שניות להצגת טיעוניו.
 
שלזינגר פתח את פינת הראש בראש וטען לגבי סערת ההצבעות בכנסת הלילה כי, "זה התפקיד של האופוזיציה להפיל את הממשלה, זה המשחק הפוליטי. לעומת זאת, טענה מאגין כי, "תפקידם של כל נבחרי הציבור הוא אחד לדאוג לאינטרסים של הבוחרים" וזעמה על בחירתה של סילמן לשים רגליים לרואליציה ולמעשה לקרב את קיצה של הממשלה שמהווה את בחירת הציבור.
 
בין השניים החל להתלקח דיון שחצה את גבול ה-40 שניות וגרם לרסקין לשלוח עקיצה מחויכת אל שלזינגר: "חברים 40 דקות נגמרו, פה אנחנו מוגבלים, לא יודע איך זה עובד אצלכם שם", שלזינגר בתגובה עקץ בחזרה בהתייחסו לערות 14 בו מגיש : "שם זה שעתיים לפחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה