טלוויזיה

משתתפי חתונה ממבט ראשון מותקפים: "קחו אחריות על עצמכם"

משתתפי חתונה ממבט ראשון חשפו התנהלות מטרידה של הפקת התוכנית, אך חיים לוינסון מפנה גם אליהם את האצבע המאשימה, וטוען שהם ידעו בדיוק לאן הם הולכים
מערכת ice |  8
חתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)
בסוף השבוע האחרון פורסם בעיתון "ישראל שישבת" של ישראל היום תחקיר נרחב של הכתב ערן סויסה בו הוא חשף עדויות מטרידות של מתמודדי התוכנית "חתונה ממבט ראשון" לאורך העונות האחרונות. משתתפי הריאליטי המצליח של קשת 12 העידו על שיטות עבודה שנויות במחלוקת של הפקת התוכנית בהן מניפולציות, ניצול והצגת המתמודד בצורה שפוגעת בו תדמיתית.
העיתונאי חיים לוינסון פרסם הבוקר (רביעי) טור דעה בו תקף דווקא את המתמודדים שהתלוננו, וקרא להם לקחת אחריות על הבחירה שלהם להשתתף בתוכנית הריאליטי. "מילא המרואיינים מהעונה הראשונה, שבה כביכול עוד שררה תמימות בנוגע לתוכנית," כותב לוינסון, "לעומתם, כל היתר הם בכיינים שפשוט אין לי מושג מה הם רוצים מחיינו. עם כל הכבוד לרצונם להיות בזוגיות, הם לא פתחו יוזר בטינדר ולא פנו לשירותיה של הלנה עמרם. הם לוהקו לתוכנית טלוויזיה בפריים טיים של קשת 12, שכל תכליתה היא אקסהיביציוניזם: מיליון איש יושבים מול המסך ומתים לדעת אם הזדיינתם כבר."
לוינסון ממשיך ומבקר אותם, "אדם מאוזן, נורמטיבי ובריא, עם בסיס תמיכה יציב ועולם פנימי מספק, אמור להבין לבד שלא ככה מחפשים 'זוגיות'. מה שמחפשים ב'חתונמי' הוא 'פרסום', 'ריגוש', 'חוויה', 'עניין'." עוד הוא אומר כי, "כדאי לקרוא לילד בשמו ולקחת אחריות על המעשים שלך, הרצונות שלך ומה שקרה איתם. לזינוק מאנונימיות לפריים טיים של 20 אחוז רייטינג בקשת יש השלכות. כמו שיש השלכות למינוי למגיש המהדורה המרכזית בטלוויזיה, לבחירה לכנסת, או למינוי למנכ"ל חברה."
 
בהמשך לוינסון ביקר גם את עורך הכתבה ערן סויסה על כך שלא שאל את המרואיינים והפנה כלפיהם את הטענה על האחריות שלהם בעניין.
מקשת נמסר בתגובה לכתבה בישראל היום: "חתונה ממבט ראשון עוסקת בעולם תוכן רגיש ביותר של מציאת אהבה וזוגיות. בהתאם, את ההפקה מלווה ועדת אתיקה מקצועית החל משלבי המיונים, דרך ליווי המשתתפים במהלך הצילומים וגם בתקופת השידורים ואחריה. כמו כן, משתתפי התוכנית זכאים לליווי מקצועי מלא של עובדים סוציאליים ופסיכולוגים חיצוניים בהתאם לצורך. אנו קשובים למשתתפי התוכנית בעבר ובהווה, שבחרו באופן אמיץ לחשוף את חייהם על המסך, ונמשיך לפעול כך גם בעונות הבאות."
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    מתוקה
    טל 06/2022/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מר כתב !! אני לא יושבת מול המסך כדי לראות אם הם הזדיינו.. אני מחכה כל פעם לראות את הדרך שכל אחד ואחד מהם עושה בתוכנית. לדעתי אתה אדם ממורמר!! היחיד שיושב מול המסך ןמחכה לכתוב שורות מגעילות כשלך.הוא אתה בלבד. תדבר בשם עצמך. כתבה עלובה
    סגור
  • 5.
    חתונה ממבט ראשון
    פלוני 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כולכם אלוואתה מזר אבאבנ
    סגור
  • אתה עילג אחי (ל"ת)
    דוד שרעבי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    צודק במיליון אחוז (ל"ת)
    ירון 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 3.
    חתונה
    תרבות 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כל הכבוד חיים מדויק כל הזקנים והקעקועים תופעה לא נקיה על המסך
    סגור
  • 2.
    ועדיין אין זכות להפקה לשקר לצופים ולזוגות !
    רונית 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כל הנימוקים הלא רלוונטים ואטומים, שהועלו בכתבה כאן, עדיין אינם מקנים זכות להפקה , לשקר לצופים ולזוגות , ולעוות סדר כרונולוגי של ארועים , או לומר לדובי לצאת להפסקה, ואז לרדת עליה בתוכנית על כך . התלונות במקומן. הכתבה כאן, ממש לא !
    סגור
  • אתה טיפ טיפה דביל אחי ?? (ל"ת)
    דוד שרעבי 06/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    בראבו! מדויק! (ל"ת)
    דיויד 06/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור