תקשורת ומדיה

מכה לקואליציה, נתניהו: "סילמן, את אלופה!"

מליאת הכנסת ספיקה דרמות הלילה, במה שנראה כמו קרב כוחות בין עידית סילמן לסיעת הבית שלה. כעת היא מקבלת תמיכה, לא בדיוק מפתיעה מיו"ר האופוזיציה
מערכת ice |  2
נפתלי בנט, עירית סילמן ובינימין נתניהו (צילום יחצ, פלאש 90/ יונתן זינדל, פייסבוק/בנימין נתניהו)
לילה לא פשוט עבר על הקואליציה במליאת הכנסת, כששתי הצבעות חשובות נפלו. אחת ההצבעות הקריטיות לקואליציה היתה בעניין מינויו של סגן שר הדתות מתן כהנא לכהן כשר הדתות. בנט ניסה לחזק את מעמד ההצבעה בשל חשש שהוכח כנכון - כיוון הצבעתה של עידית סילמן, והכריז על ההצבעה כאי אמון בממשלה.
סילמן מצידה לא נכנעה ללחץ והתנגדה למינויו של כהנא לשר הדתות. בכך למעשה נפלה ההצבעה בסיכום קולות של 55 מתנגדים מול 55 תומכים. בקואליציה ובעיקר בימינה שלפו שוב את קלף האיומים להריז על הח"כית סילמן כפורשת, ולפי דיווח של עמית סגל הבוקר, נראה כי כרגע צעד משמעותי כזה לא לגמרי עומד על הפרק, אך מה שכן עומד על הפרק הוא הדחתה מועדת הבריאות. 
לצד הדרמה הזאת נפל גם חוק יהודה ושומרון עם תמיכה של 52 אצבעות בלבד מול 58 מתנגדים לו. כעת בגזרת סילמן, אחרי ההצבעה נגד הקואליציה, היא מקבלת תמיכה מפתיעה, ואולי לא מפתיעה מיו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו. נתניהו פרסם בעקבות ההתרחשויות במשכן ציוץ בו תייג את הח"כית והכריז, "את אלופה".
 
בסוף השבוע שעבר חשפה סילמן כי באשר לחוק יהודה ושומרון, קיבלה איומים כי תזכה לכותרות בלתי מחמיאות ושיתפה את ההודעה שקיבלה תחת הכרזה, "את הודעת הסחיטה והאיומים הזאת קיבלתי מהעורך והעיתונאי חגי הוברמן היום אחה״צ. לא אקבל שום החלטה על בסיס איומים והפחדות. אמשיך בעזרת ה' לפעול בהתאם לערכיי ואשאר נאמנה לשולחיי".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה ליכוד או שמאל?
    ניר 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לפני שנה ריקוד הדגלים, המציין את יום ירושלים בוטל לאחר ירי רקטות על העיר וסביבתה. השנה רקדו בלי טילים, יש תקציב ללימודי חיילים.. והליכוד ממשיך להצביע עם טיבי...
    סגור
  • 1.
    ראיתם? הבובת סמרטוטים של שמוליק סילמן בפעולה
    חיימון 06/2022/07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    יום גדול לאלו הסבורים שאשה טובה עושה את כל מה שאומרים לה. לא אשכח את הראיון ב-13 בו התגלה לעיני כל איך הוא שולט בה.
    סגור